Den store overtidstråden

En tråd i 'Juli 2016' startet av Junibarn84, 1 Jul 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mozzarella Elsker forumet

Var ikke vannet som hadde gått, for jeg hadde vannblære enda. Men har fått føderom! 5 cm åpning! Hurra. Da blir det fødsel i dag :D
    Skal prøve uten epidural, gjorde det sist også. Brukte badekar. Men fyfader jeg hadde glemt hvor vonde de riene var altså :nailbiting:

• Liker Liker x 9
  2. junibebi89 Gift med forumet

Jaa 5 cm åpning er jo halvveis :D. Woho! :). Endelig altså. Ja prøv så lenge du klarer, kanskje du klarer deg helt uten også:). Det sjal jeg prøve på også når den tid kommer:). Du er tøff! Og flink!! Husk å puste! :)<3 lykke til om du ikke klarer å skrive mer snart! :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Mozzarella Elsker forumet

Tusen takk! ❤️ Håper det er din tur også snart!

• Liker Liker x 1
  4. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Ingen følelse, jeg vet. Jeg er helt umoden, så umoden at de ikke kan strippe ;)

Jeg kjenner absolutt ingenting.

5. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Woohhhooo!
    Masse lykke til :)

• Liker Liker x 1
  6. Lullan86 Andre møte med forumet

Lykke til jenter :) Var selv på kontroll i dag. Og det var bare positivt :) 3cm åpning og veldig moden. Ble strippet, så håper det skjer noe mer nå i løpet av de nærmeste dagene. Ellers blir jeg satt igang på søndag :-D 7 dager over i dag.

• Liker Liker x 2
  7. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Masse lykke til alle fødere :D

• Liker Liker x 2
  8. Mozzarella Elsker forumet

Det gikk unna! 33 minutter etter jeg skrev siste meldinga her så var han ute! Rakk å prøve lystgassen, og plutselig var vi i gang å trykke! Hjelpes meg :hilarious: Godt å være ferdig nå :joyful:

• Liker Liker x 16
    • Hjertelig Hjertelig x 4
  9. Nekinna2402 Gift med forumet Julimammaer 2016

Gratulerer med lille gutten :)

10. lillemor2012 Elsker forumet

Så enormt sjalu:D Nyt gutten,og tida❤️ Gratulerer så mye:D

(Nesten plagsomt å gå innpå her med alle som føder om dagen:p:oops:)

11. Pouri Flørter med forumet

Åh, jeg har termin i dag, og hååååper at det skjer noe! Har liksom bestilt leveransen nå, så man tror jo at det skal skje... Heldig er dere som allerede har fått!

12. junibebi89 Gift med forumet

Gratulerer så mye mozarella :) :)! Endelig ferdig:)

13. Håpefull85 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Sensommerbarna 2016

Gratulerer:)

14. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Åååh, så moro :D Gratulerer så mye!!

15. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Jippi! Endelig :) Gratulerer så mye, deilig å være ferdig.

16. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Er det ikke litt rart å være på overtid med en sjekk i uka?

Skal til vanlig JM neste onsdag, 41+3.

• Enig Enig x 1
  17. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Hurra og gratulerer! Tenker det er deilig å være ferdig ja:D

18. junibebi89 Gift med forumet

Enig. Har også tenkt på det.. rart.. men de vil jo ikke sette i gang med mindre det er høyst nødvendig virker det som..

19. Mozzarella Elsker forumet

Tusen takk! Jeg var ordentlig sint i går over at han aldri hadde tenkt seg ut av magen. Måtte holde meg unna både Facebook og BV så jeg slapp å se alle de nyfødte babyene, så skjønner godt at dere andre også er lei. Håper de kommer snart ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 2
  20. junibebi89 Gift med forumet

Takk vennen du er god <3. Du fortjente virkelig å bli ferdig nå etter den rundgang en du hadde på sykehuset og har jo hatt mye tegn føre. Hadde du noe vondt i magen før det skjedde tro? Jeg har hatt litt vondt i magen i hele dag.. nederst i magen liksom.. kanskje litt sånn mensen vondt.. og vondt i tissen.. tror ikke det har vært bekken smerter fordi det kjennes liksom ut som det er i kjøttet.. Uff leter etter noe nå..

Del denne siden