Den store overtidstråden

En tråd i 'Juli 2016' startet av Junibarn84, 1 Jul 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mozzarella Elsker forumet

Termin i dag og det føles ut som jeg kommer til å være gravid for alltid :nailbiting:

• Enig Enig x 1
  2. Missy Glad i forumet

Ble bestilt overtidskontroll for meg i dag, den blir på dag 9. Nytt i Bergen da det var dag 7 før. Igangsetting vil skje på dag 12. Termin er 4.juli. Krysser fingre for at baby bestemmer seg for å komme før kontrollen:)

3. mini#2 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016

Mener det sto overtid 15 juli på meg, termin 3. Meeen har time til kontroll på sykehuset 4. allerede så tror ikke de lar meg gå så lenge.

4. Monica96 Glad i forumet

Termin 27 juni men ingen baby.. 5 dagen på overtid. Overtidskontroll på tirsdag men håper lillemor har tenkt seg ut før det.

5. junibebi89 Gift med forumet

På overtid og dritt lei.. 1 dag over :(

6. vintersommer Betatt av forumet Julimammaer 2016

1 dag over... føles helt forferdelig...

• Enig Enig x 1
  7. junibebi89 Gift med forumet

Like stille hos deg i dag? :(

8. Mozzarella Elsker forumet

Ååååja. Har ingen tegn her så jeg har vært ute å gått tur, handlet meg sodastream og skal lage burger til kvelds. Formen min har kommet seg i det minste, bekkenet har tatt kvelden og håpet om fødsel er langt unna :p

• Liker Liker x 1
  9. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Ingen action hos noen? Dag 8 over, håper på at det er stille før stormen :O

10. junibebi89 Gift med forumet

Ja jeg og "ga litt opp her" og dro ut å spise deilig lunsj på Ekeberg restauranten med min kjære. Tør jo nesten ikke å være ute nå:p. Siden vi er på overtid og plutselig skjer det noe.. hvordan er du på det?.. du har jo vært litt ute da.. bekkenet går ned for telling her og :(..

11. junibebi89 Gift med forumet

Nada og 0 komma niks...

12. Mozzarella Elsker forumet

Er ute når jeg klarer. Må få dagene til å gå ellers blir man småtullete, men merker at alt er så tungt nå at jeg gjør ikke all verden. Alt er bare ubehagelig :dead:

• Enig Enig x 1
  13. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Jeg blir kun "luftet" i helgene når mannen er hjemme og man kjøre meg. Klarer ikke å gå noe særlig..

• Enig Enig x 1
  14. junibebi89 Gift med forumet

Samme her!! :). Tør ikke kjøre bil heller, føler meg helt rar i hodet.. også bor jeg i Oslo .. hadde der vært på landet kanskje..

15. Monica96 Glad i forumet

6 dager over termin, nå er det jammen på tide at lillemor kommer

• Liker Liker x 1
  16. Si-Bru1 Forelsket i forumet

Dag 7 på overtid. Baby har visst veldig god tid :)

• Liker Liker x 1
  17. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Dag 8 over. Tenker på fordeler med å gå over tiden her! #1: du slipper å miste permisjon ved å føde før tiden!

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  18. Mozzarella Elsker forumet

Dag 3 på overtid. I går måtte jeg ta paracet igjen pga mensensmertene, men fortsatt ingen baby. Begynner å gi opp altsååå :shifty:

• Enig Enig x 1
  19. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Innbilt svangerskap du og?! :p hihi

• Liker Liker x 2
    • Morsom Morsom x 1
  20. Mozzarella Elsker forumet

Haha, ser ikke verre ut :hilarious:

Del denne siden