Den store overtidstråden

Er det alltid 11 dager de anser som overtid? Har termin 3. juli, og på ultralyd-arket står det "overtid fra: 14. juli".

Var på siste kontroll i går. Legen sendte henvisning til sykehuset for overtidskontroll, er veldig nysgjerrig på når det blir. Hun sa det sannsynligvis blir noen dager før den 14.

Noen som har fått time? Hvor lenge etter termindatoen er det?

Ble bestilt overtidskontroll for meg i dag, den blir på dag 9. Nytt i Bergen da det var dag 7 før. Igangsetting vil skje på dag 12. Termin er 4.juli. Krysser fingre for at baby bestemmer seg for å komme før kontrollen:)
 
Er det alltid 11 dager de anser som overtid? Har termin 3. juli, og på ultralyd-arket står det "overtid fra: 14. juli".

Var på siste kontroll i går. Legen sendte henvisning til sykehuset for overtidskontroll, er veldig nysgjerrig på når det blir. Hun sa det sannsynligvis blir noen dager før den 14.

Noen som har fått time? Hvor lenge etter termindatoen er det?
Mener det sto overtid 15 juli på meg, termin 3. Meeen har time til kontroll på sykehuset 4. allerede så tror ikke de lar meg gå så lenge.
 
Termin 27 juni men ingen baby.. 5 dagen på overtid. Overtidskontroll på tirsdag men håper lillemor har tenkt seg ut før det.
 
Ingen action hos noen? Dag 8 over, håper på at det er stille før stormen :O
 
Ååååja. Har ingen tegn her så jeg har vært ute å gått tur, handlet meg sodastream og skal lage burger til kvelds. Formen min har kommet seg i det minste, bekkenet har tatt kvelden og håpet om fødsel er langt unna :p

Ja jeg og "ga litt opp her" og dro ut å spise deilig lunsj på Ekeberg restauranten med min kjære. Tør jo nesten ikke å være ute nå:p. Siden vi er på overtid og plutselig skjer det noe.. hvordan er du på det?.. du har jo vært litt ute da.. bekkenet går ned for telling her og :(..
 
Ja jeg og "ga litt opp her" og dro ut å spise deilig lunsj på Ekeberg restauranten med min kjære. Tør jo nesten ikke å være ute nå:p. Siden vi er på overtid og plutselig skjer det noe.. hvordan er du på det?.. du har jo vært litt ute da.. bekkenet går ned for telling her og :(..

Er ute når jeg klarer. Må få dagene til å gå ellers blir man småtullete, men merker at alt er så tungt nå at jeg gjør ikke all verden. Alt er bare ubehagelig :dead:
 
Jeg blir kun "luftet" i helgene når mannen er hjemme og man kjøre meg. Klarer ikke å gå noe særlig..
 
Jeg blir kun "luftet" i helgene når mannen er hjemme og man kjøre meg. Klarer ikke å gå noe særlig..

Samme her!! :). Tør ikke kjøre bil heller, føler meg helt rar i hodet.. også bor jeg i Oslo .. hadde der vært på landet kanskje..
 
Dag 8 over. Tenker på fordeler med å gå over tiden her! #1: du slipper å miste permisjon ved å føde før tiden!
 
Dag 3 på overtid. I går måtte jeg ta paracet igjen pga mensensmertene, men fortsatt ingen baby. Begynner å gi opp altsååå :shifty:
 
Back
Topp