Den store overtidstråden

Åh gud for en nedtur:(. Det er så driiit hater bare svangerskap mer og mer og mer for hvert minutt som går nå. 5 dagen overtid på oss.. du skal på kontroll på fredag du og? Kan de ikke bare sette oss i gang da for farsken? ? Dette er ikke noe gøy lenger

Ja. Var på sykehuset i hele går med rier, kom med 5 minutters mellomrom fra 10-11 tiden til klokka 21 i går kveld, men de er ikke effektive nok så ble sendt hjem. Nå gidder jeg ikke mer. Seriøst. Syns jeg har vært igjennom nok det svangerskapet her uten at jeg må makse overtiden med rier i dagesvis før de setter meg i gang.
 
Ja. Var på sykehuset i hele går med rier, kom med 5 minutters mellomrom fra 10-11 tiden til klokka 21 i går kveld, men de er ikke effektive nok så ble sendt hjem. Nå gidder jeg ikke mer. Seriøst. Syns jeg har vært igjennom nok det svangerskapet her uten at jeg må makse overtiden med rier i dagesvis før de setter meg i gang.
Uff :( høres helt forferdelig ut.. Har du fått sovet noe??

Sjekket de modning? Kroppen din er jo i gang med noe.. Får håpe at det går kjempe fort når det først er skikkelig i gang.

Sender deg styrke :) lykke til!
 
Dag 3 sendt til føden for samtale med lege. Høyt BT og migrene.
 
Sniker: Det lukter fødeboom på BabyVerden forumet når denne bobla sprekker :) Lykke til alle sammen!
 
Ja. Var på sykehuset i hele går med rier, kom med 5 minutters mellomrom fra 10-11 tiden til klokka 21 i går kveld, men de er ikke effektive nok så ble sendt hjem. Nå gidder jeg ikke mer. Seriøst. Syns jeg har vært igjennom nok det svangerskapet her uten at jeg må makse overtiden med rier i dagesvis før de setter meg i gang.

Herregud for noe skikkelig møkk. Da tenker jeg du var både psykisk og fysisk klar også skjer det ikke noe. Jeg synes de kunne ha gitt deg noe for at det kom tilbake og ikke bare sendt deg hjem etter en sånn runde! Blæææ. Hater at de tar så lett på å bare sende oss hjem. :(. Stoor trøste klemm dette var no dritt:(
 
Hehe, dag 6 på overtid. Blitt lurt av alt mulig frem til nå så tar ingenting for gitt! Men nå har riene kommet tilbake så da er noe på gang i hvertfall. Tusen takk ❤️
Lykke til!
Nå er jeg sikker på at du er snart i mål, så snart har du lille :)
 
Hehe, dag 6 på overtid. Blitt lurt av alt mulig frem til nå så tar ingenting for gitt! Men nå har riene kommet tilbake så da er noe på gang i hvertfall. Tusen takk ❤️

Åh jess! Nå må det jo skje:) :). Hvordan er nervene så langt? :)
 
Går veldig greit. Riene er ganske vonde allerede. Parkerer utenfor sykehuset nå. Håper bare det er på gang, haha. Har blitt skuffet SÅÅ mange ganger til nå.

Masse lykke til, håper det endelig er noe på gang!
 
Går veldig greit. Riene er ganske vonde allerede. Parkerer utenfor sykehuset nå. Håper bare det er på gang, haha. Har blitt skuffet SÅÅ mange ganger til nå.

Ja søren nå burde det skje noe, har også troa etter at du allerede har hatt en runde som var intens! Hva skjer når du kommer inn tro? Får du noe smertelindrene eller skal du prøve å holde deg? Krysser fingra for deg nå! <3
 
Jeg kommer til å gå i hvertfall til 41+5. I morgen er det en uke til :)

Du har det på følelsen? :/. Ingen tegn hos deg i dag heller? Jeg har faktisk litt vondt i magen.. men tror det er bæsje problem ikke noe annet.. men må si jeg håååper det er noe mensmurring eller noe.. det er liksom vondt fra ned i tissen men bare på venstre side? :p og opp i magen.. fikk litt lyst til å vekke mannen for blir litt spent men er vel bare bæsje greier..
 
Back
Topp