Den store overtidstråden

Da var jeg også på overtid, bare visste at der ville skje...
 
Status på dere andre i dag?
 
Skal også til jm kl halv 2. Men. Noe sier meg at jeg bare blir sendt hjem igjen.

Er vel ikke så mye jeg kan gjøre. Skal be henne sjekke modning igjen.. men spørs om hun kommer noe bedre til i dag. Jeg er så trang der nede at det er helt vilt..
 
Her skjer det ingenting nytt. Broren min ringte akkurat for å høre om jeg hadde snakket med en lege om å få satt i gang fødselen - 3 dager på overtid. I går fikk jeg både tlf og meldinger der alle spurte hvordan jeg hadde det og om han kom snart. Vurderer seriøst å slå den av :rolleyes:
 
Skal også til jm kl halv 2. Men. Noe sier meg at jeg bare blir sendt hjem igjen.

Er vel ikke så mye jeg kan gjøre. Skal be henne sjekke modning igjen.. men spørs om hun kommer noe bedre til i dag. Jeg er så trang der nede at det er helt vilt..

Hvordan gikk det hos jm i dag?
 
Kollegaer av venninnen min lurer på om jeg snart ikke skal føde,altså..
 
Hvordan gikk det hos jm i dag?

Æsj sorry ble litt sur nå:(. Var hos jm der jeg fortalte at jeg synes det var lite liv, og da ble jeg sendt til føden. Ble sendt hjem igjen. Ingenting skjedde. Fått ny overtidskontroll på fredag på sykehuset, hvor det sikkert ikke skjer en damn shit da heller. Fader å lei og sur og grinete jeg er nå:(. Piss. Hvordan er det der? <3
 
Æsj sorry ble litt sur nå:(. Var hos jm der jeg fortalte at jeg synes det var lite liv, og da ble jeg sendt til føden. Ble sendt hjem igjen. Ingenting skjedde. Fått ny overtidskontroll på fredag på sykehuset, hvor det sikkert ikke skjer en damn shit da heller. Fader å lei og sur og grinete jeg er nå:(. Piss. Hvordan er det der? <3

Awh :( Skal også på kontroll fredag.
Jeg sov SYKT lite i natt! Våkna og var egentlig ganske misfornøyd med livet :p Men så ringte mamma og tvang seg mer eller mindre på besøk, dro meg med ut og vi har ordnet litt ute her i dag. Fikk handla og vært ute i sola, da kom humøret seg. Har til og med laga middag i dag! Det har jeg bare ikke orket siden jeg ble syk for over en uke siden. Så i dag ble heldigvis en fin dag. I går var en SKIKKELIG driiiitdag så håper alt bare går oppover fra det :shy:
 
6 dager over.. Ingen tegn :-( Får heldigvis besøk av svigerinne i morgen, bake litt og tenke på noe annet. Kanskje det hjelper? :-D Lykke til alle sammen! ny dag, nye muligheter :-D
 
Dag 2!
Jordmor i morgen, men er ny jordmor da min er på ferie. Så er neppe noen gode nyheter...

Jeg bare VET at kroppen min ikke starter av seg selv. Det er så frustrerende.
 
Lettere irritert i dag. Fikk rier (vonde faktisk) i går kveld, tok en dusj og la meg for å se om jeg klarte å sove. Våknet med 30 minutters intervaller hele natta, utenom etter kl 5. Da var jeg tydeligvis ferdig, like gravid og ingen smerter.
 
Har helt insane vondt i hodet i dag, BT 120/71...(dessverre, haha!)
 
Nå ringte svigermor "ingen baby enda"...

..og mannen jobber på dag to i ferien.

Jeg vet ikke hva jeg synes er verst..
 
Nå ringte svigermor "ingen baby enda"...

..og mannen jobber på dag to i ferien.

Jeg vet ikke hva jeg synes er verst..
Du får legge en dagsplan for å prøve å tenke på noe annet :/ Det er dessverre lite morsomt med overtid..
 
Lettere irritert i dag. Fikk rier (vonde faktisk) i går kveld, tok en dusj og la meg for å se om jeg klarte å sove. Våknet med 30 minutters intervaller hele natta, utenom etter kl 5. Da var jeg tydeligvis ferdig, like gravid og ingen smerter.

Åh gud for en nedtur:(. Det er så driiit hater bare svangerskap mer og mer og mer for hvert minutt som går nå. 5 dagen overtid på oss.. du skal på kontroll på fredag du og? Kan de ikke bare sette oss i gang da for farsken? ? Dette er ikke noe gøy lenger
 
Back
Topp