Den store overtidstråden

Tusen takk! Jeg var ordentlig sint i går over at han aldri hadde tenkt seg ut av magen. Måtte holde meg unna både Facebook og BV så jeg slapp å se alle de nyfødte babyene, så skjønner godt at dere andre også er lei. Håper de kommer snart ❤️

Sånn har jeg det nå, og mannen ba meg holde meg unna. Det hjelper at andre tenker/har tenkt sånn :)
 
Enig. Har også tenkt på det.. rart.. men de vil jo ikke sette i gang med mindre det er høyst nødvendig virker det som..

Så lenge baby har der bra, så driter de i mora.
 
Takk vennen du er god <3. Du fortjente virkelig å bli ferdig nå etter den rundgang en du hadde på sykehuset og har jo hatt mye tegn føre. Hadde du noe vondt i magen før det skjedde tro? Jeg har hatt litt vondt i magen i hele dag.. nederst i magen liksom.. kanskje litt sånn mensen vondt.. og vondt i tissen.. tror ikke det har vært bekken smerter fordi det kjennes liksom ut som det er i kjøttet.. Uff leter etter noe nå..

Jeg har hatt mye mageknipe i natt. Ikke mensenvondt liksom, men knipe rett og slett. Kan ikke huske at jeg hadde det sist så det varierer nok. Det var nederst i magen ved trusekanten. Sist hadde jeg sterkere murringer før det braka løs på morgenen. Har vært oppe en del på do i natt uten at jeg har følt det var noe annerledes egentlig. Var fortsatt litt bitter i 3 tiden over at jeg var like gravid :p
 
Sånn har jeg det nå, og mannen ba meg holde meg unna. Det hjelper at andre tenker/har tenkt sånn :)

Ja. Så HATER jeg når folk sier sånn: "Har du prøvd å gå turer? Opp å gå!" Eller: "Fødselen går lettere i gang om du bare slapper av".

Som om jeg velger å gå gravid på overtid? Det er ikke fordi jeg ikke har PRØVD nok! Jeg er jo den som er mest lei :arghh:

Haha, jeg var ikke lett å ha i hus i går :rolleyes:
 
Jeg har hatt mye mageknipe i natt. Ikke mensenvondt liksom, men knipe rett og slett. Kan ikke huske at jeg hadde det sist så det varierer nok. Det var nederst i magen ved trusekanten. Sist hadde jeg sterkere murringer før det braka løs på morgenen. Har vært oppe en del på do i natt uten at jeg har følt det var noe annerledes egentlig. Var fortsatt litt bitter i 3 tiden over at jeg var like gravid :p

Ja jeg husker ikke helt hvordan mensen smertene er lengre:p. Men er fortsatt vondt.. akkurat der ved du sier, ved truse kanten og rundt der, litt oppover i magen og ned i tissen.. og vært mye på nr 2 i dag, samt diaré. . Hem hem! Åååh kanskje det skjer noe for meg og...? Hva tror du?.. bare vær ærlig altså..
 
Ja. Så HATER jeg når folk sier sånn: "Har du prøvd å gå turer? Opp å gå!" Eller: "Fødselen går lettere i gang om du bare slapper av".

Som om jeg velger å gå gravid på overtid? Det er ikke fordi jeg ikke har PRØVD nok! Jeg er jo den som er mest lei :arghh:

Haha, jeg var ikke lett å ha i hus i går :rolleyes:

Ja, eller sex eller stripping?
Ja, men for helvete jordmora vil ikke strippe meg fordi jeg ikke er moden..

Familie og "ekte" venner maser ikke, men kollegaer (spesielt av mannen), kollegaene til venninnene mine (seriøst!) og noen på snap "hver gang du sender snap tror jeg det er baby"...ehhh..jeg driter i å leve frem til barnet er født.
 
Ja jeg husker ikke helt hvordan mensen smertene er lengre:p. Men er fortsatt vondt.. akkurat der ved du sier, ved truse kanten og rundt der, litt oppover i magen og ned i tissen.. og vært mye på nr 2 i dag, samt diaré. . Hem hem! Åååh kanskje det skjer noe for meg og...? Hva tror du?.. bare vær ærlig altså..

Det høres jo ut som det nærmer seg, men så ble jeg lurt 173729 ganger :wacky: Trodde jo ikke helt på at det var fostervann selv om det rant ut av meg og jeg fikk rier etterpå, og det var jo faktisk ikke fostervann heller! Var like redd for å bli sendt hjem denne gangen. Huff, håper virkelig du er ferdig snart!
 
Det høres jo ut som det nærmer seg, men så ble jeg lurt 173729 ganger :wacky: Trodde jo ikke helt på at det var fostervann selv om det rant ut av meg og jeg fikk rier etterpå, og det var jo faktisk ikke fostervann heller! Var like redd for å bli sendt hjem denne gangen. Huff, håper virkelig du er ferdig snart!

Åh ja gud det er til å bli helt koko av å bli lurt sånn hele tiden. Jeg har også vært inne flere ganger pga trodde også det var fostervann som kunne ha gått engang, mindre liv, blødning.. ja.. blir lei av å reise inn så er det liksom ingenting. Du er god du <3. Så hyggelig at du tar deg tid til å svare oss ventene <3. Håper også dette er noe....
 
Veldig... Har prøvd å forberede meg på at det kan bli overtid, men alle har vel et liiite håp om at det skal skje før termin.. Gått fire dager over med de to første så jeg er egentlig ikke overrasket, men allikevel!:yuck:

Håper du er litt heldigere denne gangen:)
 
Yey, 40+5 #himlemedøyene
 
Fått overtidskontroll på sykehuset i uke 41+2..
 
c8029a9a90e5dc61b3be97f74d33fe4b
 
Så ringer svigermor igjen...
 
Back
Topp