Cravings

Jalapeños ! Og jeg liker ikke chilli eller sterk mat normalt sett.. Men nå frister det ofte
 
Foreløpig ikke noe spesielt. Men ser for meg at det kommer etterhvert.
Forrige gang var det sjokoladeboller fra ÉN spesiell Shell-stasjon :smiley-ashamed004
Og sjokolade. Og Redbull......
Gikk heldigvis fra redbull til solo!
 
Veldig lyst på sure kirsebær fra Candy King.. Flaks at det er stengt i dag, ellers hadde jeg vel tømt hyllene :p
 
Jeg vil ha toast! Har erklært for mannen at vi skal kjøpe toastjern etterpå. :hilarious:
 
Hatt lyst på eplekake i ukesvis. I dag måtte jeg krype til korset=P
 
Jeg vil ha toast! Har erklært for mannen at vi skal kjøpe toastjern etterpå. :hilarious:

Åååhhhhh! Toast! Kanskje vi og må gjøre det, da vårt er ødelagt:rolleyes:
 
Jeg fikk nesten stygga på alt jeg digga, som cola zero, sjokolade og te. Til og med bacon syns jeg ikke smaker godt lenger :arghh: men så for to netter siden så drømte jeg om saftig sjokoladekake med masse sjokolade glasur på. Så i går måtte jeg bare ha det. Men i dag så er det tilbake til å ikke vil ha. Har fryktelig lyst på lakris, men det vet jeg at jeg må være forsiktig med så holder meg unna det. Ellers så har jeg ikke fått cravings på noe. Men pga kvalmen så er det lite jeg har lyst på. Vann med isbiter i er veldig godt da.
 
Kjøpte 6x125g tykkstegsbøf i dag (ikke sikker på hvilken udskæring det er på norsk, men oksekjøtt i alle fall). Kosta 10 kr per stk så jeg kjørte på. Mannen er litt pinlig over meg, men altså skal helst spise mer proteiner og har jernmangel så er jo egentlig perfekt til meg da. Kvalmen gjør at jeg spiser det med chips ved siden av.. haha!
 
Kjøpte 6x125g tykkstegsbøf i dag (ikke sikker på hvilken udskæring det er på norsk, men oksekjøtt i alle fall). Kosta 10 kr per stk så jeg kjørte på. Mannen er litt pinlig over meg, men altså skal helst spise mer proteiner og har jernmangel så er jo egentlig perfekt til meg da. Kvalmen gjør at jeg spiser det med chips ved siden av.. haha!
Chips (hvis du mener potetgull) er undervurdert som middagstilbehør. :D
 
Brødskive med masse leverpostei, majones og agurk. Nesten mer pålegg enn brødskive. Det går ned på høykant her!
 
Her ser det ut som det beveger seg i samme retning som forrige svangerskap.
Skive med et halvt tonn brelett, bananskiver og salt på toppen :rolleyes:
 
Så mye morsomme ting man enten craver - eller bare ikke lenger klarer smaken på.

Jeg er så kvalm om dagen, at et par glass Pepsi Max må jeg ha. Kanskje det bare hjelper psykisk, men det hjelper så da er jeg fornøyd. Ellers klarer jeg ikke lenger tanken på kaffe, egg eller ulike typer smørepålegg ... selv om dette også går opp og ned. I går ville jeg ha leverpostei til lunsj, nå gjør tanken meg uvel :wacky:

Håper bare jeg får cravings på trening snart, så skal jeg si meg fornøyd!
 
Oooh leverpostei!! Digger d. Må ha leverpostei med agurk til frokost/lunsj og kvelds:smiley-bounce015:smiley-bounce015 haha hadde bløtkokt egg på hjernen en stund men den har eg slått fra meg:wacky:
 
Surt godteri (som jeg ikke har likt før), og leverpostei med majones på knekkebrød:happy:
 
Back
Topp