Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har fått dilla på noe allerede? Rare matvaner ?
Har selv ikke spist sjokolade siden januar pga. Kostomlegging, men i går måtte jeg bare ha det! var sykt digg
Forrige uke klarte jeg ikke spise annet enn spiralloff og brunost Lettere å få imeg middag, faktisk.
Det digger jeg også! Men kan vi spise det? Isåfall blir det det i dag!I går fikk jeg akutt lyst på kalde grillpølser (fra gilde)
Det digger jeg også! Men kan vi spise det? Isåfall blir det det i dag!
Kroppen er merkelig altså
Spiralloff og brunost er veldig godt da
Jeg gjorde det hvert fall
Kjøpt to nye pakker som er klare til å spises når akutt sulten kommer og det kanskje er det eneste som frister også så lettvint da gitt
Pølsene må gjennomstekes før de spises, en kan få listeria ved å spise de kalde:
Listeria er farligst for gravide, eldre og de med nedsatt immunforsvar, men voksne friske mennesker kan også bli syke. Det er sjeldent det skjer, men listeria kan gir alvorlig sykdom.
Sorry, ville bare advare deg, ikke meningen å ødelegge cravingen for deg.. står mye på nettet om det om du googler, er flere som pleier å spise de kalde uten at de vet dette.Har spist kalde pølser i alle år, men kanskje dumt å risikere det nå søren!
Sorry, ville bare advare deg, ikke meningen å ødelegge cravingen for deg.. står mye på nettet om det om du googler, er flere som pleier å spise de kalde uten at de vet dette.