Cravings

Jeg craver enda appelsiner, og fet mat.. Men nå har jeg kun fått tak i tørre smakløse appelsiner :hungover:
 
Noen som har fått dilla på noe allerede? Rare matvaner ? :hungry:



Har selv ikke spist sjokolade siden januar pga. Kostomlegging, men i går måtte jeg bare ha det!:hilarious: var sykt digg:rolleyes:

Forrige uke klarte jeg ikke spise annet enn spiralloff og brunost :wideyed: Lettere å få imeg middag, faktisk.
 
Forrige uke klarte jeg ikke spise annet enn spiralloff og brunost :wideyed: Lettere å få imeg middag, faktisk.

Kroppen er merkelig altså:hilarious:
Spiralloff og brunost er veldig godt da:hungry:
 
Blir kvalm og får hodeverk med en gang jeg blir sulten. Så spiser hele tiden nesten for å unngå det! Det jeg har mest lyst på er rundstykker med litt varierende pålegg, frukt og iskrem ;)
 
I går fikk jeg akutt lyst på kalde grillpølser (fra gilde) :hilarious:
 
Det digger jeg også! :hilarious: Men kan vi spise det? Isåfall blir det det i dag!:playful:

Jeg gjorde det hvert fall:facepalm:
Kjøpt to nye pakker som er klare til å spises når akutt sulten kommer og det kanskje er det eneste som frister:hilarious: også så lettvint da gitt:shy:
 
Ikke cravings, men motsatt - har absolutt ikke lyst på sjokolade (som jeg vanligvis elsker)!
 
Hjemmelagede kanelboller, chilli cheese fra burger king
 
Chips, kun chips.. så nå gir jeg etter å har bedt mannen om å kjøpe med hjem
 
Klarer ikke brus, eller generelt noe med sukker i :( før drakk jeg en liten redbull om morgenen (min kaffe), men nå klarer jeg ikke lukta av det eller kaffe.

elsker sushi med chili majones av hele mitt hjerte! Må lære meg å lage sushi selv snart
 
Jeg tror ikke jeg har noen cravings, eneste er at det nettopp har vært påske, så har skapt noen dårlige vaner :hilarious:
Vil ha cola, det blir man seriøst avhengig av :rolleyes: Og masse sukker, spiser frosne julekaker når det er alt jeg finner :hilarious:
 
Spydde akkurat opp chilimajonesen. Tror jeg ca aldri skal spise noe med chili i igjen, så lenge det er fare for oppkast:(
 
Jeg gjorde det hvert fall:facepalm:
Kjøpt to nye pakker som er klare til å spises når akutt sulten kommer og det kanskje er det eneste som frister:hilarious: også så lettvint da gitt:shy:

Pølsene må gjennomstekes før de spises, en kan få listeria ved å spise de kalde:

Listeria er farligst for gravide, eldre og de med nedsatt immunforsvar, men voksne friske mennesker kan også bli syke. Det er sjeldent det skjer, men listeria kan gir alvorlig sykdom.
 
Pølsene må gjennomstekes før de spises, en kan få listeria ved å spise de kalde:

Listeria er farligst for gravide, eldre og de med nedsatt immunforsvar, men voksne friske mennesker kan også bli syke. Det er sjeldent det skjer, men listeria kan gir alvorlig sykdom.

Har spist kalde pølser i alle år, men kanskje dumt å risikere det nå :shy: søren!
 
Har spist kalde pølser i alle år, men kanskje dumt å risikere det nå :shy: søren!
Sorry, ville bare advare deg, ikke meningen å ødelegge cravingen for deg.. :shy: står mye på nettet om det om du googler, er flere som pleier å spise de kalde uten at de vet dette.
 
Sorry, ville bare advare deg, ikke meningen å ødelegge cravingen for deg.. :shy: står mye på nettet om det om du googler, er flere som pleier å spise de kalde uten at de vet dette.

Nei, bare bra med info!:D
 
Til frokosten i går fikk jeg så veldig lyst på melk! Jeg drikker "aldri" ren melk.. Den vi hadde i kjøleskapet gikk ut 14. april, så den ville jeg ikke bruke til annet enn matlaging. Kjøpte en halvliter i går (så svinnet ikke skulle bli så stort om jeg tok feil). Melk til frokost i dag, nydelig! :hilarious:
 
Back
Topp