Cravings

Noen som har fått noe cravings siden sist ? Her går d i sjokomelk:woot:

Bare generelt søtsug!:banghead::bag:
Ellers har jeg lagt min elsk på brødskive med ost, sinke og agurk! :hungry:
 
I dag er det is!
Sånn ellers spiser jeg noen muligens rare kombinasjoner i påleggsveien. Husker ikke alt, men i dag spiste jeg f.eks falukorv og eggesalat. Det er sikkert ikke veldig rart, men uvanlig for min del :p
 
Bare generelt søtsug!:banghead::bag:
Ellers har jeg lagt min elsk på brødskive med ost, sinke og agurk! :hungry:

åh, det hørtes himmelsk ut! Tror jeg skal ordne meg det til frokost i morgen, om matlysten er der! Det kommer helt an på utfallet av ultralyden
 
Noen som har fått noe cravings siden sist ? Her går d i sjokomelk:woot:
Hadde skikkelig dilla på sjokomelk sist svngerskap og fikk det nå også for noen uker siden, men så ble jeg så kvalm at jeg kastet opp, å da mistet jeg lysten på det:depressed: nå går det mye i iste og juice:hungry:, jeg som egentlig aldri drikker noe annet enn vann:p
 
Jeg har begynt å spise mye agurk siden jeg ble gravid, noe jeg spiste sjeldent før.

I det siste har jeg også hatt cravings på taco. Og funnet at det er noe av det enkleste jeg kan spise, for det går ned på høykant :happy: (I motsetning til de dagene hvor jeg lager mat, og så ikke klarer å spise det jeg har laget. Skulle ønske jeg kunne vite det før, for å slippe å stå å lage mat jeg ender opp med å ikke klare å tvinge i meg... XD).
 
Jeg er egentlig ikke spesielt glad i brødmat, men den siste uken har Polarbrød med kyllingpålegg, majones, gastromat-krydder, masse agurk og et glass melk vært himmelsk!
 
Jeg er egentlig ikke spesielt glad i brødmat, men den siste uken har Polarbrød med kyllingpålegg, majones, gastromat-krydder, masse agurk og et glass melk vært himmelsk!

Elsker polarbrød! Har ikke vært å oppdrive her i Danmark, men i siste uke fant jeg skjærgårdsbrød fra Pågen, og det er akkurat som polarbrød bare i firkanta form. Sykt digg, vanskelig å få tak i, men passer perfekt i størrelsen til ferdig skiva gulost :D
 
Drikker vanligvis masse kaffe og vann. Nå klarer jeg veldig lite av begge deler. Drikker saft eller noe med sukker i og te med honning. Sterk mat klarer jeg ikke og gjør meg kvalm. Brød spiser jeg vanligvis ikke nærmest, mens nå er det en av de tingene som går ned. Ristet skive med skinke, ost og agurk, brunost eller toast her også som mange andre ser jeg;) Ellers litt dilla på drops, bolle og grønne epler:p
 
:DGrønne kalde epler :D
 
Last edited:
Vil ha ting med mye vann i, men ikke vann :hilarious:
Elsker store tomater, agurk og epler for tiden. Fikk så lyst på epler i går etter butikken stengte. Kjøpte i dag, men de var alt for søte :banghead:
 
Her er det mest ting jeg har elsket før, men nå blir kvalm bare av tanken på.

-kjøtt generelt, jeg klarer ikke å tygge og svelge det
-kaffe
-hvitløk, lukter død. Det er forvist fra huset frem tid fødsel, nett som sist

Eneste jeg drikker mer enn før er brus‍♀️ men etter å ha gått ned 10 kg syns jeg det er helt innafor.
 
Back
Topp