Cravings

Knekkebrød med hvitost! Er vanligvis ikke glad i hvitost alene, må liksom alltid ha noe sammen med det (agurk, paprika, skinke osv), men ikke nå lenger :D
 
Vil kanskje ikke kalle det cravings, enda :smiley-ashamed004
Men! Jeg elsker plutselig kaffe! Eller. Dalgonakaffe. Blandet sukker, kokt vann og pulverkaffe i et syltetøyglass og har det i kjøleskapet som jeg blander med melk.
Har aldri i mitt liv taklet smaken av kaffe! Sånn i det hele tatt! Glasur med litt kaffe i har vært helt i grenseland. Nå drikker jeg sikkert en halvliter med melk med kaffe oppi til dagen :smiley-angelic006
Utgjør kanskje 4-5 ss kaffeblanding til dagen.
 
I dag måtte jeg på butikken for å kjøpe vannmelon:playful: på butikken gikk jeg meg på sun-lolly is, og bare måtte ha det:facepalm::playful: lurer på om det var @Stjernestrikk som kom inn i hode mitt:hilarious: nå kan jeg nesten ikke vente til de er ferdig fryst:D
 
I dag måtte jeg på butikken for å kjøpe vannmelon:playful: på butikken gikk jeg meg på sun-lolly is, og bare måtte ha det:facepalm::playful: lurer på om det var @Stjernestrikk som kom inn i hode mitt:hilarious: nå kan jeg nesten ikke vente til de er ferdig fryst:D

Haha! Sorry, jeg kjøpte tre pakker sist!:woot: Fryser noen få hver kveld, eller spiser jeg for mange :hungry:
 
Jeg vil ha kaviar. :hilarious: Ost og kaviar, egg og kaviar.. på ristet brød. Og isvann!
 
Horn med ost og skinke fra bakeri fyser jeg på dagen lang....
Ellers har jeg veldig lyst på mat, lager det- og blir så skuffa når det er klart, det smaker ikke det samme som før med noe lenger :sour::meh:
 
Er ikke glad i sitrus egentlig, men akkurat nå er det helt gull i alle former. Alt som kjennes friskt i smaken går ned uten problemer :joyful: er nok ikke en craving, men hjelper godt mot kvalmen.
 
Vet ikke helt om det kan kalles en craving på dette tidspunktet, men vil ha lakris hele tiden :banghead: Vil selvfølgelig ha noe av det som man ikke skal ha så mye av
 
Vet ikke helt om det kan kalles en craving på dette tidspunktet, men vil ha lakris hele tiden :banghead: Vil selvfølgelig ha noe av det som man ikke skal ha så mye av
Har det likt! Elsker lakris:p
 
Ikke enda, sist var jeg så heldig å få cravings på frukt og grønt
 
Back
Topp