Cravings

I går fikk jeg akutt lyst på torsk med kokte poteter og massssse smør på :bored: Jeg har sjelden lyst å sjømat så dette var litt spesielt. Snille kjæreste gikk ens ærend for å kjøpe fersk torsk. Når jeg spiste det var det ikke så godt som jeg trodde, og brakk meg av den intense torskesmaken :dead:
 
Ingen diller, sliter generelt med å få i meg mat nå:hungover: Kommer kanskje etterhvert. Men kan ikke huske at jeg hadde noen cravings forrige svangerskap heller.
 
Hehe jeg har alltid vært glad i kjøtt men har mer lyst på det enn noen gang.
Kjøttsaus...hmm. Kanskje jeg skal prøve det. :p

Chips som i potetgull eller som i pommes frites?

Tror jeg skal ha laga mere kjøttsaus, eller noe av det andre der, nam nam! Matbudsjettet er endel høyere akkurat nå ser jeg :p

Potetgull <3 Er jo egentlig det jeg alltid har kaldt det, men har bodd litt for lenge i Danmark nå, og de aner ikke hva potetgull er ;)
 
Tror jeg skal ha laga mere kjøttsaus, eller noe av det andre der, nam nam! Matbudsjettet er endel høyere akkurat nå ser jeg :p

Potetgull <3 Er jo egentlig det jeg alltid har kaldt det, men har bodd litt for lenge i Danmark nå, og de aner ikke hva potetgull er ;)
Hehe er i UK så er chips pommes frites, så når jeg sa det i starten ble folk forvirra så nå kaller jeg potetgull crisps :p
 
Det er nesten mer rart med alt jeg ikke liker lenger.. elsker mat, og middager og TE og søte ting. Kanke fordra omtrent noe nå. Jeg synes iskrem i alle formater er digg da, føler det kalde lindrer uggenheten litt
 
Boller, frukt med krem, vann med kullsyre og buljong. Helst skal vannet og kremen være så kaldt som mulig. Merker også at buljongen hjelper mot kvalmen, det er godt å ha noe som hjelper mot det nå som jeg skal på jobb igjen.
 
Friske bær og melon er et must hos meg nå! Velger det mye heller ovenfor sjokolade (som jeg vanligvis ELSKER) :laughing002 Søtsaker generelt frister ikke særlig. Heller ikke taco og brus!:sorry:
 
Jeg har ikke spist sjokolade siden jeg testet positivt, er 7+2 i dag, jeg elsker egentlig sjokolade og kunne spist det hver dag! Men klager ikke på akkurat det, er jo sundt å la vær, men har lovet mannen å bake sjokoladecookies til ham i dag etter to 10timer vakter i trekk på akutten så fortjener han det! Får se om jeg får lyst til noe selv eller ej :p

Ellers har jeg fått dilla på sun-lolly is, de trekanta saftisene. Vindrue er helt klart best! De var på tilbud her, så jeg hamstra tre pakker bare til meg :D
 
Solo med isbiter :happy:
Er mange år siden sist jeg drakk det.
Det var sånn mannen min skjønte at jeg var gravid :hilarious:
 
Herregud jeg har så lyst på hamburger med masse dressing!!!
 
Det er faktisk litt farlig å lese denne tråden, får jo lyst på nesten alt :p
Slitsomt at det er corona tid, det er vanskelig å handle inn til en uke av gangen, aner jo ikke hva jeg craver om to dager jo! hehe
 
Føler jeg craver alt:hilarious: men har fått dilla på brødskive med ost, skinke og agurk, appelsinjuice og solo:rolleyes: og nøtter:hilarious: +++
 
Back
Topp