Cravings

Jeg har fått helt hekta på grønn pringles :nailbiting:
Jeg kjøpte nettopp 6 stykker, ble inspirert av deg :hilarious: Skikkelig vanskelig å få tak i her, nesten ingen som har det. Så da måtte jeg ha mange :rolleyes:
 
I starten var jeg mye kvalm, men våknet opp sulten på natten, så måtte ta en brødskive eller yoghurt. Fikk helt dilla på makrell i tomat, så har det gått over til sjokolademelk en periode. Nå er jeg i uke 23 og har hatt veldig matlyst og spist mer enn vanlig, så det blir ofte et ekstra rundstykke til frokost. Drikker også mye vann med smak:)
 
Pasta med ostesaus
 
Jeg har begynt å crave så mye søtt! Har klart meg utrolig bra hittil i svangerskapet men plutselig så har jeg lyst på godis og kaker hele tiden.. Det lover ikke bra for den lille vektoppgangen jeg har hatt til nå!
 
Nektariner, helst de som er faste i fisken. Og kuleis og softis :D
 
Rødvin:crybaby2 Men holder meg langt unna. Ellers frukt og bær, gjerne surt! Det er deilig:D

Åå, det hadde jeg til å begynne med. Drikker ellers kanskje maks 3 glass rødvin om året, så det ga ingen mening! Blei mye mat med rødvin i en periode, hehe
 
Kanskje du finner en alkoholfri erstatning? :)

Haha ja, fant en ganske god en som var alkoholfri, det gjorde godt for å si det sånn:joyful:


Åå, det hadde jeg til å begynne med. Drikker ellers kanskje maks 3 glass rødvin om året, så det ga ingen mening! Blei mye mat med rødvin i en periode, hehe

Jeg er heller ikke vanligvis en stordrikker av rødvin, men craver det sånn sammen med god mat, spesielt mør biff eller gammelost og kjeks, som jeg heller ikke kan spise:smiley-angry017 Får begynne å gjøre som deg, lage mat med rødvin:p
 
Appelsinjuice, den gode (og dyre) typen med fruktkjøtt... Blir hardt både for magen, tennene og lommeboka med alle literne med juice som går ned :hilarious:

Har fått helt avsmak på cola zero som jeg var helt avhengig av før svangerskapet. Spiser også mye mindre sjokolade enn jeg gjorde før, har mest lyst på sure ting.
 
Back
Topp