Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å se deg igjenNå har jeg vært borte fra forumet noen uker. Vi har vært nede for telling med korona etter tur hele gjengen og i tillegg har jeg rett og slett slitt litt psykisk. Syns prøvingen har blitt mere vanskelig og det går ut over motivasjon for å prøve videre. Og når jeg mister lysta på å prøve blir jeg bare trist for da ryker babydrømmen.
Har en fantastisk mann som har klart å få meg på litt bedre tanker igjen så vi får gi det litt mere tid. Mannen vil ikke gi opp ennå og han har et helt annet syn på hvor "god tid" vi har enn det jeg har. Så han syns at vi bare må fortsette å prøve.
Nå er jeg på CD 3 og blødninga er så og si ferdig.
Midt oppi dårlig motivasjon for meg har vi fått noen lyspunkter. I mårra skal vi hente ny bil vi har kjøpt og 1.august skal vi få nøkler til en hytte på fjellet som vi skal leie 1 år for å se hva vi syns om hytteliv over tid. Så det blir spennende
Svigers ringte akkurat og lurte på om de og dattera deres, altså tanta til ungene, kunne passe ungene i dag og at de sov hos de Så da blir jeg og mannen hjemme alene i kveld/natt Da får vi kanskje lagt inn flere aksjerCD9 og aksjeleggingen starter i dag