CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD7 og kjenner litt på EL smerter :o Bruker å ha det i ca 1 uke før EL faktisk skjer. Så det blir spennende å se når den faktisk kommer. Skal begynne å ta el tester når vi kommer hjem fra ferie, så fra mandag av.

Nå har jeg vært borte fra forumet noen uker. Vi har vært nede for telling med korona etter tur hele gjengen og i tillegg har jeg rett og slett slitt litt psykisk. Syns prøvingen har blitt mere vanskelig og det går ut over motivasjon for å prøve videre. Og når jeg mister lysta på å prøve blir jeg bare trist for da ryker babydrømmen.
Har en fantastisk mann som har klart å få meg på litt bedre tanker igjen så vi får gi det litt mere tid. Mannen vil ikke gi opp ennå og han har et helt annet syn på hvor "god tid" vi har enn det jeg har. Så han syns at vi bare må fortsette å prøve.

Nå er jeg på CD 3 og blødninga er så og si ferdig.

Midt oppi dårlig motivasjon for meg har vi fått noen lyspunkter. I mårra skal vi hente ny bil vi har kjøpt og 1.august skal vi få nøkler til en hytte på fjellet som vi skal leie 1 år for å se hva vi syns om hytteliv over tid. Så det blir spennende :)

Nå har jeg vært borte fra forumet noen uker. Vi har vært nede for telling med korona etter tur hele gjengen og i tillegg har jeg rett og slett slitt litt psykisk. Syns prøvingen har blitt mere vanskelig og det går ut over motivasjon for å prøve videre. Og når jeg mister lysta på å prøve blir jeg bare trist for da ryker babydrømmen.
Har en fantastisk mann som har klart å få meg på litt bedre tanker igjen så vi får gi det litt mere tid. Mannen vil ikke gi opp ennå og han har et helt annet syn på hvor "god tid" vi har enn det jeg har. Så han syns at vi bare må fortsette å prøve.

Nå er jeg på CD 3 og blødninga er så og si ferdig.

Midt oppi dårlig motivasjon for meg har vi fått noen lyspunkter. I mårra skal vi hente ny bil vi har kjøpt og 1.august skal vi få nøkler til en hytte på fjellet som vi skal leie 1 år for å se hva vi syns om hytteliv over tid. Så det blir spennende :)
Godt å se deg igjen :greet025

CD11 og 1 DPO :joyful: Er godt fornøyd med to runder aksjelegging i løpet av døgnet i går, bra at kroppen min var så kåt at vi fikk det til! Syns det var en bra måte å gi meg beskjed på at nå skjer det, så legg inn aksjer før det er for sent! :hilarious: Jeg forventet jo at EL skulle være i dag
1658060664786.png

CD28, venter på tanta! Positiv cb+ i går kveld, men negativ cbd i morges...

Cd3.. tror jeg :bored: Ville ikke kalt dette tr egentlig, er omtrent bare spotting. Er egentlig IKM i dag, men det begynte torsdag kveld.. kan jo bli interessant å si når el kommer:hilarious: Må vel teste denne runden da:p

CD34 og etter beregningene 15dpo. Negativ test og vet ikke hva jeg skal tro. Venter på mensen :p

CD 4 og i dag skal vi hente den nye bilen vi har kjøpt :excited001 Også er TR helt borte :happy: Så nå er det bare velstand :happy093Begynner med aksjelegging nå også siden jeg har EL litt varierende. Som regel mellom CD 11 og 15. Aksjelegging er ikke såååå innmari gøy men det må jo til :bag:

CD2

Spent på når eggløsningen kommer- tror mensen jeg har nå var en kjemisk graviditet.

Back
Topp