CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD13, 3 DPO. I går hadde jeg fortsatt en del utflod, men det var blitt en mellomting av creamy og sticky. Kjennes ut som livmoren jobber for å ta imot et egg, håper den får det! :smiley-angelic001

CD 6 i dag. Er i et dilemma om vi må sette prøvingen på pause eller om vi skal fortsette selv om vi nå vet at jeg må gjennom en konisering pga celleforandringer.
Har ikke fått noe beskjed om at vi ikke kan prøve, men det vil vel i værste fall utsette koniseringen hvis jeg blir gravid. Så et litt kjedelig dilemma å bestemme seg for om det må bli pause eller ikke.

Cd14. Første gang jeg bruker MakeSure EL-tester, og om jeg leser dem av innen 5 min er de negative ennå (men blir sterkere etter flere minutter - en ble til og med positiv?!)

Pleier å få EL cd 16-17, og hadde passer dårlig å få tidlig denne måneden!

Cd14. Første gang jeg bruker MakeSure EL-tester, og om jeg leser dem av innen 5 min er de negative ennå (men blir sterkere etter flere minutter - en ble til og med positiv?!)

Pleier å få EL cd 16-17, og hadde passer dårlig å få tidlig denne måneden!
Ville ikke stolt på etter tiden. Så om de er negative innen 5 minutter, så er de negative selv om de blir positive etter 5 minutter.

Håpe du får rundt cd16-17 siden det passer deg best :)

CD11 :) begynt å få litt el smerter, så da håper jeg at det nærmer seg snart.

Ville ikke stolt på etter tiden. Så om de er negative innen 5 minutter, så er de negative selv om de blir positive etter 5 minutter.

Håpe du får rundt cd16-17 siden det passer deg best :)

Takk, ja, jeg hører at de som har erfaring med MakeSure sier det, så anser da testene som negative og ser bort fra «utviklingen» etter 5 minutter. Tok en test like etter den som ble «positiv» i går, og den utviklet seg ikke like sterkt og forble negativ.

CD 13. liiiitt eggehviteslim i kveld. Håper det er begynnelsen på fertile perioden, og at el er rett rundt hjørnet. Begynner el-testing i morgen om eggehviten holder seg. Hadde mange dager med el-slim før selve el sist syklus :nailbiting:

Back
Topp