CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD20, og EL i dag :joyful: tror jeg..tempinga gikk til hel**** denne gangen også :playful: så vet ikke hvor mye den kan fortelle meg. Men positive EL tester i går og øm følelse i magen og verking i høyre eggstokk nå!

Last edited:
Cd5 og endelig ferdig med mensen/kjemisk. Veldig spent på når el kommer denne syklusen!!

Cd9 og går av på ferie om få timer! Det gledes! :happy3

CD41 og ingen tegn til verken strek eller tr :/

CD18, 8 DPO og fikk endelig en stigning i tempen! :D
Screenshot_20220724-103110_FF App.jpg

CD 23, 6DPO. Begynner å få symptomer, men tørr ikke håpe enda. Kjenner igjen smertene i hoftene fra forrige gang. Håper virkelig ikke det er bekkenet som slår seg vrang igjen :arghh:

Cd18 og jeg har hatt utrolig sen el denne måneden til å være meg. Håper dette er gull egget for i går hadde jeg så vondt som jeg aldri har hatt. I dag har jeg ikke smerter og kan se ut som om egget har sluppet:) hva tror dere? Jeg har venta så mange dager nå. Er heller ikke sånn super dreven på temping. Gjort det noen sykluser.
23FB5390-2660-4E07-AA7A-C1329BA576D8.jpeg

Dame 30 år. 2 små gull på snart 2 år, og 4,5 år. Ønsker 1 til.

CD5 i dag. Etter en syklus på 50 dager pp1. Så endelig har jeg kommet inn i pp2. Håper det kan klaffe denne gangen.

Cd12, og kjenner at el er på vei. 5 dager før tiden :bored: Og vi er på ferie med ungene.. dårlig med muligheter når ettåringen ligger mellom oss på hotellrommet:hilarious: Venter tester på meg i posten, og heldigvis kjører vi hjemover i morgen:D Krysser fingrene for at vi rekker det:shy:

Back
Topp