CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Cd25 8dpo. Null symptomer og har vel egentlig ikke troa nå heller :hilarious:

Cd 16 4dpo :whacky011 kan begynne testingen når ferien er over, så gleder meg - nesten - til jobb igjen:wacky:

CD17 og 3DPO! Faktisk litt håpefull- aldri hatt EL så tidlig som CD14 på det jeg kan huske!!

CD33. Nå er jeg leeei :p håper på EL snart.

Forhåpentligvis cd 1 etter exu. Med vanlig blødning i dag, så går jeg ut fra det. Endelig❤️ Gleder meg til å begynne å teste etter eggløsning igjen. Vært noen lange uker å vente på at kroppen skulle ordne opp.

CD 23 og forventet mens fra i dag og til CD 26. Pleier å variere mellom 23 og 26 engang selv om EL er ganske stabil på CD 13/14

Cd 23 og 3dpo om appen har rett, siden vi har vært på ferie og jeg glemte tester så har jeg ikke helt oversikt! :)

Cd 24, 8 dpo.. klør etter å teste :hilarious: Skulle prøve å holde meg til 10 dpo, men har en følelse på at jeg ryker på en smell i morgen:hilarious:

Cd32/dpo17. Jeg får alltid mensen på dpo 16, aldri senere, men i går kom den ikke. I dag var det bittelitt brunaktig i slimet på papiret da jeg tørket meg etter tissing. Så mensen kommer vel i dag, og jeg er sint på kroppen for at den lurer meg sånn, for ble veldig håpefull i går! Hatt «menssmerter» i en uke, og jeg pleier ikke å ha menssmerter før dagen mens kommer. Er i utlandet og har ikke test med, drar hjem i dag. Jeg vet at det ikke er uvanlig med små blødninger akkurat rundt ikm tidlig i svangerskap, men tror nok ikke jeg er så heldig - selv om mensen pleier å starte med et brak hos meg (rett på friskt blod).

Cd55 og nærmer meg dobbel syklus.... Blir ikke klok på dette her :(

CD13. Forventer positiv el-test rundt CD15 :shy:
61847CB7-BD44-4ADA-A56C-6B823F98D841.jpeg

CD22…. Veldig spent nå! Har til vanlig el dag 17-19, men denne gangen kom den cd14… Vanligvis 25-26dgr syklus, forrige måned var 30dgr. Så aner egentlig ikke når IKM er! Prøøøøver å vente lengst mulig med å teste- er 8DPO i dag, og vet jo at det nok er for tidlig….

Back
Topp