CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD30 og ikm i dag egentlig… Ikke gravid og mensen har ikke meldt seg ennå.

CD14 og testen er på vei til å bli positiv :cheers

Vedlegg

• 6A156D9E-E74C-446A-882D-46F524498AC5.jpeg
    6A156D9E-E74C-446A-882D-46F524498AC5.jpeg
    948,6 KB · Visninger: 54
Misunner deg litt :p haha. Jeg vil og ha sånn nå, er så leeeei
Det skjønner jeg :sorry: Er virkelig ikke gøy om den lar vente på seg! Jeg hadde eviglange sykluser før, så føler med deg :confused:

CD14 og testen er på vei til å bli positiv :cheers
På vei til å bli? Er ikke denne positiv da? Ser positiv ut for meg :hilarious: Jeg har aldri brukt slike strimmel-tester, så jeg kjenner ikke så godt til dem. Har bestilt strimmeltester fra Babyplan, som jeg skal prøve når de kommer i posten:D

På vei til å bli? Er ikke denne positiv da? Ser positiv ut for meg :hilarious: Jeg har aldri brukt slike strimmel-tester, så jeg kjenner ikke så godt til dem. Har bestilt strimmeltester fra Babyplan, som jeg skal prøve når de kommer i posten:D
På nippet til å bli positiv, kontrollstreken er bittelitt sterkere enn teststreken :shy: Men tipper teststreken er sterkere i kveld. Så gjenstår det å se om den har nådd en peak i kveld eller i morgen eller om den blir negativ i morgen :angelic:

CD22 og 8DPO, og testetrangen har kommet dundrende!! Hvor lenge klarer jeg å vente?!

På nippet til å bli positiv, kontrollstreken er bittelitt sterkere enn teststreken :shy: Men tipper teststreken er sterkere i kveld. Så gjenstår det å se om den har nådd en peak i kveld eller i morgen eller om den blir negativ i morgen :angelic:
Åja, jeg så ikke at dette var en el-test :hilarious: Trodde det var hcg-test haha, sorry! ❤️

Back
Topp