Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
CD30 og ikm i dag egentlig… Ikke gravid og mensen har ikke meldt seg ennå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CD14 og testen er på vei til å bli positiv
Det skjønner jeg Er virkelig ikke gøy om den lar vente på seg! Jeg hadde eviglange sykluser før, så føler med degMisunner deg litt haha. Jeg vil og ha sånn nå, er så leeeei
På vei til å bli? Er ikke denne positiv da? Ser positiv ut for meg Jeg har aldri brukt slike strimmel-tester, så jeg kjenner ikke så godt til dem. Har bestilt strimmeltester fra Babyplan, som jeg skal prøve når de kommer i postenCD14 og testen er på vei til å bli positiv
På nippet til å bli positiv, kontrollstreken er bittelitt sterkere enn teststreken Men tipper teststreken er sterkere i kveld. Så gjenstår det å se om den har nådd en peak i kveld eller i morgen eller om den blir negativ i morgenPå vei til å bli? Er ikke denne positiv da? Ser positiv ut for meg Jeg har aldri brukt slike strimmel-tester, så jeg kjenner ikke så godt til dem. Har bestilt strimmeltester fra Babyplan, som jeg skal prøve når de kommer i posten
Åja, jeg så ikke at dette var en el-test Trodde det var hcg-test haha, sorry!På nippet til å bli positiv, kontrollstreken er bittelitt sterkere enn teststreken Men tipper teststreken er sterkere i kveld. Så gjenstår det å se om den har nådd en peak i kveld eller i morgen eller om den blir negativ i morgen