CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD 17, regner med EL var enten i går, idag eller imåra :hilarious:

CD 40.. Tror EL var i går (Ifølge livmortappen + ser ut som tempen har steget nå).. PP3 nå.. De to andre mnd fikk jeg EL på dag 28 og 33.. Lenge å vente.. Men sist jeg tempet, så ser jeg at syklusen min var på alt fra 34 til 57 dager.

Flere med lange sykluser her?

Cd21

CD28 og IKM i dag (pleier å ha 25gr syklus). Ikke antydning til spotting, men tatt to blendahvite tester både i går og i dag, tidlig og vanlig. Mensaktig murring i flere dager, men slett ikke blitt oppblåst/fått vann i kroppen, og det får jeg alltid. Skjønner ingenting. Går på progesteronstøtte, men den utvida ikke lutealfasen forrige pp (men da starta jeg på det litt sent). Nå er den tre dager lenger enn normalt. TR kommer nok i dag, regner jeg med.

Cd 44. Fremdeles ingen mens og negative tester :happy3 vente,vente..

CD 8. mye tynn hvit utflod. Rart så tett etter TR. Satser på at el kommer tidlig denne syklusen!

Du er sinnsykt heldig som har så korte sykluser!! :joyful:
Ja er ganske digg å bare begynne med aksjer rett etter TR :hilarious: Har som regel litt lenger lutealfase da, men det er vel egentlig en bra ting det også. Det er bare det at jeg liker å vente til etter IKM med å teste, så da må jeg kanskje vente i opptil 17 dager :smiley-ashamed004

Ja er ganske digg å bare begynne med aksjer rett etter TR :hilarious: Har som regel litt lenger lutealfase da, men det er vel egentlig en bra ting det også. Det er bare det at jeg liker å vente til etter IKM med å teste, så da må jeg kanskje vente i opptil 17 dager :smiley-ashamed004
Bedre å vente etter EL enn før EL synes jeg :playful: Nå har jo jeg sen EL, men hater liksom det å vente på og jakte på EL. Så fort EL er ferdig slapper jeg mer av. Da er det liksom ikke annet å gjøre enn å vente og se

Bedre å vente etter EL enn før EL synes jeg :playful: Nå har jo jeg sen EL, men hater liksom det å vente på og jakte på EL. Så fort EL er ferdig slapper jeg mer av. Da er det liksom ikke annet å gjøre enn å vente og se
Ja sant, enig der! Er jo kjedelig når man venter på at noe skal skje, og vanskelig å vite når man skal begynne å legge inn aksjer. I DPO-land så kan det jo hende noe skjer der inne, selv om det er litt tortur å vente da også :hilarious:

Må vel sette meg på cd 1 igjen da.. Satser på det klaffer i pp2. Fordelen er at nå kan jeg drikke vin på ferie :hilarious:

Back
Topp