Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er sinnsykt heldig som har så korte sykluser!!CD9, tempen er kjempelav, så nå skjer det noe her snart! Kanskje allerede i morgen
Ja er ganske digg å bare begynne med aksjer rett etter TR Har som regel litt lenger lutealfase da, men det er vel egentlig en bra ting det også. Det er bare det at jeg liker å vente til etter IKM med å teste, så da må jeg kanskje vente i opptil 17 dagerDu er sinnsykt heldig som har så korte sykluser!!
Bedre å vente etter EL enn før EL synes jeg Nå har jo jeg sen EL, men hater liksom det å vente på og jakte på EL. Så fort EL er ferdig slapper jeg mer av. Da er det liksom ikke annet å gjøre enn å vente og seJa er ganske digg å bare begynne med aksjer rett etter TR Har som regel litt lenger lutealfase da, men det er vel egentlig en bra ting det også. Det er bare det at jeg liker å vente til etter IKM med å teste, så da må jeg kanskje vente i opptil 17 dager
Ja sant, enig der! Er jo kjedelig når man venter på at noe skal skje, og vanskelig å vite når man skal begynne å legge inn aksjer. I DPO-land så kan det jo hende noe skjer der inne, selv om det er litt tortur å vente da ogsåBedre å vente etter EL enn før EL synes jeg Nå har jo jeg sen EL, men hater liksom det å vente på og jakte på EL. Så fort EL er ferdig slapper jeg mer av. Da er det liksom ikke annet å gjøre enn å vente og se