CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Nettopp straks ferdig med TR etter negativt fryseforsøk. Så er kommet til CD 4. Vi bretter opp ermene og er klar for to måneder med prøving på egenhånd, før et nytt ferskt forsøk i september. Det måååå da snart gå!!! :smiley-angry017

CD 21 og 6 dpo! :D
Har foreløpig styrt greit unna testetrangen, ikke kjent noen symptomer. Men om testetrangen melder seg tar jeg en test på fredag 8 dpo siden jeg er alene hjemme på formiddagen da :angelic: Og på lørdag tester jeg uansett siden jeg etter planen skal drikke noen Cidere da (så sant jeg ikke er så heldig å har fått dobbeltstrek da) :joyful::smiley-angelic001

Cd19 og 3DPO! Sitter her som «pulverheks» med trusa full av overflødig Lutinus progesterontilskudd som siver ut. Herregud for en klin- this better work!!

Jeg er 4 dpo, og har ikke ikm før 17.07. Når tror dere tidligtester kanskje kan fungere ? :hilarious: Sist jeg ble gravid gikk prosessen enormt fort og ble satt en hel uke fram på ul:hilarious: symptomene kom etter et par dager, og det har de denne gangen også. Første pp så jeg forventer ingenting, men er jo lov å håpe:angelic:

Nettopp straks ferdig med TR etter negativt fryseforsøk. Så er kommet til CD 4. Vi bretter opp ermene og er klar for to måneder med prøving på egenhånd, før et nytt ferskt forsøk i september. Det måååå da snart gå!!! :smiley-angry017
Da ligger vi vel ca likt. CD5, må prøve litt på egenhånd (selv om det blir omtrent ingen sjans for å bli gravid selv), og ivf (sannsynligvis i september for vår del også, men blir fryseforsøk her, da.)

Tvi tvi! Lov å krysse fingrene og håpe på det går mens vi venter?

Oppdatering! Er visst gravid likevel❤️ Testdagen fra klinikken var i dag.

Vedlegg

• 553179E1-7319-41C2-BC54-C71B7BA3AD9F.jpeg
    553179E1-7319-41C2-BC54-C71B7BA3AD9F.jpeg
    1 MB · Visninger: 34
CD20 og 4DPO. Press i livmora hele tida, og murring/strålesmerter i korsrygg hele tida. Sikkert bare bivirkning av progesteronet, men det er drit irriterende.

Bra jeg gikk på do før jeg skrev her, for oppdaget at mensen allerede er godt i gang, en dag før jeg forventet den! Skulle vært CD27 i dag men er nå CD1. Fikk en liiten advarsel da jeg tok tempen :p

CD7. Nettopp sluttet på prevensjon så spent på hvor lang syklusen blir.

Cd 22 og 7 dpo! Fortsatt ingen testetrang, så håper å klare å vente til lørdag 9dpo da jeg har planlagt å drikke litt alkohol hvis testen er negativ. Men kan ikke garantere at jeg klarer å stå i mot i morgen tidlig:hilarious: Ingen symptomer jeg kobler mot potensiell graviditet, men føler meg likevel litt optimistisk siden vi ble gravide første pp i fjor sommer og vi fikk lagt godt med aksjer til bra timing denne runden:angelic: Så fallhøyden kan bli stor for hver dag med negativ test merker jeg.

Cd36 her idag og ikke mens idag heller. Hadde forsåvidt venta mensen på tirsdag/igår. Negative tester så da er det bare å vente. Slutta på pillen i desember, men ikke testa noe etter el før denne syklusen og har litt varierende syklus. Den har vært på alt fra 29-35 tidligere, så er ikke så lett. Kan ikke huske syklusen var sånn ustabil(om jeg får kalle det for det) forrige gang:angelic: Men nå er vi igang med å prøve på nr 2 iallefall :dance008

CD 25. Venter på eggløsning. Kjennes ut som noe er på gang. Aksjer legges ca annenhver dag. Hadde vært greit herlig å fått til selv med baby nr 2. Første er ICSI baby.

CD22, 6DPO og 6 dager til IKM. Og dratt på ferie uten tester, så ingen testing før tidligst dagen før IKM…

Cd24. 7 dpo og blenda test. Men det er jo for tidlig, så jeg er ikke bekymret. Full fest i livmoren på 5. dagen, så det er utvilsomt noe som foregår :D Og jeg har plutselig bare lyst på leverpostei:hilarious: Sånn var det sist jeg ble gravid. Spennende:nailbiting:

CD 13, forventer EL i løpet av de neste dagene :love2 El-testen i går nærma seg positiv, men nå er jeg tom for tester så må huske å kjøpe nye idag :playful:

CD 24, 9 dpo! Måtte fyre av første test i morges siden kveldens planer inneholder alkohol. Testen var blenda, så da drikker jeg cider med god samvittighet i kveld :)Men håper på babystrek i løpet av de neste dagene, så krysser fingrene for at det blir leeenge til neste gang jeg skal drikke den slags:Heartpink 9 dpo er jo tidlig, og jeg har utvilsomt kjent at noe har foregått i livmor de to siste kveldene:smiley-angelic001

CD9. Kjekt å få tr den 01 i mnd, da er det enkelt å følge med på dagene:hilarious:

Back
Topp