CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD3, blødde så mye de to første dagene at jeg ikke har merket noe mer i dag (er på camping, så har vært litt vanskelig å sjekke) :p

CD 14 og neeesten positiv el-test i dag og :playful: Det nærmer seg!

CD 25, 10 dpo! Etter helt blenda test i går avventer jeg litt med å brenne av en ny, prøve å holde meg til testing annenhver dag inntil jeg blir mer mistenksom :p

Cd 39.. sist jeg gikk så lenge uten mens er rett etter fødsel og før det var ved at jeg hoppet over når jeg brukte p-piller.. Spent på når vi kan begynne neste Pp:happy3

CD7, EL om 10 dager ifølge Flo appen (syklus på 30-31 dager). Andre måned vi prøver nå. Spennende om det går denne gangen! Har en gutt på 13 mnd fra før :Heartpink

Det er bikket midnatt, så CD5, og samtidig tjuvstartet vi på aksjelegginga :joyful: Jeg har fått EL på CD10 før, så dette er såvidt det teller, men vi er litt ivrige :p

CD16 og positiv el-test idag! Da blir det å legge litt mer aksjer,så begynner ventinga 1dpo på onsdag

Jeg forventer el idag eller i morgen, vil jeg tro :)
Vi skal etter planen starte prøvingen i august, så vi er ikke helt startet enda :) prøver å finne ut av syklusen min da den har svingt mye etter fjerningen av spiral. Jeg er 34 år og har 2 gutter fra før på 5 og 6 år :)

D19, aner ikke dpo men la oss si 4. har heldigvis ikke tid til å kjenne etter symptomer eller tenke på testing, måtte det fortsette sånn en uke til!

Back
Topp