CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Jeg håååper❤️ Føler liksom vi fikk en ekstra sjanse i og med at jeg egentlig skulle hatt el midt i flytting og det ikke hadde blitt noe særlig aksjelegging, nå som den kom tidlig rakk vi å legge inn både dagen før, el dagen og dagen etter
Håper for deg! Jeg har også brukt å ha EL på CD 18-19, men i juni hadde jeg EL på CD 15, og ble gravid :hello2

2DPO, aksjelegging SEKS dager på rad (!) og begynt på progesteron i dag. Krysser alt jeg har nå!

Vet at det ikke er anbefalt med hver dag, men glemte å bruke monitor, så var redd for å ikke ha kontroll med strimlene. Og gyn sa det var helt ok med hver dag om vi orka rundt el.

Spennende jeg ligger bare en dag foran deg! Har du begynt å kjenne på testetrang enda?
Nei foreløpig går det veldig fint faktisk, men vet at den plutselig melder seg når jeg vet det er en teoretisk mulighet for at implantasjon kan ha skjedd:hilarious: Så blir nok bare verre og verre å holde igjen for hver dag fremover, haha! Hva med deg? Klarer du å vente helt til helgen, tror du? :)

Er CD18 og 2DPO. Heldigvis reiser vi på ferie til mine foreldre nå til helgen, så da blir det ikke noe testing (prøver jeg på) før IKM. Ikke lyst til å styre med testing og evt kanskje glemme en test på badet der etc!

Nei foreløpig går det veldig fint faktisk, men vet at den plutselig melder seg når jeg vet det er en teoretisk mulighet for at implantasjon kan ha skjedd:hilarious: Så blir nok bare verre og verre å holde igjen for hver dag fremover, haha! Hva med deg? Klarer du å vente helt til helgen, tror du? :)
Jaa helt enig! Jeg kjente litt på den i dag tidlig hehe, og nå blir det nok bare værre og værre! Også hopper jeg så mye frem og tilbake mellom å ville vente lenge for å ikke være skuffet så lenge og å ville teste tidlig for å kunne begynne med støttemedisiner så tidlig som mulig..

Jaa helt enig! Jeg kjente litt på den i dag tidlig hehe, og nå blir det nok bare værre og værre! Også hopper jeg så mye frem og tilbake mellom å ville vente lenge for å ikke være skuffet så lenge og å ville teste tidlig for å kunne begynne med støttemedisiner så tidlig som mulig..
Hvilke støttemedisiner tar du? Jeg får Lutinus for progesteronsvikt, og skulle starte allerede i dag 2DPO. Men får det litt for å forlenge lutealfasen også, siden jeg har så kort fase at blastocyst får svært lite tid til å feste seg.

Hvilke støttemedisiner tar du? Jeg får Lutinus for progesteronsvikt, og skulle starte allerede i dag 2DPO. Men får det litt for å forlenge lutealfasen også, siden jeg har så kort fase at blastocyst får svært lite tid til å feste seg.
Jeg skal ta duphaston og albyl e (blodfortynnende) jeg har normal lutealfase og ingenting som tilsier at jeg trenger det, men etter 2 spontanaborter på rad så gikk gyn med på å la meg prøve det! Jeg skal vel egentlig ta progesteron fra el, men jeg har fått for meg i hodet mitt at progesteronen gjør at slimhinnen blir for tykk til at egget fester seg (vet det ikke er sånn) så jeg ønsker ikke å begynne før positiv test❤️

Jeg skal ta duphaston og albyl e (blodfortynnende) jeg har normal lutealfase og ingenting som tilsier at jeg trenger det, men etter 2 spontanaborter på rad så gikk gyn med på å la meg prøve det! Jeg skal vel egentlig ta progesteron fra el, men jeg har fått for meg i hodet mitt at progesteronen gjør at slimhinnen blir for tykk til at egget fester seg (vet det ikke er sånn) så jeg ønsker ikke å begynne før positiv test❤️
Ja, min er jo trolig altfor tynn, så må "fete" den opp litt, hehe. Man skal jo ha progesteron på MINST over 25 på CD20/21, og min var på 9....

Ja ikke sant, det er mange tanker og avveininger i denne prosessen :Heartpink Tror nok det er lurt å gjøre som du gjør, nemlig å gjøre det som føles rett for deg. Sender masse babystøv din vei hvertfall! Leste at du hadde fått el litt tidligere denne gangen, krysser fingrene for at det er et godt tegn:love2

Ja, min er jo trolig altfor tynn, så må "fete" den opp litt, hehe. Man skal jo ha progesteron på MINST over 25 på CD20/21, og min var på 9....
Ja ikkesant! Jeg har jo aldri testet progesteron nivået mitt, men jeg hadde en ultralyd rett før el sist og da sa han at den var fin tykkelse, så støttemedisinene er nok aller mest psykisk for meg fordi jeg føler jeg må gjøre noe for å unngå en ny spontanabort

Ja ikke sant, det er mange tanker og avveininger i denne prosessen :Heartpink Tror nok det er lurt å gjøre som du gjør, nemlig å gjøre det som føles rett for deg. Sender masse babystøv din vei hvertfall! Leste at du hadde fått el litt tidligere denne gangen, krysser fingrene for at det er et godt tegn:love2
Tusen takk!❤️ Jaa det stemmer, så jeg håper det er et godt tegn

12 eller 13 dpo cd26☺️ Noen som ser noe på disse. De 2 øverste fra i går kveld. 2 nederste fra i dag tidlig

9045C34D-7F7E-42A1-B684-14F213056DBA.jpeg
E22EE6F3-A839-4740-BF3C-F57784DA3295.jpeg
9AF66EF3-6400-4F3E-83CC-58D2C0461029.jpeg
C8DEBA6C-3A07-4EDD-BF31-3140C455360B.jpeg

CD4. Går på cyklokapron for å redusere blødningsmengden, kan sikkert snart slutte, for på dag 4 pleier det å bli litt mindre likevel. :)
Må visst prøve selv noen måneder, får ikke innsett i August som håpet, så.. :)

Back
Topp