Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. hvis det er noen trøst har vi 3 gutter i hus, og jeg sier gjerne høyt at jeg helst ønsker en jente2 dpo 5 barn fra før - så sikkert mange som tenker «hvorfor gidder dere…»
5 gutter - så må ærlig innrømme at jeg ønsker meg en jente. Jeg vet det ikke er innafor å si høyt - men jeg gjør det!
Altså skulle noen fått lov å si det, så er det deg! Men syns alle har lov jeg. Vi også har begge lyst på jenter mest. Snakket om det nå nettopp, og så kom vi til å tenke på familiene våre, og der er det faktisk et stort flertall av jenter, så vi har vel genene på vår side2 dpo 5 barn fra før - så sikkert mange som tenker «hvorfor gidder dere…»
5 gutter - så må ærlig innrømme at jeg ønsker meg en jente. Jeg vet det ikke er innafor å si høyt - men jeg gjør det!
Takk! Den sitter fortsattKrysser fingrene for at spiren sitter denne gangen
Altså skulle noen fått lov å si det, så er det deg! Men syns alle har lov jeg. Vi også har begge lyst på jenter mest. Snakket om det nå nettopp, og så kom vi til å tenke på familiene våre, og der er det faktisk et stort flertall av jenter, så vi har vel genene på vår side
Blåser i kjønn jeg, men håper vi slipper hjertefeil, sonde og sykehusopphold med en eventuell nestemann. Klesmessig hadde det dog vært praktisk med ei jente til, haha2 dpo 5 barn fra før - så sikkert mange som tenker «hvorfor gidder dere…»
Gratulerer10 dpo i dag, og ingen tvil lenger. Tenk at lillemor i himmelen skal bli storesøster Redd og takknemlig på samme tid
Tusen takkGratulerer