CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

2 dpo :Heartred 5 barn fra før - så sikkert mange som tenker «hvorfor gidder dere…»:hilarious:
5 gutter - så må ærlig innrømme at jeg ønsker meg en jente. Jeg vet det ikke er innafor å si høyt - men jeg gjør det! :shy:
Hehe.. hvis det er noen trøst har vi 3 gutter i hus, og jeg sier gjerne høyt at jeg helst ønsker en jente :Heartpink :hilarious:

2 dpo :Heartred 5 barn fra før - så sikkert mange som tenker «hvorfor gidder dere…»:hilarious:
5 gutter - så må ærlig innrømme at jeg ønsker meg en jente. Jeg vet det ikke er innafor å si høyt - men jeg gjør det! :shy:
Altså skulle noen fått lov å si det, så er det deg! Men syns alle har lov jeg. Vi også har begge lyst på jenter mest. Snakket om det nå nettopp, og så kom vi til å tenke på familiene våre, og der er det faktisk et stort flertall av jenter, så vi har vel genene på vår side :D

Altså skulle noen fått lov å si det, så er det deg! Men syns alle har lov jeg. Vi også har begge lyst på jenter mest. Snakket om det nå nettopp, og så kom vi til å tenke på familiene våre, og der er det faktisk et stort flertall av jenter, så vi har vel genene på vår side :D
Blåser i kjønn jeg, men håper vi slipper hjertefeil, sonde og sykehusopphold med en eventuell nestemann. Klesmessig hadde det dog vært praktisk med ei jente til, haha

CD1 i dag og har nettopp vært hos gyn for å ta ut spiralen.
Vi har en på 2 og en på 4 fra før, og nå ble liksom livet litt for lett… så det er på tide å gjøre det enda mer stressende!
Spennende å komme tilbake til Babyverden, jeg henger bare her når jeg er gravid

10 dpo i dag, og ingen tvil lenger. Tenk at lillemor i himmelen skal bli storesøster❤️ Redd og takknemlig på samme tid❤️

Vedlegg

• BF45DBA2-542E-41E8-8AF3-4AC544714A65.jpeg
    BF45DBA2-542E-41E8-8AF3-4AC544714A65.jpeg
    409,1 KB · Visninger: 69
  • DE9713E4-50FF-4688-8C9F-5B52CBFC6EE8.jpeg
    DE9713E4-50FF-4688-8C9F-5B52CBFC6EE8.jpeg
    414,8 KB · Visninger: 72
  • BDC31C69-2767-4257-B245-8D463A5F7F02.jpeg
    BDC31C69-2767-4257-B245-8D463A5F7F02.jpeg
    405,9 KB · Visninger: 73
  • F48F6DCB-4AD3-4528-93B7-251C1D155DE1.jpeg
    F48F6DCB-4AD3-4528-93B7-251C1D155DE1.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 74
CD10, CB monitoren viser Høy, men ingen LH-økning. Så fortsetter sikkert bare å være høy i evigheter

CD10 i dag, og skulle egentlig begynt denne rundens aksjelegging i går, men gadd bare ikke. Kjenner jeg er så lei av pliktsex, og er egentlig ganske demotivert dessverre. Glemte å sette opp ny syklus på CB monitor også, så må bruke "bare" strimler denne runden. (Førstemann satt forsåvidt i en syklus der jeg glemte CB og ikke strimmeltesta heller, så kanskje det er et tegn...?) Strimlene viste svaaaaak strek i går og bittelitt sterkere i morges, så noe er jo på vei. Har hatt veldig sen EL de siste månedene bortsett fra forrige da den faktisk kom til tida, så det blir spennende. Får evt starte aksjelegging i morgen. Gikk til privatgyn pga mistanke om progesteronsvikt, og har fått påvist dette, så dette blir første runde med bruk av progesteronstøtte også. Skal egentlig legge aksjer annenhver dag frem til EL, og helst dagen før EL, EL og dagen etter, så... teknisk sett dag 9-11-13-14-15, men vi får se da. Nå blir nok første dag 11 eventuelt, men satser på at det holder. Mannen er jo 42, så tenker det er greit å ikke tømme reservene heeelt innen el faktisk kommer også, hehe. Fikk en liten mental knekk av at jeg har progesteronsvikt, selv om gyn sier det er noe av det letteste å behandle.

Back
Topp