CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD 22 og 6 dpo, nærmer seg så smått test-start nå :wacky: :hilarious:

CD 29.

Fikk peak i går, men jeg har hatt litt sånn mensmage og stikninger i et par dager som tok seg opp i går kveld og er enda øm nå. Vet at det kan være el-smerter, men har en dårlig følelse likevel. Etter så mye krøll i syklusene mine klarer jeg ikke stole på noe lenger, hehe. :smiley-ashamed004

CD 23. Har hatt stigende streker på ettermiddagen på graviditetstester di siste dagene men i dag var den svakere. Så nå begynner jeg å bli bekymra. Venter mens om 1-2 dager så får bare vente å se om den dukker opp eller hva som skjer.

Cd 9 og nå er det bare noen dager til el:) torsdag etter mine beregninger så blir spennende å se ❤️

CD 8 og skal starte med eggløsningstest fra i morgen. Håper på eggløsning i løpet av uka. :happy:

CD22 og 7 dpo

CD3, og 1-2 dager igjen av mens. Er bare i PP4, men begynner å miste motet. Vi mista over et halvt år prøving pga prøveforbud som følge av celleforandring, så føles mer som PP10...

I tillegg er jeg drittlei av pliktsex og sex "etter kalenderen", så jeg er litt der at jeg bare vil ha "tøm og røm" fra mannen når EL kommer, men sier jeg det så mister han helt piffen, for han vil jo at jeg skal ha det fint. Hyggelig det altså, men pliktsex GJØR det bare ikke for meg. Sorry sur oppdatering fra meg i dag- noen dager er bare pyton!

På den positive sida så har jeg mer mens enn vanlig, trolig et tegn på at progesteronet jeg starta på sent i forrige syklus har forsterka livmorslimhinnen, så det er lov å håper at den bedrer forholdene i denne PP, når jeg får starta med den helt fra like etter EL.

CD 24 og har såvidt begynt med antydning til spotting. Har ikke tatt ny graviditetstest for jeg gikk tom i går morges. Men den jeg tok på mårran i går var svakere enn de andre jeg har tatt. Så regner med at tr dukker opp snart. Hvis ikke tar jeg ny test om 2-3 dager. Er så skuffa at jeg egentlig ikke har lyst til å teste mere denne runden for vil ikke se at testen går tilbake til helt blendahvit. Var nok skuffelse å se at den ble svakere.

CD 27 og 11 DPO. Håper TR holder seg unna på torsdag :)

CD 23 og 8 dpo! Hvor lenge klarer jeg å holde meg fra å teste? :joyful:

Back
Topp