CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Uff så trist å høre. Håper det går bra med deg. Men du må jo ta en test snart?❤️ Tenk om du er gravid

Det går greit. Håper vi klarer løse dette. :) skal til gynekolog neste uke for helsesjekk og celleprøve neste uke. Får se om de tar en blodprøve eller noe.

Fikk svar på progesteronprøva mi i dag, og her er det nok ikke grobunn for noe som helst, så de testene kan jeg bare spare meg. Kjenner det stikker og murrer og, så vet ikke om det er vits i å prøve tilskudd denne pp en gang- det har nok evt allerede gått til grunne om det var noe.
Så innmari kjedelig da! Men, fra neste syklus om du får progesteronstøtte så er det jo en reell sjanse! :Heartblue Lurer på, hva fikk deg til å mistenke progesteronmangel?

CD 21 og 5 DPO :)

CD 17 og endelig 1 dpo :hello2

Så innmari kjedelig da! Men, fra neste syklus om du får progesteronstøtte så er det jo en reell sjanse! :Heartblue Lurer på, hva fikk deg til å mistenke progesteronmangel?
Jeg har faktisk begynt på dem nå også, sånn i tilfelle det er en mirakelspire som har festa seg, så får den hvertfall litt hjelp fra nå… greide jo å få det første barnet, og det er INGENTING som tilsier at det skulle gå, med lavt progesteron og et foster med Downs. Mammas lille mirakeljente!

Jeg fikk mistanke da jeg googlet en del rundt kort lutealfase (som jeg har), og leste meg opp på progesteron og østrogenubalanse. De plagene og problemene det kan gi stemte veldig godt overens med hvordan jeg har det. Alt fra humørsvingninger, problemer med å gå ned i vekt, tørrhet i slimhinner etc etc. Da jeg i tillegg la det sammen med at jeg aldri har følt meg bedre enn da jeg var gravid (da er man smekkfull av progesteron) så ga det mening. Jeg gikk jo ned i vekt i forrige svangerskap, uten å prøve en gang, fordi appetitten min bare magisk regulerte seg selv.

CD 24 og ingen EL!! Tok siste test i dag og tenkte kanskje jeg skulle få et smilefjes nå, men nei. Skal jeg kjøpe flere strimler?? Åh jeg har så lyst å finne toppen for en gangs skyld. :arghh: Streken på digital var sterk, men ikke positiv.

Så mye klusj som kroppen min har hatt etter fødsel, amming og p-piller har jeg aldri hatt før.

CD22 og 8DPO her nå. Men skal et lite mirakel til (eller, et svært mirakel) til for at det skal ha klaffa denne måneden, så er ikke optimist...

Er på 5 eller 6DPO, og kjenner de sedvanlige mensmurringene/stikking på begge sider(eggstokkene). Veldig irriterende at jeg har hatt akkurat samme type murring både når jeg har vært gravid og når jeg ikke har vært gravid, så umulig å vite noe, men har en dårlig følelse.

CD 18 og 5 dpo. Tiden sniiiiker seg avgårde. Tenker jeg starter testinga på fredag :)

CD 18 og 2 dpo:wacky:

CD23 og 9DPO.

Har jo sagt jeg ikke skal teste før IKM, men herregud så utålmodig man blir- selv når sjansen for positiv test er minimal.

CD23 og 9DPO.

Har jo sagt jeg ikke skal teste før IKM, men herregud så utålmodig man blir- selv når sjansen for positiv test er minimal.
Ja det er helt utrolig vanskelig. Vet jo på forhånd at testene er negative når jegstarter for tidlig, men likevel driver jeg å tar de testene :hungover:

Back
Topp