Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånne dager er pyton! Sett deg ned og planlegg noe du kommer til å se frem til. Noe du gjør bare for deg sender en god klem og håper den dårlige følelsen forsvinner like fort som den kom.CD18 og 4DPO…
Har en skikkelig dårlig dag og føler meg bare mislykka. Klarer ikke gå ned i vekt, klarer ikke ikke bli gravid og strøyk på en prøve med bikkja i går. Er demotivert og motløs.
Takk. Trene med bikkja pleier liksom å være min "glede seg ting", men nå har jeg mest lyst til å gi bort hele bikkja (neida... joda. neida)Sånne dager er pyton! Sett deg ned og planlegg noe du kommer til å se frem til. Noe du gjør bare for deg sender en god klem og håper den dårlige følelsen forsvinner like fort som den kom.
Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangenCD 27 av 34, og positiv graviditetstest (digital clearblue ukesindikator) 1-2 uker idag Frykter jeg mister det (har hatt to slike i våres, der jeg fikk positiv test tidlig og så blødde og negativ test en uke etter).
Spotter nå, så vi sier CD1 viCD30 (17DPO), ingen tempdropp, negativ test.. Hva skjer?