CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD 2. Så gjør klar for atter en ny måned

CD18 og 4DPO…

Har en skikkelig dårlig dag og føler meg bare mislykka. Klarer ikke gå ned i vekt, klarer ikke ikke bli gravid og strøyk på en prøve med bikkja i går. Er demotivert og motløs.

CD 17 og 1 DPO :)

CD18 og 4DPO…

Har en skikkelig dårlig dag og føler meg bare mislykka. Klarer ikke gå ned i vekt, klarer ikke ikke bli gravid og strøyk på en prøve med bikkja i går. Er demotivert og motløs.
Sånne dager er pyton! Sett deg ned og planlegg noe du kommer til å se frem til. Noe du gjør bare for deg :) sender en god klem og håper den dårlige følelsen forsvinner like fort som den kom.

Sånne dager er pyton! Sett deg ned og planlegg noe du kommer til å se frem til. Noe du gjør bare for deg :) sender en god klem og håper den dårlige følelsen forsvinner like fort som den kom.
Takk. Trene med bikkja pleier liksom å være min "glede seg ting", men nå har jeg mest lyst til å gi bort hele bikkja (neida... joda. neida)

CD 20 og supernegative EL-tester, men masse EL-slim, myk tapp etc. Har testa to ganger i dag og vil tro at testen viser økning i timene før peak, så jeg venter til imorgen tidlig med å teste igjen.

Åh, det er så kjedelig med lang syklus :sorry:

CD 14 og øm i livmorhalsen og nederste del av magen. Den verkinga i korsryggen jeg hadde i går og på mårran i dag har gitt seg så regner med at EL er over. Bare å vente på IKM nå :)

Hei dere eggløsningstestere! Tok en test idag (negativ), men streken er ikke svak. Betyr det at eggløsning nærmer seg, eller kan den være i denne styrken hele tiden (forutenom ved eggløsning da)? Slutta på cerazette for 3 dager siden (4 dager siden siste pille ble tatt) og fødte sist for ca 9 mnd siden så aner ikke om jeg har fått tilbake mensen/eggløsning i det hele tatt..

Vedlegg

• 4569C847-3367-4B7F-A54E-AE2835EE99AF.jpeg
    4569C847-3367-4B7F-A54E-AE2835EE99AF.jpeg
    1 MB · Visninger: 38
CD 27 av 34, og positiv graviditetstest (digital clearblue ukesindikator) 1-2 uker idag Frykter jeg mister det (har hatt to slike i våres, der jeg fikk positiv test tidlig og så blødde og negativ test en uke etter).

CD 27 av 34, og positiv graviditetstest (digital clearblue ukesindikator) 1-2 uker idag Frykter jeg mister det (har hatt to slike i våres, der jeg fikk positiv test tidlig og så blødde og negativ test en uke etter).
Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen :Heartred

Cd 2:) da er vi straks igang igjen. Tempen er funnet frem så nå blir det litt temping fremover ❤️

Back
Topp