Cd56. Stresser meg å ikke vite hvorfor den plutselig er så lang. Tørr ikke teste meg enda når det egentlig har blitt slutt med samboer nettopp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff så trist å høre. Håper det går bra med deg. Men du må jo ta en test snart? Tenk om du er gravidCd56. Stresser meg å ikke vite hvorfor den plutselig er så lang. Tørr ikke teste meg enda når det egentlig har blitt slutt med samboer nettopp.
Tester du snart?? I morgen er du kob8 dpo å kan få positiv testCd21 og 7dpo her, og i dag skal jeg ta blodprøve for å sjekke progesteronet.
7 dager til IKM, veldig spent!
Fikk svar på progesteronprøva mi i dag, og her er det nok ikke grobunn for noe som helst, så de testene kan jeg bare spare meg. Kjenner det stikker og murrer og, så vet ikke om det er vits i å prøve tilskudd denne pp en gang- det har nok evt allerede gått til grunne om det var noe.Tester du snart?? I morgen er du kob8 dpo å kan få positiv test
Oi hva mener du? Jeg kan ikke så mye om sånt. Men det høres ikke bra ut.Fikk svar på progesteronprøva mi i dag, og her er det nok ikke grobunn for noe som helst, så de testene kan jeg bare spare meg. Kjenner det stikker og murrer og, så vet ikke om det er vits i å prøve tilskudd denne pp en gang- det har nok evt allerede gått til grunne om det var noe.
Den skal være på over 20, helst/egentlig enda høyere (opp mot67 har jeg lest).Oi hva mener du? Jeg kan ikke så mye om sånt. Men det høres ikke bra ut.
Veldig murringer nå, men er nok mensrelatert selv om en bitteliten bit håper at det er en spire som graver seg ned.Oi hva mener du? Jeg kan ikke så mye om sånt. Men det høres ikke bra ut.
Åja. Da skjønte jeg det. Men fra og med neste runde så kan du kjøre på med progesteron rett etter el? Jeg trodde nå du mente at hele prøvingen var overDen skal være på over 20, helst/egentlig enda høyere (opp mot67 har jeg lest).
Jeg skal begynne på tilskudd, men man skal egentlig begynne rett etter el, men måtte først ta en prøve denne syklusen på dag 20-21 for å sjekke naturlig nivå. Så det er trolig for sent denne runden, men jeg prøver.
Neida- men jeg mister jo litt motet… men det er typisk meg å krisemaksimere altså.Åja. Da skjønte jeg det. Men fra og med neste runde så kan du kjøre på med progesteron rett etter el? Jeg trodde nå du mente at hele prøvingen var over
Det skjønner jeg at du gjorde Men håper set funker med litt støtte nå Heier veldig på dere. Vi har gått uten prevensjon i snart 1 år. Ikke noe feil hos oss. Men funker ikke. Mister motet sjæl Men vi gir oss ikke. Fikk albyl e i dag. Så får vi se om noe fester seg tvi tviNeida- men jeg mister jo litt motet… men det er typisk meg å krisemaksimere altså.