CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

CD 16 , 3 dpo :) Har kjøpt meg en kaninbaby som lever fritt i huset, så nå har jeg litt å fordrive tiden min med :) I dag har jeg sikkra alle ledninger med ledningslister, så nå er det trygt for den å hoppe rundt her :)

CD19 og 3 DPO

CD 16 og 0DPO :joyful:

Cd56. Stresser meg å ikke vite hvorfor den plutselig er så lang. Tørr ikke teste meg enda når det egentlig har blitt slutt med samboer nettopp.
Uff så trist å høre. Håper det går bra med deg. Men du må jo ta en test snart?❤️ Tenk om du er gravid

Tester du snart?? ❤️ I morgen er du kob8 dpo å kan få positiv test :love2
Fikk svar på progesteronprøva mi i dag, og her er det nok ikke grobunn for noe som helst, så de testene kan jeg bare spare meg. Kjenner det stikker og murrer og, så vet ikke om det er vits i å prøve tilskudd denne pp en gang- det har nok evt allerede gått til grunne om det var noe.

Fikk svar på progesteronprøva mi i dag, og her er det nok ikke grobunn for noe som helst, så de testene kan jeg bare spare meg. Kjenner det stikker og murrer og, så vet ikke om det er vits i å prøve tilskudd denne pp en gang- det har nok evt allerede gått til grunne om det var noe.
Oi hva mener du? Jeg kan ikke så mye om sånt. Men det høres ikke bra ut.

Oi hva mener du? Jeg kan ikke så mye om sånt. Men det høres ikke bra ut.
Den skal være på over 20, helst/egentlig enda høyere (opp mot67 har jeg lest).

Jeg skal begynne på tilskudd, men man skal egentlig begynne rett etter el, men måtte først ta en prøve denne syklusen på dag 20-21 for å sjekke naturlig nivå. Så det er trolig for sent denne runden, men jeg prøver.

Den skal være på over 20, helst/egentlig enda høyere (opp mot67 har jeg lest).

Jeg skal begynne på tilskudd, men man skal egentlig begynne rett etter el, men måtte først ta en prøve denne syklusen på dag 20-21 for å sjekke naturlig nivå. Så det er trolig for sent denne runden, men jeg prøver.
Åja. Da skjønte jeg det. Men fra og med neste runde så kan du kjøre på med progesteron rett etter el? Jeg trodde nå du mente at hele prøvingen var over

Åja. Da skjønte jeg det. Men fra og med neste runde så kan du kjøre på med progesteron rett etter el? Jeg trodde nå du mente at hele prøvingen var over
Neida- men jeg mister jo litt motet… men det er typisk meg å krisemaksimere altså.

Neida- men jeg mister jo litt motet… men det er typisk meg å krisemaksimere altså.
Det skjønner jeg at du gjorde ❤️ Men håper set funker med litt støtte nå :) ❤️ Heier veldig på dere. Vi har gått uten prevensjon i snart 1 år. Ikke noe feil hos oss. Men funker ikke. Mister motet sjæl☺️ Men vi gir oss ikke. Fikk albyl e i dag. Så får vi se om noe fester seg:) tvi tvi ❤️

Back
Topp