CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Hoff....i går kveld fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet. Mannen er vanligvis veldig lett å be om litt sengekos, men når jeg spurte om jeg kunne få litt aksjelevering i går så svarte han litt sånn: Ja, kan sikkert det....
Også begynte han å snakke om helt noe annet. Vanligvis ville han spurt om vi skulle fiksa det med en gang. Så hadde egentlig bestemt meg for å bare droppe hele greia.

Når vi la oss gjennomførte han plikten sin men merka på hele han at det ikke var fordi han egentlig ville. Spurte han om han syns det er vanskelig med pliktsex rundt EL. Han sa at han vanligvis ikke tenker så mye på det, men at han bare var trøtt og sliten.
Skulle ønske vi slapp dette stresset :rolleyes: Pliktsex er noe dritt og gir bare dårlig samvittighet. Liker ikke følelsen av å måtte gjennomføre ting en av oss egentlig ikke har lyst til der og da. Ellers i måneden går alt så fint og vi koser oss masse.

Så gøy at du også prøver! :joyful: Skjønner den kløinga såå godt :nailbiting:

CD 14 her i dag og jeg begynner EL-testing i ettermiddag. Jeg tror ikke det blir noe smiley før om et par dager da, men vil ikke miste det...

Ja, gøy at vi er fler fra Snøkrystallene som prøver igjen nå! :joyful: Kanskje noen av oss havner i samme termingruppe igjen? Det hadde jo vært hyggelig da!:joyful:

Er jo lurt å teste et par dager før man forventer å få det da ☺️ Med EL like rundt hjørnet så får passer det fint med langhelg vel
:humpe:
:mrgreen:

CD 48. Håper det bare er ustabil syklus eller påvirket av negativt stress. Nå blir det forhåpentligvis rolig fremover. Hvis stress er årsaken, er jeg spent på når mensen velger å vise seg igjen.

CD 9 og fortsatt negative EL tester. Såvidt litt økning men svake utslag. Derimot har mitt festlige "nå nærmer EL seg humør" slått til for fult. Blir altså så ustabil og nedstemt at det er en gru. Blir fort irritert og griner for det minste. Syns alt går i mot meg og vrir alt i værste mening. Dette skjer hver eneste syklus og starter noen dager før EL. Slitsomt å gå i flere dager hver periode å føle seg så nedfor. Før mens merker jeg ikke noe, men før EL blir jeg et troll :android: Er sååååå lei dette så akkurat nå i dag har jeg bestemt meg for at jeg ikke gidder babyprøving mer, men har sikkert en annen mening i mårra igjen :bag: Stakkars mannen om han skulle finne på å prøve seg på noe aksjelegging nå. Egentlig er det jo det jeg skal ha i disse dager, men når de riktige dagene kommer vil jeg jo ikke. Merkelig at man skal bli så vrang når riktig tid kommer. Skikkelig vrang og muggen og nekter all nærkontakt. Blæh....:wtf:

CD12 og EL om 5-7 dager håper jeg :) Den kan gjerne komme tidligere også, skal snike meg til en EL-test mellom slagene på firmatur her ;-) (mannen er også med- og det er heldigvis ikke noe problem med aksjer når vi har litt alenetid <3

CD17 - 4DPO
«Symptom» som er forskjellig fra andre sykluser er at jeg har mye mer utflod enn jeg vanligvis pleier å ha mellom EL og TR :)

Cd28, 7dpo, pp2 :D
Skal virkelig prøve å vente med å teste til fredag 11dpo. Ble såå skuffet hver dag fra 7dpo-14dpo sist syklus, at jeg da var bestemt på at jeg måtte vente lengre neste gang. Men nå er jo neste gang her, og jeg vil bare teste :p

CD 10 brukes på stranda i sola. Fin gåtur på 5 km hver vei, så fikk slått to fluer i en smekk :)

Back
Topp