CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Når jeg var 8 DPO hadde jeg testet i 2 dager :hilarious: Du er sterk ;)
Haha, takk!

De to gangene jeg har vært gravid tidligere har jeg ikke testa positivt før tiiiidligst sent på kvelden 9dpo, og da var streken så svak at det egentlig bare var meg som så den :hilarious: Så jeg prøver å minne meg selv på at for min del er det unødvendig å teste før det! Men allikavel er det en liten stemme inni hodet som hvisker «men tenk om du produserer hcg tidlig denne ganga»:hilarious:

Haha, takk!

De to gangene jeg har vært gravid tidligere har jeg ikke testa positivt før tiiiidligst sent på kvelden 9dpo, og da var streken så svak at det egentlig bare var meg som så den :hilarious: Så jeg prøver å minne meg selv på at for min del er det unødvendig å teste før det! Men allikavel er det en liten stemme inni hodet som hvisker «men tenk om du produserer hcg tidlig denne ganga»:hilarious:
Hehe, samme her! Egentlig ganske sykt at man kan fange opp at egget har festet seg bare 2 døgn etterpå, og 8-10 døgn etter eggløsning :hilarious:

Hehe, samme her! Egentlig ganske sykt at man kan fange opp at egget har festet seg bare 2 døgn etterpå, og 8-10 døgn etter eggløsning :hilarious:
Ja, det er faktisk ganske villt! :woot: Det er jo egentlig ikke lenge, det bare føles så syykt lenge ut når man står i det :shifty::hilarious:

Cd 12 i dag. Mistet temping i 3 dager pga sjuk frøken. Så håper med temp fremover at ff finner el. Med antatt el om 2 dager så får vi bare fortsette å sexe hver kveld :) ikke noe særlig el smerter denne runden. Men det kommer vel :) en drøy uke nå så er jeg vel på testingen :hilarious:

CD45! Syklusen min har plutselig bare klikket helt. Har vanligvis en syklus på 31-33 dager. Men er nå 8dpo også, for fant eggløsningen selvom Syklusen var lang! :bored:

Jeg er 31år gammel, har 2 barn, en på snart 9år og en på snart 2år.
Jeg er forlovet med den fineste mannen jeg vet som også er 31!
Vi er på PP1, så nettopp startet forsøk på min tredje og hans nummer 2 :Heartpink

Er på dag 25 nå. Mensen skulle kommet tidligere i dag, men så langt bare murringer. Tok en test som var negativ på mandag, så venter bare på TR så ny syklus kan starte.

CD 25 og 10 dpo, negativ test :wacky:

Back
Topp