CD-tråden! Hvilken syklusdag er du på i dag? ♡

Ååhh, vi er så likt denne runden! Jeg er på CD14 og fikk positiv eltest i dag, så får nok el i morgen :D Heia oss, nå SKAL det være vår tur!! :Heartpink
Så spennende! Jaa da krysser vi fingrene❤️ Blir nok testing på meg neste helg, har allerede planlagt testing hehe

CD 15.
Appene mine mener eggløsning skal være en gang mellom 1 og 15 juli. Så langt i syklusen har vi lagt inn aksjer i snitt annenhver dag.

CD 31. Venter på tr; kan komme når som helst nå. Skal ringe St. Olavs når jeg vet at syklusen er på rett kjør, også skal jeg kartlegge syklusen sånn at jeg vet når EL kommer.

Venter mens nr 3 etter fødsel, så er ikke gitt at den er helt stabil. Men håper, så jeg får innsett (helst i august!).

:)

CD 29 og 8 DPO. I dag opplevde jeg at det kom bittelitt blod på papiret ved et toalettbesøk. Det var med den ene gangen, og ikke kommet mer. Og jeg klarer ikke la vær å undre over om det var en festeblødning eller ikke :nailbiting: Da jeg ble gravid i januar/februar opplevde jeg også et hint av blod 8 dpo, og fikk svak positiv to dager senere. Men jeg vil jo ikke tro eller håpe!! Nå er fallhøyden så stor, og kommer til å bli så skuffa om noen dager om det viser seg at blødningen ikke var tegn på noen ting...

CD14, og antydning til øking på strimmeltesten, pluss murring i korsrygg som starta i går. Hatt antydning til tunge bryst, hodepine og oppblåst/vann i kroppen også. Førstnevnte pleier jeg ikke å ha, så kanskje det er progesteronoppstarten i forrige syklus som har kickstarta hormonproduksjonen noe? Håper det! Nå må jeg bare teste og teste slik at jeg forhåpentligvis finner toppen, slik at jeg vet når jeg skal begynne med progesteronstøtten. Utgjort at jeg akkurat denne syklusen glemte CB-monitoren, men på den andre side- jentungen satt i den ene perioden jeg glemte CB sist, så får krysse alt. Funker jo med strimmelester også. Første måneden med full progesteronstøtte, så det blir veldig spennende. Orket ikke legge inn aksjer før på dag 12, for var så jævlig drittlei og INGEN lyst, men fikk til dag 12 og i går dag 13, så får bare bite tenna sammen og kjøre på i noen dager til. Kjenner at denne pliktsexen begynner å ta på altså!

Lenge siden jeg har holdt på med dette her nå :hilarious: Men tror jeg er på cd19 (?). Hadde EL på lørdag, dag 17 etter første mensdag. Da stemmer det med 19?:hilarious: Kjenner godt når jeg har EL og vi la inn aksjer. I går fikk jeg akutt smerter i høyre side av bekkenet, som var borte i morges. Aldri skjedd før. Og jeg har murringer. Noe jeg aldri pleier å ha, men fikk sist jeg ble gravid. Da hadde jeg murringer og kvalme 2-3 dager etter EL. Dette er pp1, så jeg har overhode ingen forventninger, men er jo rart med dette som foregår i kroppen nå:bored: :hilarious:

Lenge siden jeg har holdt på med dette her nå :hilarious: Men tror jeg er på cd19 (?). Hadde EL på lørdag, dag 17 etter første mensdag. Da stemmer det med 19?:hilarious: Kjenner godt når jeg har EL og vi la inn aksjer. I går fikk jeg akutt smerter i høyre side av bekkenet, som var borte i morges. Aldri skjedd før. Og jeg har murringer. Noe jeg aldri pleier å ha, men fikk sist jeg ble gravid. Da hadde jeg murringer og kvalme 2-3 dager etter EL. Dette er pp1, så jeg har overhode ingen forventninger, men er jo rart med dette som foregår i kroppen nå:bored: :hilarious:
Håper det er noe da! Jeg prøver å overse/ikke legge hvor mye vekt på sånne ulike "tegn" jeg, for synes jeg kjenner noe (og gjerne forskjellige ting) hver pp- men så er det jo aldri noe liksom. Den gangen jeg faktisk ble gravid merka jeg vel ikke noe bortsett fra litt spotting (og det hadde jeg pp'en før og uten at det var noe). Tror min taktikk er å prøve å "glemme" litt at vi har prøvd (yeah, right!) og prøve å holde ut til IKM. Forsåvidt ikke lett å glemme prøving når jeg fom i morgen skal stappe piller opp i høna to ganger daglig, hahaha! Her kommer pulverheksa, sier bare jeg!

Håper det er noe da! Jeg prøver å overse/ikke legge hvor mye vekt på sånne ulike "tegn" jeg, for synes jeg kjenner noe (og gjerne forskjellige ting) hver pp- men så er det jo aldri noe liksom. Den gangen jeg faktisk ble gravid merka jeg vel ikke noe bortsett fra litt spotting (og det hadde jeg pp'en før og uten at det var noe). Tror min taktikk er å prøve å "glemme" litt at vi har prøvd (yeah, right!) og prøve å holde ut til IKM. Forsåvidt ikke lett å glemme prøving når jeg fom i morgen skal stappe piller opp i høna to ganger daglig, hahaha! Her kommer pulverheksa, sier bare jeg!
Jeg overså alt sist vi prøvde. Følte det var noe hele tiden da :hilarious: Men nå er det pp1, og jeg har ingen tro på at vi har klart det på første. Da var det litt snodig å kjenne disse symptomene. Hehe. Huff. Det er ikke lett å glemme at man prøver nei. Hvertfall ikke når du må minne deg selv på det to ganger daglig:p

CD 24, 12 DPO, negative tester så langt, og nå begynner jeg å kjenne kramper, så TR er sikkert på vei nå. Kanskje ørlite håp for at egget festet seg sent, så tester i morgen før jeg gir opp :smiley-ashamed004

5 dpo i dag❤️ Etter 34 dagers syklus med el på cd19 i 9 prøveperioder fikk jeg plutselig el på dag 15 denne runden, skjønner ingenting

Jeg håååper❤️ Føler liksom vi fikk en ekstra sjanse i og med at jeg egentlig skulle hatt el midt i flytting og det ikke hadde blitt noe særlig aksjelegging, nå som den kom tidlig rakk vi å legge inn både dagen før, el dagen og dagen etter

Back
Topp