Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hellandussen for et bilde. Utrolig søtt.Hihi. Det blir spennende å se når EL har tenkt til å dukke opp altså!
Say whaaat?? Haha, erre muligHåper det er ila de neste dagene! Utålmodig som alltid![]()
Nå er jeg bare utrolig facinert av instagram altså, og hva folk deler! Mange har rene anonyme profiler som handler om prøving, men mange legger ut alt på sin "vanlige" konto! F.eks et bilde av el tester og teksten "this is happening". Altså, jeg er veldig åpen om at vi prøver, men det der var litt over min grense og![]()
Say whaaat?? Haha, erre muligDa snakker vi litt vel mye åpenhet altså. Hehe.
Så bra testen er sterkere i dag! Kom igjen nå, gullegget![]()
![]()
PP17, CD11 forts.
Vel, jeg oppdaget nettopp noe! Jeg har hele tiden tenkt at det vil bli novembertermin hvis det klaffer nå, siden forrige pp var i oktober.
Som alltid når elsmertene melder seg, får jeg et blaff av optimisme. Så jeg sjekket terminkalkulatoren. Og el mandag vil gi termin 29. oktober!!åh, jeg håper!
Edit: når jeg gikk inn på nyeste terminklubber for å sniktitte litt på oktober, ser jeg at kategorien 2016 er laget.. Usj, det ble en påminnelse om hvor lenge vi har prøvd nå, og at håpet om 2015 baby minsker..
2016 la jeg merke til og, fikk helt vondt i magen..
Vi skal rekke 2015, basta !![]()
Heia egget![]()
Heia heia heia, kom igjen nå da!! <3
Heia heia heia![]()
Kom igjen egget![]()
Jeiiiii.. flinke eggetPP17, CD 14
Hurra, egget hørte dere!
Rett etter dypping:
Vis vedlegget 101535
Etter 5 minutter:
Vis vedlegget 101536
Da håper jeg den er negativ igjen i morgen så jeg kan begynne å telle DPO!
Edit: jeg ser at på bildet ser teststreken litt svakere ut, men de er like sterke.