Carros sin dagbok

Blir det kveldstest på deg eller, Carros?

Nei, det blir det ikke :) Sparer testingen til imorgen, ikveld skal jeg prøve å slappe litt av og ikke tenke så mye på det :)

Hadde testen vært litt sterkere idag hadde jeg dog gjort det :p

Jeg ser også dette noe't :D Håper håper håper altså!

PP16, 11 DPO/(PP17, CD1?)

Vel, jeg blør. Det begynte etter sex i går, da tenkte jeg det var en rift. Men i dag er det friskt blod på papiret ved toalettbesøk. Jeg regner egentlig med at det vil ta seg opp ila dagen, vi får se..

Test er tatt bare for å gjøre det, men ikke sett på den etter det er gått to minutter. Det tyder på at dette blir PP17, CD1 og da betyr det ingenting om denne testen har den samme svake noe som de andre. Jeg skal se på den senere, men akkuratt nå frister det ikke..

Huff, så utrolig kjedelig. :( :( :( Sender deg en klem! ❤️

Så utrolig kjedelig! Stemmer dette med din vanlige lutealfase eller?
For noen har jo hormonelle blødninger i starten...

Åå, søren også :( Stor klem til deg <3

Så utrolig kjedelig! Stemmer dette med din vanlige lutealfase eller?
For noen har jo hormonelle blødninger i starten...

Nei, det gjør egentlig ikke det.. Pergo har gjort lutealfasen min et par dager lengre, men etter den før pergo skulle tr kommet i morgen. På pergo evt to dager senere.. Jeg lurer på om kanskje jeg ikke har noe særlig til eggløsning uten pergo, og det er derfor den kommer tidlig? Vi får bare vente å se.. Dersom jeg ikke er gravid kan jo tr bare komme, så jeg kan gå i gang med ny pp tidligst mulig!

Og testen har jeg sett på, den er helt lik gårsdagens. Jeg lurer på om jeg har sånn 2 i hcg konstant jeg.. Testen er jo aldri blenda!

Kjenner til det å nesten aldri få blenda tester ja.
Dritt at TR kom, man får jo alltid håpet opp litt når det er noe på testen selv
om man har fått det før :(

Sender en stor klem <3

PP16, 11 DPO forts.

Åh, nå er det irriterende å spotte (begynt litt igjen nå i kveld). Kan ikke det bare komme i gang hvis det først skal komme? Neste el har dårlig timing ift at mannen skal bort, så jo før el kommer jo bedre. Jeg vurderer å ta pergo fra dag 3 istedenfor dag 5 i et håp om at el kanskje kommer en dag før..

Nei, ikke enda.. Friskt blod på papiret i morges, så spottet bittelitt brunt en gang etter det. Mulig den ikke tar seg opp før i morgen eller mandag som forventet.
Æsj:(. Dumme spotting:(. Pleier du å ha det når du ikke tar pergo?

PP17......
Nå er det ingen tvil, spotting er gått over til friskt blod.. Og menssmertene er kommet.. Ettersom lutealfasen min uten pergo er 11 dager, er det helt riktig at tr kommer nå.. Så da er det offisielt pp17.. Sint, sur og skuffet!

For første gang er jeg usikker på hva jeg skal kalle cd1.. Jeg tenker det har jo llitt å si for når jeg begynner med pergo! Det er først nå kl 23 blødningen kom skikkelig i gang. Hva hadde dere som leser i boken min her satt som dag 1? I dag eller imorgen?

Back
Topp