Bukett prøver på nr 1 <3

7 dpo i dag og ingen testetrang:)
Det murrer litt i magen, kanskje spesielt på høyre side og jeg har MASSE vannaktig
/slimete utflod. Føles nesten som at jeg tisser på meg av og til.

Kan det være noe på gang?
Spennende symptomer :D:D Har trua på at det er en liten spire inni der jeg:D
 
7 dpo i dag og ingen testetrang:)
Det murrer litt i magen, kanskje spesielt på høyre side og jeg har MASSE vannaktig
/slimete utflod. Føles nesten som at jeg tisser på meg av og til.

Kan det være noe på gang?

Dette høres lovende ut! :D Såå spennende!
 
Dette høres lovende ut! :D Såå spennende!

Ja, vi får se da :) har jo hatt masse symtomer tidligere og, men fått blenda test.. men er lov å håpe :)
 
Spennende symptomer :D:D Har trua på at det er en liten spire inni der jeg:D

Så koselig at du har trua <3 håper det stemmer.. hvordan går det med deg? Har du spottet noe mer?
 
Så koselig at du har trua <3 håper det stemmer.. hvordan går det med deg? Har du spottet noe mer?
Joda, det går litt opp og ned :) Spotter enda ja, men har ikke like mye kramper nå som jeg hadde tidligere i dag. Det bytter litt på å være friskt blod og brunt. Blir gaal :D
 
I kveld er jeg så utrolig trøtt og faktisk ganske kvalm!!! Jeg sto opp 0530 i dag så det kaaaan jo være grunnen... håper ikke det er omgangssyken som gjør sitt inntog!! Måtte sende hjem to barn i dag med det! Det hadde vært kjipærn. Starte påskeferien med spysyken. :p ellers kan jeg være kvalm fordi jeg er trøtt?! Eller kanskje pga en spire! Time will tell..:)
 
Joda, det går litt opp og ned :) Spotter enda ja, men har ikke like mye kramper nå som jeg hadde tidligere i dag. Det bytter litt på å være friskt blod og brunt. Blir gaal :D
Så irriterende !!! Men snart ny dag og ny test :)
 
8 Dpo: Vel, har magasjau i dag så det forklarer nok kvalmen. Flott det. akkurat det jeg ønsket meg nå denne helgen og i påsken.
 
8 Dpo: Vel, har magasjau i dag så det forklarer nok kvalmen. Flott det. akkurat det jeg ønsket meg nå denne helgen og i påsken.
Uff da.. God bedring og håper det ikke er langvarig :)
 
8 Dpo: I går måtte jeg legge meg tidlig fordi jeg var så kvalm, i dag våknet jeg til diaré. Men det gikk fort over og er egentlig helt fin igjen nå. Har ikke hatt behov for å teste i dag, og DET er jeg fornøyd med! Ellers har jeg jevnlig stråling i underlivet... kjenner det hugger tak nedi der liksom... jeg har forresten helt syke mengder utflod om dagen...slimete/vannete. Kommer i store mengder!! Hva i all verden??sorry for to much info, men er tross alt min dagbok :hilarious:
i morgen tidlig ryker første test:)
 
Last edited:
Back
Topp