Bukett prøver på nr 1 <3

Cd 19: Da var aksjer lagt inn i dag og! Føler de to siste pp har vært litt halvveis mtp timing av aksjer pga div, men denne gangen er jeg fornøyd. Tror kanskje at el er i dag.. kjent en del murring i høyre eggstokk...hmmm:)

Så bra :D Hååper du blir med meg over i desemberforumet! Jeg krysser alt jeg har ❤
 
IMG_3934.JPG Jeg tror at jeg er 1dpo i dag. Denne pp skal jeg spise ananaskjerne 1-5 Dpo. Det skal visst gjøre det lettere for egget å feste seg pga Det inneholder et enzym som heter bromelain. Biter på jeg!
 
Usj:meh: hvis det hadde blitt enda en pp, så vurderte jeg faktisk hostesaft :p

Godt du slapp det!! Den er ikke mye god. Men hvis man ønsker å prøve sånne ting og har troen på at det kan funke på veien mot en liten spire så er det verdt det synes jeg:)
 
Godt du slapp det!! Den er ikke mye god. Men hvis man ønsker å prøve sånne ting og har troen på at det kan funke på veien mot en liten spire så er det verdt det synes jeg:)
Tenker at alt er verd å prøve for en liten spire :Heartred
 
Så spennende.
Hvordan spiser du kjernen? Er det ikke den man lar vær å spise fordi den er så hard? o_O

Ja den er litt hard.. Jeg har ikke gjort annen enn å skjære den i mindre biter.. spiste en litt stor bit i dag, og det var ikke lurt.. veldig vanskelig å svelge :hilarious:
 
I kveld har jeg vært i 30.årslag og denne pp har jeg bestemt meg for å holde meg helt unna alkohol mellom el og tr.. kjøpte derfor en rødvin uten alkohol på polet. Den het natura eller noe lignende. Å FY FAEN så vond smak. 3 slurker klarte jeg. 3!! Så ja, da ble det jo fanget opp at jeg ikke drakk. Selvom jeg latet så godt jeg kunne. Folk er så nysgjerrige!!! Skal ikke være nødvendig for meg å måtte si noe. Akkurat som at jeg skulle sagt: "Ække gravid som jeg vet enda altså, er 2 dager siden eggløsning" Øøh.. kanke dele alt liksom!
 
CD 22/ 3 Dpo:

Tenk at det er 1 år siden vi startet aktivt å prøve og jeg startet på pergotime! Jeg er jo heldig på en måte da, som vet at jeg kan bli gravid.. men uheldig med tanke på at begge spirene mine stoppet å utvikle seg rundt uke 6-7. Men neste gang må det jo bare gå bra!!!? Begynner å lengte veeeldig etter å gå gravid igjen nå... syns jeg har ventet lenge nok nå. 3 Dpo og ca 1 uke til testing.
 
Denne gangen skal spiren sitte, og der skal den bli helt til mål!! :flower:flower:flower Krysser alt jeg kan for det :Heartpink

Takk!! Håper veldig på det :) Har jo ikke lyst til å være så langt bak deg heller <3
 
CD 22/ 3 Dpo:

Tenk at det er 1 år siden vi startet aktivt å prøve og jeg startet på pergotime! Jeg er jo heldig på en måte da, som vet at jeg kan bli gravid.. men uheldig med tanke på at begge spirene mine stoppet å utvikle seg rundt uke 6-7. Men neste gang må det jo bare gå bra!!!? Begynner å lengte veeeldig etter å gå gravid igjen nå... syns jeg har ventet lenge nok nå. 3 Dpo og ca 1 uke til testing.

Ja, neste gang MÅ det gå bra! Du må ha hatt max uflaks :( Du har absolutt ventet lenge nok, håper det er din tur nå ❤
 
Back
Topp