Bukett prøver på nr 1 <3

IMG_3917.JPG

Nederste tatt i kveld. Fortsatt blinkende men nærmer seg fast nå. Bittelitt el slim i sta og. Jippi:)
 
Jaaaaa! Masse el slim!!! :joyful::joyful:
Trodde aldri jeg skulle bli så glad over det, ei heller dele det med omverden :hilarious::hilarious:
 
Haha, alt hva man deler her inne ;) hurra, så bra!

Hahahah, ja.. er godt det er sånn at man føler at alt kan deles egentlig :) hvordan føles det å være gravid? Har du stoppet å spotte?
 
Hahahah, ja.. er godt det er sånn at man føler at alt kan deles egentlig :) hvordan føles det å være gravid? Har du stoppet å spotte?
For øyeblikket er jeg tømt for energi! Men går nok ikke bare på det at jeg er gravid, men har i tillegg en mann som er "dødssyk" (manflu:hilarious:) og en overaktiv 11mnd gammel jente som holder på med tenner :p jeg er veldig svimmel, noe kvalm og har murringer ganske ofte. Men ingen spotting siden den ene kvelden:Heartred
 
For øyeblikket er jeg tømt for energi! Men går nok ikke bare på det at jeg er gravid, men har i tillegg en mann som er "dødssyk" (manflu:hilarious:) og en overaktiv 11mnd gammel jente som holder på med tenner :p jeg er veldig svimmel, noe kvalm og har murringer ganske ofte. Men ingen spotting siden den ene kvelden:Heartred

Hahahah ja den manfluen er visstnok brutal så bra at du ikke spotter mer, satser på at det ble med den ene dagen!! Får håpe mannen din snart blir frisk igjen sånn at du kan slappe litt mer av da:) da er det ihvertfall en mindre ting å styre med! :p
 
Hahahah ja den manfluen er visstnok brutal så bra at du ikke spotter mer, satser på at det ble med den ene dagen!! Får håpe mannen din snart blir frisk igjen sånn at du kan slappe litt mer av da:) da er det ihvertfall en mindre ting å styre med! :p
Haha, en ting mindre ja ;) Han puster og peser hver gang han må flytte på seg :p jeg er så snill at jeg blir litt underholdt av dette, haha :hilarious:
 
Fortsatt blinkende men skal ta en ny test senere som jeg håper viser fast smiley :) hvordan ligger du an ?

Jeg mener jeg er i DPO-land, uten at det har noe betydning. Fikk ikke akkurat lagt inn noe særlig med aksjer. EL-testene mine er veldig rare, jeg er usikker ut i fra dem om EL har vært, men i følge tempen er EL over? Blir ikke særlig klok jeg. :confused004

Regner med og håper du får fast smiley på ettermiddagen i dag. :)
 
Jeg mener jeg er i DPO-land, uten at det har noe betydning. Fikk ikke akkurat lagt inn noe særlig med aksjer. EL-testene mine er veldig rare, jeg er usikker ut i fra dem om EL har vært, men i følge tempen er EL over? Blir ikke særlig klok jeg. :confused004

Regner med og håper du får fast smiley på ettermiddagen i dag. :)

Nei er ikke alltid så lett å skjønne seg på! Syns det er greiest med clearblue, lettere å tyde resultatet med et smilefjes :p
Jeg fikk ikke fast nå heller, så da kommer nok fast i morgen på CD 18 som de to forrige syklusene.
 
Back
Topp