Bukett prøver på nr 1 <3

Der bestilte jeg og´fra sist, men kjøpte bare en pakke med EL-tester. :confused: Kanskje neste gang! :)

Egentlig kjenner jeg at jeg blir sur bare av å tenke på at det kanskje må investeres i enda flere tester av alt mulig. :shifty: :p

Det virker som de har inngått et større samarbeid med de som selger babyplan testene nå , for har kommet en del flere tilbud fra nettopp dette merket på den siden nå.. både rosa testene og babyplan el tester. Jeg var litt "optimist" denne gangen og kjøpte kun graviditetstester. Slo til og med an med en digital graviditetstest. Kjenner jeg blir forbanna om jeg må handle flere el tester , concieve + osv til en ny pp ja. :p
 
Herlighet, klarte å skrive i feil dagbok! Flopper maks her med denne dagbokføringen...:laughing021
 
Last edited:
Håper EL kommer litt tidligere denne gangen så det ikke blir så mye venting :) Hvordan er det med bivirkningene?

Ja enig!:) el kan godt komme på dag 16-17!:) Hm har ingen særlige bivirkninger egentlig. Det stakk/murret en del i eggstokkene rett etter jeg var ferdig på pillene bare. Skal dette være vår pp da tru?? Kjenner jeg er DRITT LEI av å være prøver nå.
 
Ja enig!:) el kan godt komme på dag 16-17!:) Hm har ingen særlige bivirkninger egentlig. Det stakk/murret en del i eggstokkene rett etter jeg var ferdig på pillene bare. Skal dette være vår pp da tru?? Kjenner jeg er DRITT LEI av å være prøver nå.

Så deilig at du ikke har noen bivirkninger denne gangen, da :)

Det håper jeg da inderlig, for det er vi to som er! Og du har jo prøvd mye lenger enn meg og, så jeg kan virkelig skjønne at du er lei.

Krysser alt for deg, du fortjener det så inmarri nå ❤
 
Så deilig at du ikke har noen bivirkninger denne gangen, da :)

Det håper jeg da inderlig, for det er vi to som er! Og du har jo prøvd mye lenger enn meg og, så jeg kan virkelig skjønne at du er lei.

Krysser alt for deg, du fortjener det så inmarri nå ❤

Takk!! Håper å se to streker hos deg i morgen!!
God helg :)
 
Tenker tilbake til i sommer...vi fortalte svigermor som lå på sykehuset at hun skulle bli mormor. selvom hun ikke kunne si noe, så fortalte hun med hele ansiktet hvor mye hun gledet seg på våre vegne.. Begge gangene. Hun viste også hvor lei seg hun var for oss når vi mistet.. Det er ganske sårt å tenke på at hun aldri vil få oppleve å bli farmor, men heldigvis rakk hun å bli mormor...og det var stort for alle i familien. Jeg synes det er spesielt at hun døde på dagen vi skulle hatt termin med den første spiren..Jeg velger å tenke at siden hun visste hvor sterkt ønsket vårt om barn var så hjelper hun oss kanskje litt på vei?? Er kanskje teit å tenke sånn men det er en slags trøst i å tenke sånn. Blir jeg gravid denne pp får jeg termin på julaften...og ikm er 3 dager etter samboer sin bursdag. Hadd virkelig vært tidenes bursdagsgave til han og verdens beste julegave for oss begge.
 
Last edited:
IMG_3906.JPG

CD 14:
Tok første el test for denne pp i dag. Den viste som forventet en tom sirkel. Har forstått det slik at den alltid viser dette første gangen? Eller fast smiley hvis LH nivået er høyt nok. Men man får altså ikke blinkende første gangen uansett. Jeg må si at streken er ganske tydelig allerede.. spesielt i forhold til tidligere pp hvor jeg syns den har vært utydelig og svak lenge... så da er kanskje ikke fast smiley så mange dagene unna!
 
Tenker tilbake til i sommer...vi fortalte svigermor som lå på sykehuset at hun skulle bli mormor. selvom hun ikke kunne si noe, så fortalte hun med hele ansiktet hvor mye hun gledet seg på våre vegne.. Begge gangene. Hun viste også hvor lei seg hun var for oss når vi mistet.. Det er ganske sårt å tenke på at hun aldri vil få oppleve å bli farmor, men heldigvis rakk hun å bli mormor...og det var stort for alle i familien. Jeg synes det er spesielt at hun døde på dagen vi skulle hatt termin med den første spiren..Jeg velger å tenke at siden hun visste hvor sterkt ønsket vårt om barn var så hjelper hun oss kanskje litt på vei?? Er kanskje teit å tenke sånn men det er en slags trøst i å tenke sånn. Blir jeg gravid denne pp får jeg termin på julaften...og ikm er 3 dager etter samboer sin bursdag. Hadd virkelig vært tidenes bursdagsgave til han og verdens beste julegave for oss begge.

Jeg synes ikke det er teit å tenke sånn. Jeg tenker på samme måte om pappa, selv om han ikke visste noe om planene våre. At det at han gikk bort kanskje betyr at et nytt liv skapes, og at det er hos oss. At sjelen går videre. At det var en mening med at jeg ikke ble gravid før han døde.

Håper de fine englene våre hjelper oss litt på vei og at vi får et lyspunkt ❤
 
Jeg synes ikke det er teit å tenke sånn. Jeg tenker på samme måte om pappa, selv om han ikke visste noe om planene våre. At det at han gikk bort kanskje betyr at et nytt liv skapes, og at det er hos oss. At sjelen går videre. At det var en mening med at jeg ikke ble gravid før han døde.

Håper de fine englene våre hjelper oss litt på vei og at vi får et lyspunkt ❤

Det er veldig fine tanker og jeg tror det samme. Hadde vært fint med et lyspunkt nå ja! jeg er bare så innmari glad for at det er vår jeg! det at det har blitt lysere og mildere gjør mye. Nå har det begynt å spire små vårblomster og jeg blir så glad. Vet ikke hva jeg hadde gjort om det hadde vært mørkt og kaldt nå. Det hadde vært tungt. Ligger inne med elendig form i dag men.. uansett. Det er vår <3
 
Det er veldig fine tanker og jeg tror det samme. Hadde vært fint med et lyspunkt nå ja! jeg er bare så innmari glad for at det er vår jeg! det at det har blitt lysere og mildere gjør mye. Nå har det begynt å spire små vårblomster og jeg blir så glad. Vet ikke hva jeg hadde gjort om det hadde vært mørkt og kaldt nå. Det hadde vært tungt. Ligger inne med elendig form i dag men.. uansett. Det er vår <3

Ja, vi snakket faktisk om det vi også. Gudskjelov at det er vår! Ellers hadde vi kanskje ikke klart å reise oss, i hvert fall ikke før om leenge.
 
IMG_3911.JPG

CD 15: blinkende smiley og enda sterkere strek! Ingen el slim da.. men sånn har det egentlig vært siste pp..
 
Du vet du er prøver når du kjører byen rundt til de søndagsåpne butikkene med et håp om å finne grapefruktjuice.
Coop prix hadde heldigvis. Coop sitt merke og greier. Den var veldig god. Anbefales.
 
Du vet du er prøver når du kjører byen rundt til de søndagsåpne butikkene med et håp om å finne grapefruktjuice.
Coop prix hadde heldigvis. Coop sitt merke og greier. Den var veldig god. Anbefales.

Lykke til! :D happy humping :D
 
IMG_3915.JPG

CD 16: Blinkende smiley i dag og, men stadig sterkere. Tror jeg skal ta en el test når jeg kommer hjem fra jobb og.
 
Back
Topp