Bukett prøver på nr 1 <3

De skal nok ikke bli så langt mellom hverandre tenker jeg! :happy: Nå blir det spennende på tirsdag om det er et hjerte som slår der inne :Heartred

Krysser fingrene for et bankende hjerte <3
 
Ja, neste gang MÅ det gå bra! Du må ha hatt max uflaks :( Du har absolutt ventet lenge nok, håper det er din tur nå ❤

Satser på at lykken snur nå ja. Vil inn i desemberforumet med deg! :)
Hvordan er formen?:)
 
Satser på at lykken snur nå ja. Vil inn i desemberforumet med deg! :)
Hvordan er formen?:)

Hååper du blir med! :)

Den er over all forventing, faktisk! Brystene er veeldig ømme og blir egentlig bare ømmere for hver dag men ellers kjenner jeg egentlig ikke noe særlig. Det er vel dumt å ønske seg symptomer men jeg kunne godt ha fått noe av og til bare så jeg følte meg litt gravid :hilarious:
 
Hååper du blir med! :)

Den er over all forventing, faktisk! Brystene er veeldig ømme og blir egentlig bare ømmere for hver dag men ellers kjenner jeg egentlig ikke noe særlig. Det er vel dumt å ønske seg symptomer men jeg kunne godt ha fått noe av og til bare så jeg følte meg litt gravid :hilarious:

Ja skjønner godt hva du mener.. Men ømme bryster er et godt tegn det da:) tipper symptomene kommer som perler på en snor snart jeg :)
 
Hvordan går det? Det er ikke såå lenge til testing nå! :D

Hei:)
Det går fint! Murrer, bobler og stikker i magen..men det har det gjort siste pp... er veldig bevisst på alt som skjer med kroppen om dagen! Spennende men og nervepirrende... tolker jo alt som tegn!:) Hehe. Er 5 Dpo så nå begynner det å bli spennende :) Hvordan har du det? ;-)
 
Hei:)
Det går fint! Murrer, bobler og stikker i magen..men det har det gjort siste pp... er veldig bevisst på alt som skjer med kroppen om dagen! Spennende men og nervepirrende... tolker jo alt som tegn!:) Hehe. Er 5 Dpo så nå begynner det å bli spennende :) Hvordan har du det? ;-)

Når skulle du teste igjen? :) Jeg er speent! :)

Det går greit :) Jeg er i en veldig rar boble om dagen. Både det verste og det beste som har skjedd meg her skjedd ila 4 uker, jeg er nervøs for SA, det nærmer seg datoen da pappa døde.. Også er jeg ganske sliten. Men, jeg kommer meg gjennom tror jeg :)
 
Når skulle du teste igjen? :) Jeg er speent! :)

Det går greit :) Jeg er i en veldig rar boble om dagen. Både det verste og det beste som har skjedd meg her skjedd ila 4 uker, jeg er nervøs for SA, det nærmer seg datoen da pappa døde.. Også er jeg ganske sliten. Men, jeg kommer meg gjennom tror jeg :)

Livet er fullt av kontraster..føles ganske surrealistisk ut til tider! Jeg krysser alt jeg har for at du ikke skal måtte oppleve en sa. Nå er det nok. Nå skal det gå bra. Det må det bare.
Jeg tester til helgen.. er 9 Dpo på lørdag så tenker det ryker en test da.. :) veldig hyggelig at du er innom dagboken min forresten!! :)
 
Livet er fullt av kontraster..føles ganske surrealistisk ut til tider! Jeg krysser alt jeg har for at du ikke skal måtte oppleve en sa. Nå er det nok. Nå skal det gå bra. Det må det bare.
Jeg tester til helgen.. er 9 Dpo på lørdag så tenker det ryker en test da.. :) veldig hyggelig at du er innom dagboken min forresten!! :)

Ja, skikkelig. Ja, det må faktisk bare det. Både fordi jeg ikke takler enda en sorg etter det som har skjedd og fordi jeg føler at dette er pappa som har "kommet tilbake". Og nå må det bare gå bra for deg også!

Da gleder jeg meg til helgen! :)
 
Hei:)
Det går fint! Murrer, bobler og stikker i magen..men det har det gjort siste pp... er veldig bevisst på alt som skjer med kroppen om dagen! Spennende men og nervepirrende... tolker jo alt som tegn!:) Hehe. Er 5 Dpo så nå begynner det å bli spennende :) Hvordan har du det? ;-)
Lykke til med testing til helgen :happy:
 
Spennende med test på lørdag. Ikke mange dagene igjen nå :)
Nei endelig!!! Dagene går så sakte helt fra tr syns jeg... spesielt frem til el.. da går jeg bare å tripper. Etter el nå er jeg roligere fordi jeg vet jeg har gjort det jeg kan.. er 6 Dpo i dag og bare noen dager til første test ryker! Hvordan ligger du an?
 
Tusen takk :) grugleder meg! Hvordan går det med deg?
Blir spennende! :) joda, går greit her. Men nå har jeg stått og kuttet grønnsaker i halvannen time til lapskaus til han kommer hjem (lager opp mye når vi først lager så vi kan fryse, både til oss og jenta), så nå er jeg kjørt i bekkenet:confused:
nå bør han bli fornøyd ;)
 
Nei endelig!!! Dagene går så sakte helt fra tr syns jeg... spesielt frem til el.. da går jeg bare å tripper. Etter el nå er jeg roligere fordi jeg vet jeg har gjort det jeg kan.. er 6 Dpo i dag og bare noen dager til første test ryker! Hvordan ligger du an?

Dpo i morgen[emoji16][emoji16] så jeg kommer sakte men sikte etter[emoji6]
Skal være heia gjeng på lørdag[emoji12]
 
7 dpo i dag og ingen testetrang:)
Det murrer litt i magen, kanskje spesielt på høyre side og jeg har MASSE vannaktig
/slimete utflod. Føles nesten som at jeg tisser på meg av og til.

Kan det være noe på gang?
 
Back
Topp