Bukett prøver på nr 1 <3

8 Dpo: I går måtte jeg legge meg tidlig fordi jeg var så kvalm, i dag våknet jeg til diaré. Men det gikk fort over og er egentlig helt fin igjen nå. Har ikke hatt behov for å teste i dag, og DET er jeg fornøyd med! Ellers har jeg jevnlig stråling i underlivet... kjenner det hugger tak nedi der liksom... jeg har forresten helt syke mengder utflod om dagen...slimete/vannete. Kommer i store mengder!! Hva i all verden??sorry for to much info, men er tross alt min dagbok :hilarious:
i morgen tidlig ryker første test:)
Ojoj! Har selv så ekstreme mengder utflod! [emoji85] har jeg hatt hvert svangerskap [emoji108] blir spennende med testing fremover nå!! :-D jeg krysser fingrene og sender babystøv i massevis [emoji173]
 
8 Dpo: I går måtte jeg legge meg tidlig fordi jeg var så kvalm, i dag våknet jeg til diaré. Men det gikk fort over og er egentlig helt fin igjen nå. Har ikke hatt behov for å teste i dag, og DET er jeg fornøyd med! Ellers har jeg jevnlig stråling i underlivet... kjenner det hugger tak nedi der liksom... jeg har forresten helt syke mengder utflod om dagen...slimete/vannete. Kommer i store mengder!! Hva i all verden??sorry for to much info, men er tross alt min dagbok :hilarious:
i morgen tidlig ryker første test:)
Spennende symptomer dette her :DGleder meg til test:Heartred
 
ååå så spennende dette er :D Gleder meg også til at du skal teste i morgen, krysser alt jeg har for to streker!!!
 
8 Dpo: I går måtte jeg legge meg tidlig fordi jeg var så kvalm, i dag våknet jeg til diaré. Men det gikk fort over og er egentlig helt fin igjen nå. Har ikke hatt behov for å teste i dag, og DET er jeg fornøyd med! Ellers har jeg jevnlig stråling i underlivet... kjenner det hugger tak nedi der liksom... jeg har forresten helt syke mengder utflod om dagen...slimete/vannete. Kommer i store mengder!! Hva i all verden??sorry for to much info, men er tross alt min dagbok :hilarious:
i morgen tidlig ryker første test:)

Spennende symptomer :D Gleder meg til test!
 
IMG_3952.JPG
9 Dpo: Jeg hadde håpet på en positiv test, men alt jeg fikk var magasjau (igjen):hilarious::hilarious:

Testen er hvit som snø foreløpig...
 
Last edited:
IMG_3998.PNG


10 Dpo og jeg skimter en svak strek ;-)
 
Jippi! Liker strek! Gratulerer! [emoji173][emoji173]
 
Joda, men det er definitivt ikke skygge [emoji16] så nå krysser vi fingre og tær for at den klorer seg fast!

Det er helt sant! Tusen takk, krysser alt<3
 
Oi, se så fin og rosa strek! :D

Ja er den ikke fin?! :) Hehe.. den er riktignok redigert litt for å få den tydeligere frem, men den er rosa og streken kom
med en gang :-)
 
Back
Topp