Så mye fint dere har fått ordnet allerede!!
Sånn er det når hun her (jeg) går berserk i butikkene Også arvet jeg en stor pose med klær som jeg er superglad for. Tipper vaskemaskina kommer til å gå konstant [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så mye fint dere har fått ordnet allerede!!
Sånn er det når hun her (jeg) går bersek i butikkene Også arvet jeg en stor pose med klær som jeg er superglad for. Tipper vaskemaskina kommer til å gå konstant [emoji85]
Her er forresten det jeg kjøpte i går, da jeg plutselig innså at jeg måtte kjøpe ull (ikke bare bomull)
Syns det var sååå mye fint!! [emoji3]:
Og litt brukt:
Har funnet masse fint selv, men tør jo ikke kjøpe noe Mye fint på posesalg på finn også, og kjekt å kunne bruke gammelt eller arvet tøy siden kidsa vokser så fort uansett
Hvor har du funnet dette? Kjempefine farger!! [emoji111]
Skjønner du venter litt. Vi kjøpte ikke noe før rundt OUL selv. Men du nærmer deg jo med stormskritt nå da! [emoji3]
Du kan jo uansett få kjøpt en del billig på blackfriday og romjuls/nyttårs salg [emoji6] Kjekt sånn sett! Vi har liksom ikke mulighet å vente sååå lenge [emoji28]
Skjønner godt at dere handler en del nå! Med twins er jo dessverre risikoen for at de kommer tidligere litt større, og greit å være klar
Virker som dere er godt i rute da [emoji111]
Alt på bildet med de to sauene er kjøpt på Name-it [emoji5]
Mens Englebarn hadde bruktsalg i andre etasje, hvor jeg kjøpte de på bilde 2.
Ja! Var visst bedre i rute enn jeg hadde trodd [emoji23]
Men nå må vi få kjøpt litt sengetøy og håndklær og sånne kjedelige ting også [emoji6] Har ikke kjøpt senger enda [emoji85]
Digget den lilla bodyen med hjertene og de grønne med stripene i front!!
Er en sucker for sterke farger
Seng har vi faktisk kjøpt (i går)
Bruktkupp, og veldig fornøyd!!
Herlig Bubbly! Og så mye fint De ullbodyene, hvor er de kjøpt? Trenger flere til min lille Kan forresten også tipse om at Kid kjører 40% på alle babyvarer fra i morgen av, om du ikke allerede vet det
Oi! Grattis med seng da! [emoji3] Da er dere jo rimelig godt i gang likevel da!
Vi tar nok en tur på IKEA og kjøper litt sånne standard ting, inkludert seng, etterhvert. Har ikke plass på barnerommet enda [emoji28]
Hvilken seng kjøpte du?
Litt i gang er vi ja heldigvis. Greit å kunne fordele kostnadene litt utover de mnd som er igjen
Måtte nesten slå til når vi fant drømmesengen, Sebra Kili, til under halv pris
Pent brukt var også
De der er sååå sykt fine de!! [emoji7] Hadde lyst på selv, men var så dyrt [emoji53] spesielt når man må ha to.
Men heldige deg som fikk den til halv pris! [emoji847][emoji176] skjønner du slo til på det tilbudet
Så mye fint du har kjøpt[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Ull blir gull og kjekt med en del klær i bomull også
Bomull er veldig greit å ha inne[emoji7][emoji106][emoji106] Ull er greit når man skal ut eller hvis det er litt kaldt[emoji4] Vi har tenkt å ha begge deler [emoji7]Takk! Utrolig fornøyd med kjøpene altså [emoji847] og mer skal det bli! [emoji6]
Bomull bør jo gå bra når de er mye inne på vinteren hvis vi fyrer og det er i varmeste laget her i huset [emoji1360]