Bubblys dagbok - dobbel glede

Så mye fint dere har fått ordnet allerede!! :D

Sånn er det når hun her (jeg) går berserk i butikkene Også arvet jeg en stor pose med klær som jeg er superglad for. Tipper vaskemaskina kommer til å gå konstant [emoji85]
 
Her er forresten det jeg kjøpte i går, da jeg plutselig innså at jeg måtte kjøpe ull (ikke bare bomull)
Syns det var sååå mye fint!! [emoji3]:
524d8d77c5520e46dd6884bd140a384e.jpg

Og litt brukt:
1f4344dc32798c484c287384c584f55f.jpg
 
Sånn er det når hun her (jeg) går bersek i butikkene Også arvet jeg en stor pose med klær som jeg er superglad for. Tipper vaskemaskina kommer til å gå konstant [emoji85]

Har funnet masse fint selv, men tør jo ikke kjøpe noe :bag: Mye fint på posesalg på finn også, og kjekt å kunne bruke gammelt eller arvet tøy siden kidsa vokser så fort uansett :)
 
Her er forresten det jeg kjøpte i går, da jeg plutselig innså at jeg måtte kjøpe ull (ikke bare bomull)
Syns det var sååå mye fint!! [emoji3]:
524d8d77c5520e46dd6884bd140a384e.jpg

Og litt brukt:
1f4344dc32798c484c287384c584f55f.jpg

Hvor har du funnet dette? Kjempefine farger!! ✌
 
Har funnet masse fint selv, men tør jo ikke kjøpe noe :bag: Mye fint på posesalg på finn også, og kjekt å kunne bruke gammelt eller arvet tøy siden kidsa vokser så fort uansett :)

Skjønner du venter litt. Vi kjøpte ikke noe før rundt OUL selv. Men du nærmer deg jo med stormskritt nå da! [emoji3]
Du kan jo uansett få kjøpt en del billig på blackfriday og romjuls/nyttårs salg [emoji6] Kjekt sånn sett! Vi har liksom ikke mulighet å vente sååå lenge [emoji28]
 
Hvor har du funnet dette? Kjempefine farger!! [emoji111]

Alt på bildet med de to sauene er kjøpt på Name-it [emoji5]
Mens Englebarn hadde bruktsalg i andre etasje, hvor jeg kjøpte de på bilde 2.
 
Skjønner du venter litt. Vi kjøpte ikke noe før rundt OUL selv. Men du nærmer deg jo med stormskritt nå da! [emoji3]
Du kan jo uansett få kjøpt en del billig på blackfriday og romjuls/nyttårs salg [emoji6] Kjekt sånn sett! Vi har liksom ikke mulighet å vente sååå lenge [emoji28]

Skjønner godt at dere handler en del nå! Med twins er jo dessverre risikoen for at de kommer tidligere litt større, og greit å være klar :)
Virker som dere er godt i rute da ✌
 
Skjønner godt at dere handler en del nå! Med twins er jo dessverre risikoen for at de kommer tidligere litt større, og greit å være klar :)
Virker som dere er godt i rute da [emoji111]

Ja! Var visst bedre i rute enn jeg hadde trodd [emoji23]
Men nå må vi få kjøpt litt sengetøy og håndklær og sånne kjedelige ting også [emoji6] Har ikke kjøpt senger enda [emoji85]
 
Alt på bildet med de to sauene er kjøpt på Name-it [emoji5]
Mens Englebarn hadde bruktsalg i andre etasje, hvor jeg kjøpte de på bilde 2.

Digget den lilla bodyen med hjertene og de grønne med stripene i front!! :D
Er en sucker for sterke farger ;)
 
Ja! Var visst bedre i rute enn jeg hadde trodd [emoji23]
Men nå må vi få kjøpt litt sengetøy og håndklær og sånne kjedelige ting også [emoji6] Har ikke kjøpt senger enda [emoji85]

Seng har vi faktisk kjøpt (i går) :)
Bruktkupp, og veldig fornøyd!! :D
 
Digget den lilla bodyen med hjertene og de grønne med stripene i front!! :D
Er en sucker for sterke farger ;)

Syns det var kjekt å finne noe med farger som ikke skriker "jente" eller "gutt" [emoji5][emoji1360] (den rosa gjør kanskje det da men). Er enig, fint med litt sterke klare farger!
 
Herlig Bubbly! Og så mye fint :D De ullbodyene, hvor er de kjøpt? Trenger flere til min lille :) Kan forresten også tipse om at Kid kjører 40% på alle babyvarer fra i morgen av, om du ikke allerede vet det ;)
 
Seng har vi faktisk kjøpt (i går) :)
Bruktkupp, og veldig fornøyd!! :D

Oi! Grattis med seng da! [emoji3] Da er dere jo rimelig godt i gang likevel da!
Vi tar nok en tur på IKEA og kjøper litt sånne standard ting, inkludert seng, etterhvert. Har ikke plass på barnerommet enda [emoji28]
Hvilken seng kjøpte du?
 
Herlig Bubbly! Og så mye fint :D De ullbodyene, hvor er de kjøpt? Trenger flere til min lille :) Kan forresten også tipse om at Kid kjører 40% på alle babyvarer fra i morgen av, om du ikke allerede vet det ;)

De rosa, brun-grå og hvite ullbodyene kjøpte vi nytt på Name-It [emoji5] Var litt dyrt, men syns de var SÅÅÅÅ fine [emoji847][emoji389]

Takk for tips!! Tenkte å ta en titt på princess, men da blir det en tur på Kid også!
 
Oi! Grattis med seng da! [emoji3] Da er dere jo rimelig godt i gang likevel da!
Vi tar nok en tur på IKEA og kjøper litt sånne standard ting, inkludert seng, etterhvert. Har ikke plass på barnerommet enda [emoji28]
Hvilken seng kjøpte du?

Litt i gang er vi ja heldigvis. Greit å kunne fordele kostnadene litt utover de mnd som er igjen ;)

Måtte nesten slå til når vi fant drømmesengen, Sebra Kili, til under halv pris :D
Pent brukt var også :)
 

Vedlegg

  • IMG_1805.jpg
    IMG_1805.jpg
    104,1 KB · Visninger: 52
Litt i gang er vi ja heldigvis. Greit å kunne fordele kostnadene litt utover de mnd som er igjen ;)

Måtte nesten slå til når vi fant drømmesengen, Sebra Kili, til under halv pris :D
Pent brukt var også :)

De der er sååå sykt fine de!! [emoji7] Hadde lyst på selv, men var så dyrt [emoji53] spesielt når man må ha to.
Men heldige deg som fikk den til halv pris! [emoji847][emoji176] skjønner du slo til på det tilbudet
 
Så mye fint du har kjøpt[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Ull blir gull og kjekt med en del klær i bomull også
 
De der er sååå sykt fine de!! [emoji7] Hadde lyst på selv, men var så dyrt [emoji53] spesielt når man må ha to.
Men heldige deg som fikk den til halv pris! [emoji847][emoji176] skjønner du slo til på det tilbudet

Alltid likt de svært godt! :)
Men mye annet som er fint også! Og vi hadde sett på blant annet Hensvik fra Ikea. Hadde fort blitt Ikea om vi ikke hadde snublet over denne.
Hadde aldri i verden gitt full pris for Sebraen for å si det sånn...

Blir litt dyrt når man skal ha dobbelt opp av en del ting ja! Blir jo litt svett bare av alt vi skal ha :wideyed:
Kan tenke meg at deres budsjett er noe større enn vårt ;)
 
Så mye fint du har kjøpt[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Ull blir gull og kjekt med en del klær i bomull også

Takk! Utrolig fornøyd med kjøpene altså [emoji847] og mer skal det bli! [emoji6]
Bomull bør jo gå bra når de er mye inne på vinteren hvis vi fyrer og det er i varmeste laget her i huset [emoji1360]
 
Takk! Utrolig fornøyd med kjøpene altså [emoji847] og mer skal det bli! [emoji6]
Bomull bør jo gå bra når de er mye inne på vinteren hvis vi fyrer og det er i varmeste laget her i huset [emoji1360]
Bomull er veldig greit å ha inne[emoji7][emoji106][emoji106] Ull er greit når man skal ut eller hvis det er litt kaldt[emoji4] Vi har tenkt å ha begge deler [emoji7]
 
Back
Topp