Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Så mye fint dere har fått ordnet allerede!!![]()
Sånn er det når hun her (jeg) går berserk i butikkene Også arvet jeg en stor pose med klær som jeg er superglad for. Tipper vaskemaskina kommer til å gå konstant [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så mye fint dere har fått ordnet allerede!!![]()
Sånn er det når hun her (jeg) går bersek i butikkene Også arvet jeg en stor pose med klær som jeg er superglad for. Tipper vaskemaskina kommer til å gå konstant [emoji85]
Mye fint på posesalg på finn også, og kjekt å kunne bruke gammelt eller arvet tøy siden kidsa vokser så fort uansett Her er forresten det jeg kjøpte i går, da jeg plutselig innså at jeg måtte kjøpe ull (ikke bare bomull)
Syns det var sååå mye fint!! [emoji3]:![]()
Og litt brukt:
![]()
Har funnet masse fint selv, men tør jo ikke kjøpe noeMye fint på posesalg på finn også, og kjekt å kunne bruke gammelt eller arvet tøy siden kidsa vokser så fort uansett
![]()
Hvor har du funnet dette? Kjempefine farger!! [emoji111]
Skjønner du venter litt. Vi kjøpte ikke noe før rundt OUL selv. Men du nærmer deg jo med stormskritt nå da! [emoji3]
Du kan jo uansett få kjøpt en del billig på blackfriday og romjuls/nyttårs salg [emoji6] Kjekt sånn sett! Vi har liksom ikke mulighet å vente sååå lenge [emoji28]
Skjønner godt at dere handler en del nå! Med twins er jo dessverre risikoen for at de kommer tidligere litt større, og greit å være klar
Virker som dere er godt i rute da [emoji111]
Alt på bildet med de to sauene er kjøpt på Name-it [emoji5]
Mens Englebarn hadde bruktsalg i andre etasje, hvor jeg kjøpte de på bilde 2.
Ja! Var visst bedre i rute enn jeg hadde trodd [emoji23]
Men nå må vi få kjøpt litt sengetøy og håndklær og sånne kjedelige ting også [emoji6] Har ikke kjøpt senger enda [emoji85]
Digget den lilla bodyen med hjertene og de grønne med stripene i front!!
Er en sucker for sterke farger![]()
Seng har vi faktisk kjøpt (i går)
Bruktkupp, og veldig fornøyd!!![]()
Herlig Bubbly! Og så mye fintDe ullbodyene, hvor er de kjøpt? Trenger flere til min lille
Kan forresten også tipse om at Kid kjører 40% på alle babyvarer fra i morgen av, om du ikke allerede vet det
![]()
Oi! Grattis med seng da! [emoji3] Da er dere jo rimelig godt i gang likevel da!
Vi tar nok en tur på IKEA og kjøper litt sånne standard ting, inkludert seng, etterhvert. Har ikke plass på barnerommet enda [emoji28]
Hvilken seng kjøpte du?
Litt i gang er vi ja heldigvis. Greit å kunne fordele kostnadene litt utover de mnd som er igjen
Måtte nesten slå til når vi fant drømmesengen, Sebra Kili, til under halv pris
Pent brukt var også![]()
De der er sååå sykt fine de!! [emoji7] Hadde lyst på selv, men var så dyrt [emoji53] spesielt når man må ha to.
Men heldige deg som fikk den til halv pris! [emoji847][emoji176] skjønner du slo til på det tilbudet

Så mye fint du har kjøpt[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] Ull blir gull og kjekt med en del klær i bomull også
Bomull er veldig greit å ha inne[emoji7][emoji106][emoji106] Ull er greit når man skal ut eller hvis det er litt kaldt[emoji4] Vi har tenkt å ha begge deler [emoji7]Takk! Utrolig fornøyd med kjøpene altså [emoji847] og mer skal det bli! [emoji6]
Bomull bør jo gå bra når de er mye inne på vinteren hvis vi fyrer og det er i varmeste laget her i huset [emoji1360]