Bubblys dagbok - dobbel glede

herlige nyheter. si ifra om du vil kaffeslabberase en dag. jeg driver bare dank hjemme med ettåringen. haha

Ja absolutt! [emoji5]
Dessverre må sambo bruke bilen til jobb hver dag, så er vanskelig å komme noe særlig lenger enn til nærbutikken på hverdager [emoji53] ellers skulle jeg dratt rundt på besøk både her og der [emoji6]
 
Nydelige magen alså! Nå er det en stund siden jeg har lest i dagboken din, men så herlig lesing å se at alt var fint på kontrollen! Lykke :Heartbigred

Takk for det! [emoji847]
Koselig at du er innom av og til [emoji5][emoji176] Føler meg MYE bedre mentalt etter den kontrollen altså.
 
Barnas første bok er i hus [emoji1]
0c0cdf65bd38611a353726e20833a9d2.jpg
 
Hvor er denne kjøpt? Så veldig koselig ut

Boka bestilte jeg på adlibris. Kjøpte den i tillegg til svangerskapsboka så jeg akkurat bikka 300kr og slapp å betale porto [emoji6] Bedre å betale for en søt bok enn for porto syns jeg.

Bamsen fikk jeg av sambo [emoji170] for mange mange år siden da jeg lå på sykehus, så den vet jeg ikke hvor er kjøpt [emoji5]
 
Uke 25+0 i dag! [emoji847]

Hver eneste torsdag er en milepæl og fortjener en fest [emoji322] syns jeg [emoji6]

Jeg begynner å føle mer på den fantastiske lykken igjen, og ikke så mye bekymringer heldigvis.
Formen er grei, og å holde seg i ro hjelper MYE på magesmertene syns jeg. Da tror jeg også livmorhalsen har det bra [emoji1360]

Nedtelling:
Kontroll livmorhals: 7 dager
Jordmortime: 8 dager
Kontroll av tvillingene: 21 dager
3. trimester (29+0): 28 dager

Og ukens magebilde (så stolt! [emoji16]):
93403d3d83eb80ec21fd38ecb120a9bc.jpg
 
Du er nydelig! ❤️
 
Nydelige magen[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Så flott mage!!! [emoji173]
 
Fine magen [emoji7][emoji173]️
 
Så godt å lese at bekymringene kommer litt i skyggen igjen :) og at lykken får skinne :) :) og du har absolutt lov å feire litt hver torsdag! Hver dag teller, men jammen meg er det godt å ha kommet en hel uke lengre!!
 
Uke 25+0 i dag! [emoji847]

Hver eneste torsdag er en milepæl og fortjener en fest [emoji322] syns jeg [emoji6]

Jeg begynner å føle mer på den fantastiske lykken igjen, og ikke så mye bekymringer heldigvis.
Formen er grei, og å holde seg i ro hjelper MYE på magesmertene syns jeg. Da tror jeg også livmorhalsen har det bra [emoji1360]

Nedtelling:
Kontroll livmorhals: 7 dager
Jordmortime: 8 dager
Kontroll av tvillingene: 21 dager
3. trimester (29+0): 28 dager

Og ukens magebilde (så stolt! [emoji16]):
93403d3d83eb80ec21fd38ecb120a9bc.jpg
Godt å se at du nyter det, og guuud for en fin babymage☆☆
 
Du har så fin mage atte hjælp [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Du er nydelig! [emoji173]️

Nydelige magen[emoji173][emoji173][emoji173]

Så flott mage!!! [emoji173]

Fine magen [emoji7][emoji173]️

Du er virkelig fin altså [emoji173]️[emoji173]️[emoji1405][emoji1405]

Hurra for 25+0 [emoji173] [emoji173] fin du er [emoji7]

Godt å se at du nyter det, og guuud for en fin babymage☆☆

Du har så fin mage atte hjælp [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Takk skal dere ha! [emoji847] hihi! Er så fornøyd med den kulen altså. Merker jeg er blitt ganske mye større enn enling-gravide i samme uke som meg.
Håper selvsagt at magen fortsetter å vokse, men den trenger ikke bli giga liksom [emoji85]
 
Så godt å lese at bekymringene kommer litt i skyggen igjen :) og at lykken får skinne :) :) og du har absolutt lov å feire litt hver torsdag! Hver dag teller, men jammen meg er det godt å ha kommet en hel uke lengre!!

Kom nettopp på at jeg er i uke 26 på torsdag allerede! Hvor har tida blitt av?!
Jeg tenkte det er så lenge til vi kan søke permisjon, men jaggu er det bare 4 dager igjen!
Og bare i underkant av en mnd til 3. trimester! [emoji3]
 
I natt våknet jeg kl 3.30 og fikk ikke sove igjen. Lå i senga til 5.30, da var det bare å stå opp og spise... kjedelig! Men håper søvnen blir desto bedre i kveld da... [emoji42]
I morgen skal en venninne med en 6mnd gml baby ta med meg på shopping. Da spesielt apotek hvor hun skal tipse meg om det jeg trenger til stelleplassen [emoji5] gleder meg!! I tillegg blir det å kjøpe litt sengetøy, gulpekluter og tepper kanskje.
Har gått gjennom klærne jeg har arvet, kjøpt brukt og nytt, og ser det har blitt en del [emoji28] Men med to i magen må man jo ha litt klart. Har kanskje vært litt dårlig på bukse og sokker-fronten da, så kanskje jeg finner mer i morgen [emoji3][emoji877]
Ellers er formen min helt grei. Magen gjør mye mindre vondt nå som jeg tar dagene forholdsvis rolig. Jeg er mye mer sulten, spesielt i dag. Og jentene er kjempeaktive! Jeg tror de vokser fort nå.
På torsdag er jeg i uke 26, og kan da endelig sende inn søknad om permisjon. Blir spennende å se om vi skjønner noe av skjema-kaoset [emoji38]
 
Her er alle babyklærne, premature helt til høyre, så øker størrelsene mot venstre.
80cb288177c2029d4adde9806b243ebb.jpg

14ef3727cf6af3d927bf6d83df28b611.jpg

29d38e3011bf4fc5a4b7ecb3a2048635.jpg
 
Så mye fint dere har fått ordnet allerede!! :D
 
Back
Topp