Bubblys dagbok - dobbel glede

Alltid likt de svært godt! :)
Men mye annet som er fint også! Og vi hadde sett på blant annet Hensvik fra Ikea. Hadde fort blitt Ikea om vi ikke hadde snublet over denne.
Hadde aldri i verden gitt full pris for Sebraen for å si det sånn...

Blir litt dyrt når man skal ha dobbelt opp av en del ting ja! Blir jo litt svett bare av alt vi skal ha :wideyed:
Kan tenke meg at deres budsjett er noe større enn vårt ;)

Blir nok fort Hensvik eller noe liknende her [emoji6] får spare inn der vi kan.
Vi har vel ærlig talt ikke satt av noe budsjett, men satser på at det går bra. Vi har feriert i Norge (bodd gratis hos svigers), de to siste årene, så har fått spart en del! Hadde jo ikke planlagt tvillinger da, men sparepengene kommer godt med nå [emoji38]
 
De rosa, brun-grå og hvite ullbodyene kjøpte vi nytt på Name-It [emoji5] Var litt dyrt, men syns de var SÅÅÅÅ fine [emoji847][emoji389]

Takk for tips!! Tenkte å ta en titt på princess, men da blir det en tur på Kid også!
Ja, Name-It er dyrt, men verdt det etter min mening. Det ser i hvert fall ålreit ut, og er ikke bare det kjedelige ensfargede som man får i janus osv. Men da skal jeg se om de har fått inn det der på name-it her også :)
 
Ja, Name-It er dyrt, men verdt det etter min mening. Det ser i hvert fall ålreit ut, og er ikke bare det kjedelige ensfargede som man får i janus osv. Men da skal jeg se om de har fått inn det der på name-it her også :)

Vet ikke hvor du er, men på name-it på Lillestrøm skal det visst være litt rabatter og greier neste fredag [emoji6][emoji1360]
Syns plaggene var veldig fine! [emoji5]
 
Så fine klær du har kjøpt! :)
Vil bare tipse om at knertenogkaroline.no ofte har mye gode rabatter på blant annet nameit-klær, og mener å huske at de i hvert fall tidligere hadde spedbarnstilbud på klær opp til str 9 mnd tror jeg det var... tror du kunne få en rabattkode som gjaldt denne str klær. :)
 
Så fine klær du har kjøpt! :)
Vil bare tipse om at knertenogkaroline.no ofte har mye gode rabatter på blant annet nameit-klær, og mener å huske at de i hvert fall tidligere hadde spedbarnstilbud på klær opp til str 9 mnd tror jeg det var... tror du kunne få en rabattkode som gjaldt denne str klær. :)

Tuuusen takk for tips! [emoji3] Skal sjekkes ut! [emoji1360]
 
Hei. Falt over dagboka di i dag og ville bare si gratulerer med jentene:) Du har en veldig fin babybump!
Åssen er formen nå da?:)
 
Hei. Falt over dagboka di i dag og ville bare si gratulerer med jentene:) Du har en veldig fin babybump!
Åssen er formen nå da?:)

Tusen takk! [emoji5][emoji92] Så hyggelig at du ville lese dagboka mi [emoji8] Formen er forsåvidt veldig bra, bortsett fra at jeg får veldig "nedtrykk" i magen når jeg går. Men alt står bra til med de små, og jeg tar det med ro, så kan ikke klage [emoji6] Er så lykkelig [emoji847][emoji171]
 
26+0 i dag! [emoji3]

Var på ny kontroll av livmorhalsen i dag.
Fikk vite at på første kontrollen hadde de ikke registrert det jeg trodde var 2,5cm, men så lite som 1,8cm [emoji33] Hadde jeg visst det da hadde jeg fått fullstendig angst, så kanskje bra jeg ikke visste.... Forrige kontroll var 3,1cm og i dag var den 3,6cm!
Så dette går rette veien og nå er jeg virkelig ikke lenger redd for at den skal forårsake fortidlig fødsel [emoji5] Tar det likevel forholdsvis med ro i ukene fremover.

I morgen skal jeg på første timen hos den nye jordmora vi endelig har fått! Er spent på hvordan hun er [emoji5] Får notere ned spørsmål jeg ønsker svar på. Også må jeg få henne til å skrive en bekreftelse på termindato så jeg kan sende søknad om permisjon til NAV. Tenk at vi har kommet så langt at vi kan søke permisjon a! [emoji1]

Jeg har begynt å bli vant med at magen er stor, så syns ikke den vokser så mye nå, men når jeg sammenlikner bilder er det jo sannelig forskjell!
Jeg øker ca 0,5kg og 1cm i omkrets hver uke. Nå er jeg 2 kg over startvekt [emoji1360]

Barna spreller og sparker inni der, og jeg elsker å kjenne liv [emoji847][emoji171] Elsker de to så fantastisk mye, og samtidig er jeg så utrolig nysgjerrig på hvem de egentlig er. Hvordan vil de se ut? Vil begge være en god blanding av meg og sambo? Eller vil de likne på hver sin forelder? Det blir spennende å se om knappe 3 mnd! [emoji92][emoji1348][emoji1348][emoji92]

2dd3f9d7dc942235410de0f1bfa470c3.jpg
 
Tusen takk! [emoji5][emoji92] Så hyggelig at du ville lese dagboka mi [emoji8] Formen er forsåvidt veldig bra, bortsett fra at jeg får veldig "nedtrykk" i magen når jeg går. Men alt står bra til med de små, og jeg tar det med ro, så kan ikke klage [emoji6] Er så lykkelig [emoji847][emoji171]
Viktig å slappe av og hvile godt nå frem til den store dagen:)
En fantastisk følelse å gå gravid og vite at man skal bli mamma![emoji173]
 
Sååå godt å høre at det går rette veien med livmorhalsen, sabla bra altså :D

Og flott mage, som alltid :D
 
26+0 i dag! [emoji3]

Var på ny kontroll av livmorhalsen i dag.
Fikk vite at på første kontrollen hadde de ikke registrert det jeg trodde var 2,5cm, men så lite som 1,8cm [emoji33] Hadde jeg visst det da hadde jeg fått fullstendig angst, så kanskje bra jeg ikke visste.... Forrige kontroll var 3,1cm og i dag var den 3,6cm!
Så dette går rette veien og nå er jeg virkelig ikke lenger redd for at den skal forårsake fortidlig fødsel [emoji5] Tar det likevel forholdsvis med ro i ukene fremover.

I morgen skal jeg på første timen hos den nye jordmora vi endelig har fått! Er spent på hvordan hun er [emoji5] Får notere ned spørsmål jeg ønsker svar på. Også må jeg få henne til å skrive en bekreftelse på termindato så jeg kan sende søknad om permisjon til NAV. Tenk at vi har kommet så langt at vi kan søke permisjon a! [emoji1]

Jeg har begynt å bli vant med at magen er stor, så syns ikke den vokser så mye nå, men når jeg sammenlikner bilder er det jo sannelig forskjell!
Jeg øker ca 0,5kg og 1cm i omkrets hver uke. Nå er jeg 2 kg over startvekt [emoji1360]

Barna spreller og sparker inni der, og jeg elsker å kjenne liv [emoji847][emoji171] Elsker de to så fantastisk mye, og samtidig er jeg så utrolig nysgjerrig på hvem de egentlig er. Hvordan vil de se ut? Vil begge være en god blanding av meg og sambo? Eller vil de likne på hver sin forelder? Det blir spennende å se om knappe 3 mnd! [emoji92][emoji1348][emoji1348][emoji92]

2dd3f9d7dc942235410de0f1bfa470c3.jpg
Godt å høre at livmorhalsen har kommet seg:) Og magen din er blitt større og fortsatt like fin:)[emoji173]
 
Så herlig at hvile fungerer godt for kroppen, og fantastisk herlig mage du har! :D
 
Så bra at alt så fint ut i dag! Jeg fikk beskjed når de målte min at hvis den var under 2,5 så ville jeg blitt lagt inn for lungemodningssprøyte og stengt sengeleie.. rart at de sendte deg hjem når de målte 1,8 synes jeg :o men nå er jo heldigvis alt fint hos deg og du skal ruge i maaaange uker til :):)
 
Hurra for ny uke[emoji173][emoji173][emoji173] Og så bra at alt så fint ut på kontrollen, fantastisk at hvile har hjulpet[emoji7] Frøknene skal holde seg inne i magen en god stund til de[emoji173][emoji106]

Masse lykke til hos jordmor i morgen, håper det blir en fin opplevelse[emoji173]

Nydelig mage snupp, nyt magen og sparkene fra de små[emoji7] Det er en herlig følelse med babyspark på innsiden[emoji7]
 
Nyyydelig mage! Tenk så langt du er komt nå! Ikke så innmari lenge igjen nå :D
 
Så fantastisk at livmorhalsen oppfører seg :D Det må være en lettelse!! Og den magen din altså. Den er såå fin!! [emoji173]️
 
Viktig å slappe av og hvile godt nå frem til den store dagen:)
En fantastisk følelse å gå gravid og vite at man skal bli mamma![emoji173]
Ja! Tenk at jeg skal bli mamma! [emoji7] Det begynner å gå opp for meg nå. De sier at det bare er å slappe av nå, for det blir ikke mye tid til det når barna kommer [emoji23]

Sååå godt å høre at det går rette veien med livmorhalsen, sabla bra altså :D

Og flott mage, som alltid :D
Takk snuppa! [emoji8] Føles som jeg bærer en basketball under t-skjorta [emoji1]

Godt å høre at livmorhalsen har kommet seg:) Og magen din er blitt større og fortsatt like fin:)[emoji173]
Tusen takk! [emoji847] Ekstremt glad livmorhalsen skjerpet seg. Nå kan jeg puste ut.

Nydelig babymage [emoji173]️ Godt å høre at livmorhalsen har blitt lengre! :)
Takk takk habibti! [emoji5][emoji176] Magen bare vokser og vokser! Er så spent på hvor stor den skal bli [emoji3]

Så herlig at hvile fungerer godt for kroppen, og fantastisk herlig mage du har! :D
Jeg er sååå lettet over at hvile har hjulpet. Nå skal jeg fortsette å hvile uten dårlig samvittighet [emoji6] Er fornøyd med kulemagen altså [emoji847]

Hurra for ny uke[emoji173][emoji173][emoji173] Og så bra at alt så fint ut på kontrollen, fantastisk at hvile har hjulpet[emoji7] Frøknene skal holde seg inne i magen en god stund til de[emoji173][emoji106]
Masse lykke til hos jordmor i morgen, håper det blir en fin opplevelse[emoji173]
Nydelig mage snupp, nyt magen og sparkene fra de små[emoji7] Det er en herlig følelse med babyspark på innsiden[emoji7]
Tusen takk for gode ord lille_my! [emoji8] Nyter hver dag som går med de små dultene fra de små [emoji847] Gikk bra hos jordmor i dag også. Hun var hyggelig hun, og svarte på alle spørsmålene jeg hadde. Hun vil jeg skal til manuellterapaut med ryggen/bekkenet. Får så vondt nedover lårene om natta. Og litt i korsryggen sånn ellers. Blir greit å få sjekket [emoji1360]

Nyyydelig mage! Tenk så langt du er komt nå! Ikke så innmari lenge igjen nå :D
Hihi! [emoji847] Jo takk! I dag er det visst "bare" 100 dager igjen! Og med tanke på tvillinger er det vel knappe 3 mnd tenker jeg. Ikke lenge altså. Tenk at vi skal bli foreldre om bare 3 mnd! [emoji7]

Så fantastisk at livmorhalsen oppfører seg :D Det må være en lettelse!! Og den magen din altså. Den er såå fin!! [emoji173]️
Ja, den livmorhalsen skjønte at den skulle skjerpe seg [emoji6] Heldigvis!!!!
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle få så fin mage jeg altså [emoji1] Tenkte den ville liksom ese ut sidelengs også, men den er så søt og rund [emoji176]
 
Så bra at alt så fint ut i dag! Jeg fikk beskjed når de målte min at hvis den var under 2,5 så ville jeg blitt lagt inn for lungemodningssprøyte og stengt sengeleie.. rart at de sendte deg hjem når de målte 1,8 synes jeg :o men nå er jo heldigvis alt fint hos deg og du skal ruge i maaaange uker til :):)

I knooooow!! [emoji15] Jeg fikk jo helst sjokk når legen i går leste hva de hadde notert ned! Hun første gangen virket jo ikke særlig sikker på målingene sine da, men når hun måler SÅÅÅ kort burde hun fått hjelp av en proff til å dobbeltsjekke. Heldigvis gikk det jo bra da [emoji1374][emoji849]
Ja, nå ruges det for harde livet! [emoji1] Jeg nyter ruginga og elsker å tenke på de to små [emoji176][emoji176]
 
Så godt å høre at det går rett vei! :) Det var kanskje greit at du ikke visste hvor kort den var, ja :wideyed:

Det er tydelig forskjell på magen bare på noen uker, ja :) Såå fin du er! :love7
 
Back
Topp