Bubblys dagbok - dobbel glede

Godt nyttår :D
 
Godt nyttår til deg og din familie! Det er nok et helt annerledes nyttår for dere nå, etter den lange veien! Tenk neste år løper kanskje frøknene rundt og styrer. Ønsker dere alt godt for det kommende året :Heartred
 
Godt nyttår[emoji173]
 
Hei damer! [emoji8]
Jeg skulle så gjerne vært her inne oftere og sett hvordan det går med dere som jeg har fulgt så lenge og delt både sorger og gleder med. Men tiden strekker rett og slett ikke til lenger... [emoji15]
Vi koser oss gløgg med de to små perfekte jentene våre. De er en håndfull, med hver sine personligheter, og tida flyr [emoji28] Nå er de snart 4 måneder gamle!
De har det bra, men har hatt en del magevondt og litt skjevhet/stivhet i nakken på den ene. Hun har det bedre nå etter behandling. Hun elsker å være våken og følge med på alt som skjer. Hvis hun kunne ville hun nok helst aldri sovet.
Andremann er en liten koseklump som elsker å kose med så mange kluter og bamser hun kan få tak i. Hun skravler fælt og ler hele tiden. Jeg elsker de to små så høyt og er så takknemlig for å ha fått dem [emoji176][emoji176]
 
Jeg skjønner at du har nok å henge fingrene i, med to stk :) tenk at de allerede er 4mnd:eek: koselig å få lese en liten oppdatering fra deg:happy:
 
[emoji7][emoji7][emoji7] Så herlig å høre fra deg. Kos deg masse med den travle tiden. [emoji4]
 
Back
Topp