Bubblys dagbok - dobbel glede

24+0 i dag [emoji847]

For en dag det har vært! Ventet 4 timer for å komme inn på en 5-minutters undersøkelse...

Men det var positive nyheter!
Livmorhalsen ble nå målt til 3cm, så enten har mye hvile hjulpet betraktelig eller så var det en dårlig måling sist gang. Jeg fikk hvertfall beskjed om å fortsette å ta det med ro, men kan bevege meg så mye jeg føler går greit. Nå har jeg jo omtrent konstant vondt/trykk nederst i magen, så blir nok ikke lange turer på meg uansett.
En stor bekymring er løftet av skuldrene mine og jeg føler meg mye tryggere på at dette skal gå bra likevel. Jeg får også oppfølging med ny kontroll av livmorhalsen om 2 uker og ny kontroll av jentene om 4 uker.

Vekta mi og omkretsen er akkurat lik som forrige uke 75,7kg og 109cm. Får prøve å spise enda litt mer [emoji28]

Og i morgen kommer barnevognen og bilsetene vi har bestilt! [emoji847] Juuhuu!!

Ukens gravid-mage bilde:
3ca3acc8e6feb7cad9eeea42480eb103.jpg

Så herlige nyheter! ❤️ Du skal bære på dem lenge enda!
Men herregud, kan man virkelig la folk vente 4 timer?!? :eek: Det var sykt!

Og den magen kler du veldig godt altså! ❤️
 
Omg enn å la folk vente i 4 timer[emoji21][emoji21][emoji21][emoji44] Makan da...

Men hurra for gode nyheter da, så bra at ting ser greit ut og at du får lov til litt aktivitet[emoji173][emoji173][emoji173] Jentene dine skal være i magen til de er klare til å komme ut[emoji7]

Og nydelig mage[emoji177][emoji177][emoji177]
 
Fine magen og bra med gode nyheter [emoji7][emoji7]
 
Så herlige nyheter! [emoji173]️ Du skal bære på dem lenge enda!
Men herregud, kan man virkelig la folk vente 4 timer?!? :eek: Det var sykt!

Og den magen kler du veldig godt altså! [emoji173]️

Omg enn å la folk vente i 4 timer[emoji21][emoji21][emoji21][emoji44] Makan da...

Men hurra for gode nyheter da, så bra at ting ser greit ut og at du får lov til litt aktivitet[emoji173][emoji173][emoji173] Jentene dine skal være i magen til de er klare til å komme ut[emoji7]

Og nydelig mage[emoji177][emoji177][emoji177]

Takk! [emoji847]
Veldig glad i den magen altså! Og føler meg nå mye tryggere på at jentene skal forbli i magen til de i klare for denne verden [emoji176]

Var satt opp på Ø-hjelp lista siden de ikke hadde ledig time i dag... så måtte bare pent vente på at de kunne ta oss innimellom. Men var jo helt villt mange som var der før oss... så... tok litt tid da [emoji15]
 
Åh! Så godt å se at du smiler, og ikke minst lese at det bare var gode nyheter❤️ Nyt dagene med avslapping og kos med magen nå :)
 
Så forferdelig å vente i 4 timer, men godt med gode nyheter. Og se den fine magen da! [emoji7]
 
Så bra med gode nyheter! Hva målte de livmorhalsen til første gang? Jentene skal bli inne i maaaange uker til :) Så pen babymage, den vokser godt
 
Åh! Så godt å se at du smiler, og ikke minst lese at det bare var gode nyheter[emoji173]️ Nyt dagene med avslapping og kos med magen nå :)

Så nydelig mage du har, den kler du virkelig [emoji7]

Så deilig med gode nyheter! :) Og magen har vokst :D

Så forferdelig å vente i 4 timer, men godt med gode nyheter. Og se den fine magen da! [emoji7]

Takk! Ja, nå koser jeg med magen og er veldig lykkelig over dagens undersøkelse. Føler meg mange kilo lettere... sånn mentalt [emoji1]
 
Så bra med gode nyheter! Hva målte de livmorhalsen til første gang? Jentene skal bli inne i maaaange uker til :) Så pen babymage, den vokser godt

Takk!
Første gang sa dem 24-25mm mellom seg, men de hadde visst skrevet ett enda lavere tall i papirene, helt nede på 2cm syns jeg legen i dag nevnte. Men ble målt til 3cm i dag. Føler hun forrige uke ikke var like sikker i sine målinger som hun i dag.
Ja, nå er jeg trygg på at barna får lov å vokse seg sterke en god stund til! [emoji5] Og dine også! [emoji8]
 
Takk!
Første gang sa dem 24-25mm mellom seg, men de hadde visst skrevet ett enda lavere tall i papirene, helt nede på 2cm syns jeg legen i dag nevnte. Men ble målt til 3cm i dag. Føler hun forrige uke ikke var like sikker i sine målinger som hun i dag.
Ja, nå er jeg trygg på at barna får lov å vokse seg sterke en god stund til! [emoji5] Og dine også! [emoji8]
Takk og lov for 3 fine cm i dag da!
 
Så deilig at det gikk fint i dag [emoji173]️[emoji173]️ Nå må du kose deg og ruge i fred og ro :)
 
Så bra med gode nyheter! Og såå flott tvilling-mage da! :)
 
Du er så fiiin! Den flotte magen! :Heartred
Så gode nyheter! :) Nå er det bare å fortsette å ruge og slappe av. Tenker du blir en ekspert på daytime-tv etter hvert. :hilarious:
 
herlige nyheter. si ifra om du vil kaffeslabberase en dag. jeg driver bare dank hjemme med ettåringen. haha
 
Nydelige magen alså! Nå er det en stund siden jeg har lest i dagboken din, men så herlig lesing å se at alt var fint på kontrollen! Lykke :Heartbigred
 
Du er så fiiin! Den flotte magen! :Heartred
Så gode nyheter! :) Nå er det bare å fortsette å ruge og slappe av. Tenker du blir en ekspert på daytime-tv etter hvert. :hilarious:

Thanks!! [emoji8]
Hehe! Utrolig nok går dagene fort uten at jeg ser så mye på TV lenger. Har tv-en på i bakgrunnen, men blir egentlig mest nett-surfing. Også har jeg en lang liste med papirarbeid jeg bør ta, så er jo perfekt å få unna det nå. Tror også sambo er fornøyd siden jeg går over kjøkkenbenkene hver dag og vasker litt klær [emoji6]
 
Back
Topp