Blåttlag Slankekrigen 2012



millemari skrev:
kjempebra alle på blått lag!!
Super start på deg Skorpion84! 

Dette gir oss motivasjon til å ta neste uke også, ikke sant?? 


Åh, ja;)

Ny dag, nye muligheter, så i dag skal jeg ut på tur. Men først må jeg vaske litt her hjemme, det trengs.

Har en god del treningsutstyr oppe på loftet, så skal opp der når mannen kommer hjem og hente ned litt av det, så jeg får tatt litt styrketrening i kveld.

Ha en finfin dag alle sammen!
 
Ja dette motiverer  Skal ha styrketime i kveld, så bare å gi alt da :-)
 
Jeg blir nødt for å spise litt mer.. Det svimler for meg og jeg er litt uvel. Dårlig kombinasjon med tanke på at jeg fullammer. Jeg trenger mer energi! Men jeg skal prøve å spise rett så håper jeg ikke det får så store konsekvenser for vekten. En skal jo ikke slanke seg når en ammer, og det var jo egentlig ikke planen heller. Mye kan skje på vektfronten ved å legge om kosthold og være i aktivitet. Men blir så revet med og konkurranseinstinktet slår inn for fullt!! Så nå blir det litt kostholdendring på meg, og håper dermed jeg orker mer trening :)
 
Supert jobba blå lag!

Våknet i dag ganske hoven, men måtte litt på vekta for det. Ned 200 g siden i går. Vi får se hvordan uka blir. Men jobber hver dag denne uken og hvis snøen holder seg til helgen så har jeg planer om å ta med ungene ut for å leke i snøen. Da blir det mye aktivitet og med god rutiner i mat må det jo bli nedgang ;p.

 
Usunt...dårlig slutt på en grei dag.... Vanlig dag m mat på jobb, supersunn middag også trening. Kjente på trening at middagen nok hadde vært litt for kalorifattig. Så da jeg kom hjem startet etegildet....:( Først cottage cheese m yoghurt, yoghurt m musli, lettkakao og så fire!!! brødskiver m kaviar!!!! I kveld veide jeg 1.9 kg mer enn på morgenen i dag....da hadde jeg nemlig en vekt som viste 0,5 kg mindre enn i går... Men d positive er jo at d r mat og ikke godteri jeg dyttet inn....
 
Har også spist litt mer en jeg burde nå i kveld.. Ingenting godteri,men bare mer mat enn nødvendig liksom.. Sukk! Skjerpings her ja
 
Ny dag nye muligheter! Ingen trening igår, vesla var krevende og vi hadde økedøgn. Gjør seg vel på forbrenningen det? Hihi :)
Idag må jeg hvertfall gjøre litt husarbeid, må svinge støvsugeren litt. Så må vi prøve å få til litt styrke og lek på stuegulvet.

Håper alle har en super dag :)
 
Var også veldig sulten i går, spiste kanskje for sunt, så kroppen skreik etter mere kalorier.
Så må være flinkere til å tenke helhet i dag, vil ikke ha lyst på mat heletiden.
 
Ble virkelig god og svett i dag. Dro ungene med akebrett hjem fra barnehagen ca 20 min gange + handleposer. Også mye gange på jobb i dag.

Middag blir kylling og grønnsaker. Lages når ungene har lagt seg tenker jeg, Er ikke så sulten nå.

Ha en fin kveld alle sammen :)
 
Så flinke dere er! Blir ekstra motivert når jeg leser hvordan det går med dere. Selv om noen har gått på en liten "sprekk", så er det jo bedre å sprekke på mat enn godteri.

I dag har jeg vært ute og trilla vogn i 1,5 time, kjempefint vær, men sabla glatt, så gikk ikke så fort. Men får hørt mye på lydbok da:) Var på loftet også og henta ned en del av treningsapparatene mine, så etterpå blir det litt styrketrening. Må styrke ryggen litt før jeg begynner med magen. Skal på 6-ukerskontroll neste uke, håper jeg får klarsignal på trening og svømming.

Ha en fin kveld alle sammen!
 
Dette har vært en skikkelig drittdag for meg hva mat angår.... uff... har helvetesuke på jobben og har hatt 15 timers arbeidsdag i dag. Glemte å spise etter lunch, så da jeg ble tilbudt pizza nå i kveld så røyk jeg på altfor mange stykker.... blæhh.... emoticon
Når det går for lang tid mellom måltidene og jeg i tillegg spiser feil er det ett eller annet som klikker i blodsukkeret mitt eller hva det er, og nå har jeg lyst på ALT jeg kommer over.
Tror jeg får legge meg før trangen til å snoke i skap og skuffer blir for stor :)

Satser på en bedre dag i morgen!
 
Jeg har fått en kostholdsplan fra treningssenteret og du dæven som jeg går ned! 
Altså, jeg går ned sånn 100 g. om dagen på en SUNN måte!

Anbefaler alle som går på treningssenter å få en kostholdsplan i tillegg til treningsopplegg fra personlig trener. Det hjelper!
 
Det var lurt EFM! :)

Ser vi er flere som har gått på en etegilde om kvelden.. Er vel et tegn på at det har vært litt lite mat på dagen. Å gå på trening uten energi er pyton. 
Jeg har som regel fire måltider pr dag, kunne vært flinkere med feks frukt som mellommåltid. Så må jeg bli flinkere til å drikke vann. Tror det vil hjelpe på hodepinen jeg har for tiden også :)
 
Ja smart å ha 4 måltider og 1-2 mellommåltider som frukt eller skyr. Ja vann er veldig viktig for å bli kvitt alle slagstoffene som er i kroppen. Så ha alltid en vannflaske i nærheten, da er det enklere å få i seg nok ;-)
 
Ja, vann er veldig viktig. De ler av meg på jobben fordi jeg fyller en Fun light flaske med vann 1 l hver morgen. Den er som oftest tom til lunsj og så fyller jeg opp igjen. Er så tørr luft og veldig varmt der så passer på å drikke masse. Hater å være tørst. 

Tenker å snikveie meg i morgen, er så spent å se om jeg har gått ned noe. Føler meg uansett litt tynnere, men man vet aldri. 
 
Kom meg ut idag gåtur i ca 30 min. Skikkelig drittvær. Men alt teller, ikke sant? :)
Gikk på en smell idag da jeg var hos en venninne som hadde nybakte hveteboller.. jeg trenger vel ikke si mer.. og nå er det helg.. og jeg skal i bursdagsbesøk.. jeg gruer meg allerede til veiing på mandag! 
 
Det er fredag jenter, hva er helgens planer?
Her skal vi i bursdagsbesøk som jeg skrev i forrige innlegg, planlegge dåp som er neste helg så skal jeg prøve å få meg noen trimturer :)
 


millemari skrev:
Det er fredag jenter, hva er helgens planer?
Her skal vi i bursdagsbesøk som jeg skrev i forrige innlegg, planlegge dåp som er neste helg så skal jeg prøve å få meg noen trimturer :)


Planen nå er å ikke spise mer dritt enn det jeg har gjort til nå i dag. Skulle lage sjokoladekake til mamma og dekorere fint osv. Lagde marshmellowsfondant for første gang i går. Makan til søte greier... Kaka ble tørr, smørkremen hard, fondanten er supersøt, og fikk ikke til pyntinga i det hele tatt! Men jammen meg klarte jeg spise litt av det meste. Føler meg skikkelig dårlig og full i magen nå.

Nå skal jeg se på TV og la dagen gå som den går. I morgen tar jeg med ungene (og den mislykka sjokoladekaka) til mamma og pappa. Der skal jeg trene, slappe av og kose meg med familien mens mannen har en velfortjent frihelg hjemme:)

Håper det går bedre med dere andre enn det har gjort med meg så langt i dag;) God helg alle sammen!
 
Heisann. I helga skal Chris i bursdag, så håper virkelig jeg klarer å ikke ta et stykke kake. Jeg snikveide meg i dag og vekten er ikke på min side, håper det er pga mensen og at vekta har gått ned til mandag
 
Endelig fredag ja, skal bli godt å slappe av.

Blir faktisk en full helg.
I morgen tar jeg med ungene på aketur. Før da skal jeg sette på en bolledeig. Når vi kommer hjem blir det boller og kakao. Jeg skal holde meg borte fra begge tenker jeg. Så blir det å bake en sjokoladekake til bursdagsselskap på søndag. Til en gutt som fyller 2 år.

Ellers kom tanta i dag og nå skjønner jeg hvorfor jeg har vært så full av vann i det siste.
Håper det løsner de neste dagene. Hadde litt nedgang da jeg snikveide meg i dag tidlig.
 
Back
Topp