Blåttlag Slankekrigen 2012

Jeg fikk mensen igår og er kjempe hoven og full av vann!! 

Jeg gikk OPP 300 gram på natta i natt faktisk! Slå den dere  Går opp av å sove jeg tydeligvis 
 
Ja mensen er kjipt på alle måter.
 
Nnem: du er superflink dersom du greier å holde deg unna kakao og nybakte boller.. klarte du der? Det finnes jo lavkalori kakao også, den syntes jeg er ganske grei, og bra alternativ! 

Og ja enig med dere andre, mensen er pyton!!! 

-- 

Jeg greide å holde meg unna de store utskeielsene igår, men ble ganske seint fredagspizza da.. spiste masse salat til + litt yogurtnøtter som snacks :)

Idag har jeg kjøpt en 100 gram helnøtt.... åhh som jeg gleder meg til den skal sprettes :)

Så ble det en liten tur igår ca 30 min. Er så godt å komme seg ut i kald kveldsluft!

Håper dere har en finfin lørdag alle på lag blå!!
 
Drakk ikke kakao, men smakte 1/3 av bollen. Den var god, men det holder. Prøver å teste viljestyrken + at hvetemel gjør meg oppblåst. 

Lukter deilig kake her da, men den må jeg holde meg unna uansett. Siden mandag er veiedag. 
 
Noen dager siden jeg har skrevet...
vekten har ikke vært helt på min side.
Tirsdag hadde jeg gått ned 0,5 mer enn mandag,
men i dag hadde jeg gått opp 0,4 kg fra mandagens veiing...
I går hadde jeg en god dag helt til etter middag. Da ble det både litt smågodt, yoghurtnøtter og for mye kveldsmat.

Jeg har vært såååå flink i mange måneder nå, og NÅ kommer vanskene med å holde meg på matta??

Sååå kjedelig.

Ang kakao som jeg leste over; både Toro og Option har KJEMEPGODE kakaoer som blandes med vann med bare 40 kalorier per kopp.
 
Ja ja kan man skylde på mensen da?? Klarte jo ikke å holde meg unna sjokoladekaka i dag, 3 stykker ble det  ikke store da, men nå har jeg faktisk spist kaloriene mine for i dag og kl er bare 18
 
Hmmmm.... nå gruer jeg meg seriøst til veiing på mandag... uff, i dag har jeg gafla i meg altfor mye sjokolade. Synes jeg var flink som trente i 2,5 timer tidligere i dag for å kunne tillate meg litt sjokkis dag... Mulig jeg burde definert ordet "litt".

Blir trening i morgen også, + fisk til middag, så håper vi på det beste.
Greit å kjenne litt på følelsen av å ha spist noe veldig feil også, kanskje det går lengre til neste sprekk.

Håper det går greit med dere andre!
 
Zirup, du har trent 2,5 timer mer enn meg idag. Du er flink!! :)

Har spist sjokoladen min, litt chips og ikke noe fråtsing utover det.. som om ikke det var nok...

Gruer meg også til veiing på mandag, frykter nada nedgang!! 
 
Her skled det litt ut i går og det har jeg meg selv til å takke. Ble så sent første måltid i går og da ødelegger det for resten av dagen. Sleit så mye med søtsug resten av kvelden.

Prøver å redder det i dag, men vi får se. Skal prøve mitt beste.

Derfor jeg ikke liker helger matmessig.
 
Idag skal vi i bursdagsbesøk og det kommer til å bli et kjempeproblem matmessig! :(
Snikveide meg idag og det så ikke lyst ut.. Hvordan fungerer det egentlig, er det slik at dersom det er flere som ikke har gått ned så ryker alle ut? *grøss*
 


millemari skrev:
Idag skal vi i bursdagsbesøk og det kommer til å bli et kjempeproblem matmessig! :(
Snikveide meg idag og det så ikke lyst ut.. Hvordan fungerer det egentlig, er det slik at dersom det er flere som ikke har gått ned så ryker alle ut? *grøss*

Hvis jeg har forstått reglene rett så er det vel kun en som ryker ut, og det er den som har gått ned minst eller evt. gått opp mest (grøss...), men kun dersom man tilhører det laget som totalt har gått ned minst.

Det er ganske vanlig at det bremser litt i uke 2, vi var jo så flinke forrige uke - men dette gjelder jo også for de andre lagene.

Nei, nå har jeg bestemt meg for å være positiv!! Har startet dagen med en time på Spenst, og akter å holde meg til planen når det gjelder mat resten av dagen - så får jeg tro at det vil begrense skadeomfanget før jeg skal på vekta i morgen tidlig!

Ha en super søndag alle blå!

 
Noen dager siden jeg har vært her inne. Skrev jo sist at jeg hadde spist litt for mye den kvelden. Heldigvis ble det bare med den dagen! Har vært flink med mat denne uka også. Kan jo skryte av meg selv at jeg faktisk ikke har smakt godteri eller brus siden 2.juledag! Personlig rekord.. Også måtte jeg jo snikveie meg idag da, det så veldig lyst ut! Så her ser jeg positivt frem til i morgen. Håper det går bra med dere andre også og at vi ikke kommer sist :-) har forresten funnet ut at tørka frukt er mye bedre enn jeg hadde trodd. Tror det er der jeg greier å holde meg unna godteri..
 
Vi hadde veldig bra nedgang forrige uke, så kan ikke forvente så mye denne uka, pluss at flere av oss har mensen og da....
Men vi tenker positivt, dette går bra
 


LineMa skrev:
Noen dager siden jeg har vært her inne. Skrev jo sist at jeg hadde spist litt for mye den kvelden. Heldigvis ble det bare med den dagen! Har vært flink med mat denne uka også. Kan jo skryte av meg selv at jeg faktisk ikke har smakt godteri eller brus siden 2.juledag! Personlig rekord.. Også måtte jeg jo snikveie meg idag da, det så veldig lyst ut! Så her ser jeg positivt frem til i morgen. Håper det går bra med dere andre også og at vi ikke kommer sist :-) har forresten funnet ut at tørka frukt er mye bedre enn jeg hadde trodd. Tror det er der jeg greier å holde meg unna godteri..


Hvis du har noen tips om noen form for tørket frukt som IKKE er tilsatt perverse mengder sukker så er jeg veldig åpen for tips! :)
Jeg spiste en del tørket frukt tidligere, men fant plutselig ut at jeg nesten kunne spist sjokolade istedet sånn rent kalorimessig....
 
Mager trøst, men jeg er glad det ikke bare er jeg som er usikker på veiinga i morgen. Jeg frykter at det ikke ser så lyst ut etter gildet mitt på fredag. Men jeg håper at kroppen rett og slett "slappa av" etter det, sånn at den ikke er redd for å kvitte seg med litt. Har vært flink i helga sånn godterimessig, men spist litt usunt, pommes frites til middag og..

I dag har jeg fått trent litt, men merker at det er veldig lenge siden jeg virkelig har trent, det var tungt altså! Er klar for å ta fatt på en ny uke med mer trening, det trengs!

Lykke til alle sammen! Håper vi gjør det bedre enn vi frykter:)
 
Jeg har hatt en fin helg, både matmessig og ellers.
Ble litt for mye smeltet smør til fiskemiddagen i dag, men når det er eneste "utskeielsen" på lørdag og søndag så er jeg fornøyd med det.
Vekta i dag viste overraskende stor nedgang.....den er helt jo-jo om dagen.
Veldig spent på morgendagen.
 
Zirup: jeg spiser som oftest den posen med tørka aprikos som dem selger på Coop Extra her. Det står utenpå at den ikke er tilsatt sukker :-) er veldig klar over at det meste av det man får kjøpt er fult av kalorier og sukker. Men personlig så spiser jeg mengdevis mye mindre av tørka frukt enn om jeg hadde kjøpt meg en sjokolade feks. Søtsuget forsvinner liksom litt raskere;-)
 
Har forresten problemer med å lage linjeavstand når jeg skriver innlegg her. Har kun tilgang på nett på mobilen for tida så det er derfor jeg ikke får til.. Kjempe irriterende......
 
Lykke til med veiing i morgen lag blå, måtte det gå våres vei denne uken også! 
 
Back
Topp