Blåttlag Slankekrigen 2012

Er det flere som er spente på veiing i morgen?

Jeg hadde en god veiing i dag morges, men vet jo ikke hva vekta viser i morgen.
Jeg har smågod i skapet og noen av mine sjokoladefavoritter er i skåla i skapet....men jeg har klart å holde meg unna.
 
Det er lett for å gå på en smell i helgene. Syntes det er greit med litt godis lørdag kveld feks men er lett for at helgen varer fra fredag til søndag..

Lykke til med veiinga i morgen alle sammen :)
 
Spent på i morgen ja:-) har sett litt på vekta i kveld. Det så veldig fint ut! Men kan noen viise meg et eksempel på utregningen av prosent nedgang? Usikker om jeg gjør det riktig og vil være heelt sikker på at det blir rett. Må ha det inn med teskje
 
Arghhhh.... snakk om nedtur, jeg har som fryktet lagt på meg siden snikveiingen før helgen.
Fortsatt ned 1 kg denne uken, men jeg er ikke fornøyd med det altså. Så gæærnt har det ikke vært det jeg har spist i helgen, så dette synes jeg ikke jeg fortjente... :(
Føler meg full av vann i dag, kjenner det på ringen min - pølsefingre de luxe. Æsj....

Sånn, ferdig med klaging!

Veldig klar for ny uke ihvertfall!
Håper det har gått bra med dere andre i dag!
 
Da håper jeg alle har fått melding fra meg.

 


Zirup skrev:
Arghhhh.... snakk om nedtur, jeg har som fryktet lagt på meg siden snikveiingen før helgen.
Fortsatt ned 1 kg denne uken, men jeg er ikke fornøyd med det altså. Så gæærnt har det ikke vært det jeg har spist i helgen, så dette synes jeg ikke jeg fortjente... :(
Føler meg full av vann i dag, kjenner det på ringen min - pølsefingre de luxe. Æsj....

Sånn, ferdig med klaging!

Veldig klar for ny uke ihvertfall!
Håper det har gått bra med dere andre i dag!


Hehe, du får den i hvertfall på deg. Her har jeg gått uten gifteringen det siste halve året. Men nå er det snart tid for å få den på seg igjen.

Vekta var helt super i dag!! Ned 3 (!!!) kg. Skal sies at kostholdet mitt og bevegelse før slankekrigen var ELENDIG, så føler jeg skikkelig har fått renska denne uka her. Blir litt ekstra spent på neste uke, nå må treningsinnsatsen øke.
 
Da var vekten min registrert. Det var litt som forventet, blir alltid litt vektnedgang sånn helt i starten når man endrer kosthold og begynner å bevege seg.. Er litt seinere at kg sitter klistra... kjenner jeg er nervøs allerede.. hehe! :)
Ikveld skal jeg på spinning, gleder meg :)
Ønsker alle en fin dag og uke med masse trening og sunn god mat!
 
 
Hyyyl : o

Bare 3 timer til trening Jeg kommer til å daue! Jeg er fortsatt støl etter mage, rumpe, lår trening på fredag og idag skal jeg først lære Zumba en time og så ha PT en time 
 
Da har jeg registert min vekt. Var lettere i helgen, men vet at jeg pleier å veie litt mer på  morgenen enn litt senere ut på dagen. Er uansett fornøyd med nedgangen og kjente det godt på uniformen på jobb i dag.
 
Gratulerer som ukens vinnere jenter og hatten av til skorpion84.

Da gjelder det bare å fortsette denne flotte linja.
 


Hege og Chris skrev:
Gratulerer som ukens vinnere jenter og hatten av til skorpion84.

Da gjelder det bare å fortsette denne flotte linja.


Åh, så fantastisk! Vi er knallflinke!
Og Skorpion 84, det er en helt vanvittig bra nedgang!!

Jeg har vært og trent step i dag - har en veldig flink instruktør som gjør timen så morsom og utfordrende at jeg nesten ikke merker at jeg er utslitt og gjennomsvett før timen er over.
Blir mye jobbing på meg resten av uken, så det spørs om jeg får trent så mye som jeg gjerne skulle, får prøve å få det til, eller evt løpe litt i trappa på jobben i løpet av dagene :)

 
Takk, takk:) Gode resultater for alle! Flinke har vi vært;)

Det var helt vanvittig denne uka, men nå må jeg komme i gang med treninga, så det ikke blir full stopp neste uke. Kan ikke glede meg så lenge. Målet for neste uke er å komme meg ned til 86,5, det bør jeg kunne klare synes jeg.

Jeg håper på opphold i morgen, da skal jeg ut og gå tur til lydboka jeg hører er ferdig. I dag har det blitt mest husarbeid, og det gir ikke den helt store effekten dessverre.
 
Vi greier dette neste mandag også! Vi har vært flink :D
 
kjempebra alle på blått lag!!
Super start på deg Skorpion84! 

Dette gir oss motivasjon til å ta neste uke også, ikke sant?? 

 
Back
Topp