Blåttlag Slankekrigen 2012

Jeg trener på treningssenter, synes det er veldig ok spesielt nå på vinteren. Er vanligvis både glad i og flink til å gå tur, men nå er det mørkt når jeg drar på jobb og mørkt når jeg kommer hjem, glatt er det også.... så da er det veldig ok å ha treningssenteret.
Jeg skal få meg et styrketreningsprogram etterhvert, men jeg synes trening med apparater er gørr kjedelig....
Nå prøver jeg å få til minst 4 timer i uken, trener alt mulig i sal, men favorittene er zumba, step og corebar.

Nå har jeg trent tre dager på rad så i dag er det "hvilekveld" hvor jeg skal vaske huset istedet. Er vel faktisk litt trim i det også :)

 
Tenkte også at jeg skulle tipse dere andre som driver kaloritelling om et genialt nettsted for å føre "spisedagbok" - www.diett.no. Jeg har brukt andre sider tidligere, men denne synes jeg er aldeles genial som hjelpemiddel.

 
Ja diet.no er kjempebra. Vitusapotek har masse tilbud på alevo og atkinsprodukter
Liker best zumba jeg. Men ikke når jeg selv er instruktør, da blir jeg bare stressa, men når det er en av de andre instruktørene er det gøy :-)
 
Jeg prøvde å få til tickeren din, men fant ikke ut av åssen siden funka jeg : p
 
oki, bare å putte hele greiene jeg skrev men minus mellomrom på [img]tekst[/img] inn der du skriver inn signaturen
 
Har så mange tickere fra før av, så jeg dropper det.
Men jeg har skrevet hvilken lag jeg er på hvertfall :)
 
Fikk ikke til tickeren jeg altså, prøvde det du skrev Hege og Chris, men fikk ikke til. Får prøve litt mer senere i dag.

Jeg lurte litt på jeg, hva er målene deres for disse 12 ukene?

Mine mål er:

Ned 10 kg (mulig urealistisk, men foreløpig har jeg tro på at det kan gå)
Stramme opp mage og få sterkere rygg (vil komme inn i buksene mine igjen)
Gjennomføre 30 days shred (den her ser jeg faktisk på som det vanskeligste)
 
Fikk ikke til tickeren jeg altså, prøvde det du skrev Hege og Chris, men fikk ikke til. Får prøve litt mer senere i dag.

Jeg lurte litt på jeg, hva er målene deres for disse 12 ukene?

Mine mål er:

Ned 10 kg (mulig urealistisk, men foreløpig har jeg tro på at det kan gå)
Stramme opp mage og få sterkere rygg (vil komme inn i buksene mine igjen)
Gjennomføre 30 days shred (den her ser jeg faktisk på som det vanskeligste)
 
Mine mål. Hm jeg vil også gjerne ned 10kg men kroppen min er ikke enig med meg. Så håper og tror at 5-7kg skal være mulig. Jeg trener 5 dager i uka, så treningen er ikke noe pes. Men å ikke å skeie ut i bursdager og slikt sliter jeg veldig med. Så håper virkelig jeg klarer å ta med i skinnet og bare ta litt


Skorpion- er faktisk ikke noe problem å fullføre 30days, du må bare begynne, så går de 25min så kjapt ;-) Har fullført det selv, så vet det er hardt.
 
Har som mål å gå ned de kiloene jeg gikk opp i jula. 
Hvis jeg klarer å gå ned mer, så blir det bonus :)
 
Har som mål å gå ned de kiloene jeg gikk opp i jula. 
Hvis jeg klarer å gå ned mer, så blir det bonus :)
 
Mine mål for de neste 12 ukene ja.. 
Jeg veide ca 65 kg da jeg ble gravid, ca 68 kg nå så vil ihvertfall ned til 65 kg. Siden jeg fullammer kommer jeg ikke til å gå på noe streng diett, men skal kutte ned på usunne saker og være mer i aktivitet. Er nødvendigvis ikke så viktig hva vekta viser, men vil være sunn, ha energi og føle meg bra!! Er jeg det når vi reiser til syden i mars er jeg happy! :)
 
Jeg har et mål om å nå 80 kg i løpet av disse 12 ukene. Har 7,2 kg igjen dit nå. Det kan hende det er urealistisk, men jeg skal gjøre hva jeg kan for å nå det.
Jeg teller kalorier og er ganske streng med meg selv. Trener 4-5 dager pr uke, akkurat vært på corebar nå :)

Hva er egentlig 30 days shred? Noe jeg burde slenge meg med på?
 


Zirup skrev:
Jeg har et mål om å nå 80 kg i løpet av disse 12 ukene. Har 7,2 kg igjen dit nå. Det kan hende det er urealistisk, men jeg skal gjøre hva jeg kan for å nå det.
Jeg teller kalorier og er ganske streng med meg selv. Trener 4-5 dager pr uke, akkurat vært på corebar nå :)

Hva er egentlig 30 days shred? Noe jeg burde slenge meg med på?


Det er et treningsprogram som går over 30 dager, 25 minutter hver dag. Er med Jillian Michaels (tror det er det hun heter), hun fra slankekrigen. Trening av magen såvidt jeg vet. Har ikke prøvd det selv, men lest og hørt om så mange som har hatt godt utbytte av det.

 
Har som mål å forhåpentligvis gå ned 9-10kg på disse 12 ukene. Er spent på vekta på mandag! Skal ha tickeren jeg også,må bare komme meg på pcn først. Bruker nett på mobilen og da får jeg ikke til å endre signaturen
 
Back
Topp