Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
den samme har jeg sett påVis vedlegget 280985 Her blir det Bugaboo Fox, vil ha denne om det blir guttbare at understellet skal være black
Jeg fødte i juli sist, da var der 16 grader. Så det med fargen på vogna hadde jeg ikke offret en tanke.Veldig godt poeng, har jeg hittil ikke tenkt over!!
Synes Emmaljunga NXT60 eller NXT90 er veldig fine, men en vogn skal jo være mer enn bare fin. Nemlig praktisk... Uff, vet liksom ikke hva man skal se etter. Jeg har en veldig høy mann (han er 2 meter) så vogna bør jo passe til han også.
Jeg fødte i juli sist, da var der 16 grader. Så det med fargen på vogna hadde jeg ikke offret en tanke.
Den er såå fin! Jeg vil ha svart bag, og så bytte til barge på sittedelenVis vedlegget 280985 Her blir det Bugaboo Fox, vil ha denne om det blir guttbare at understellet skal være black
Tittet på NXT60 i dag, alt for liten etter min smak. Blir spennende å få prøve NXT90 irl, blir vel til helga en gang. Vi må reise så langt for å finne de her i området
Hva har ev. lengre sportsdel? Vi er begge veldig lang.... Mannen min er 2m.
Jeg kom på at det skal være mulig å kjøpe en forlenger til sportsdelen på nxt90!
Men siden sportsdelen i utgangspunktet er veldig kort, vil en forlenger bare gjøre den ca normal. Og hvis dere er litt lange og kan få et langt barn bør dere kanskje ha noe som kan romme det
Men jeg har dessverre ingen konkrete forslag
Vi tittet på alle i butikken og ingen så lengre ut i sportsdelen, med mindre man går for 3-hjulingene. Derfor har vi bestemt oss for å gå for NXT90 og hvis behovet endrer seg kjøper vi en etterfølger.
Bumbleride indie har 95 cmHva har ev. lengre sportsdel? Vi er begge veldig lang.... Mannen min er 2m.
Den har vi bestemt oss for og. Bare vi skal ha hele i svart [emoji7]
Ikke for å pirke i valget ditt altså, men svarte vogner vises ikke i det heletatt når det blkr mørkt. Finnes jo heldigvis mye reflekser til vogn nå da