Barnevogn

Har emmaljunga Edge duo fra sist så blir vel å bruke den selv om den egentlig er litt stor [emoji28]
 
Mannen har bestemt at vi vil ha nxt90 eco, usikker på F men vil ha supreme-bag. Offroaddekk. Grønn. Og jeg synes den er fin så det er greit det.:love7
Han planlegger feste miniski på forhjulene om vinteren sånn at det blir lett å dra på tur i snøen :hilarious:
 
Mannen har bestemt at vi vil ha nxt90 eco, usikker på F men vil ha supreme-bag. Offroaddekk. Grønn. Og jeg synes den er fin så det er greit det.:love7
Han planlegger feste miniski på forhjulene om vinteren sånn at det blir lett å dra på tur i snøen :hilarious:
Vi har kjøpt denne i dag, med stelleveske og regntrekk. Lounge hjul. 10 000kr. Ble f og det ble supreme-bag. Knallfornøyd!
 
Last edited:
Er du fornøyd med denne? Sikler veldig på denne jeg også, men er redd den tar så stor plass i bilen :(

Vi har denne, annet understell bare. Den taar veldig mye plass i bilen. Veldig stødig, god vogn. Vi blir å selge vår :happy:
 

Vedlegg

  • 37FF9FF1-F073-42D8-A3E1-A3D5F109D53B.jpeg
    37FF9FF1-F073-42D8-A3E1-A3D5F109D53B.jpeg
    75,2 KB · Visninger: 49
:p
Er det noen som har bestemt seg for hvilken barnevogn det kommende barnet skal få? [emoji5] Vi (jeg) har bestemt oss for Bugaboo Fox. Den har jeg egentlig hatt lyst på siden den kom ut i vinter!

Legg gjerne ved et bilde av barnevognen dere har eller ønsker å kjøpe [emoji4]

Her står det mellom green melange, grey melange og blue melange [emoji173]️
Vis vedlegget 276916
Ååååh denne var fin:Heartred Jeg har allerede en babyjogger city elite med bag. Så må vel egentlig bare holde meg til den. Hadde en emmaljunga også sist og en Stokke scoot, men de solgte jeg:wacky: skal prøve å ikke ta helt av denne gangen.:p
 
Vi har emmaljunga super nitro fra mini, så denne blir nok brukt. Må kanskje ha en søskenvogn itillegg, siden mini ikke er fylt 2 år til termin
 
Vi har kjøpt en nydelig brukt vogn fra merket Brio som er fra 70 tallet! Synes de eldre vognene er så fine:)
 
Noen som har stokke trailz eller har prøvt den? Er den stabil og god? Hvordan er den i bilen, tar den liten plass? Og hvordan er den å gå med i allslags terreng?

Har egentlig veldig lyst på emmaljunga delux, men ser de tar mye plass i bagasjerommet. Så ser etter andre alternativ :nailbiting: Har tenkt å gå innom barnashus når vi har bikket 12 uker. For å prøve trille. Men kjekt me andres erfaringer :cat:
 
Tror det blir babyjogger city select, søskenvogn. Må nesten ha en vogn med plass til både frøkna og babyen siden jeg blir å være en del alene hjemme med de, og den kan gjøres om til singelvogn når hun er i bhg :happy:
 
Vi har i dag en baby jogger city elite vi bruker hjemme, til han på 1,5 år. Har en baby jogger city mini gt i bilen. Baggen har jeg solgt, så trenger bag til disse. Så har vi ei emmaljunga 2016 city cross i barnehagen til sovevogn, så denne babyen får vel arve den til barnehagen denne og [emoji846]

Har hatt uendelig mange vogner, med min vogndilla [emoji51] men jeg har nå falt på mine favoritter til alle bruksområder. [emoji5]
 
Kommer vel til å bruke samme vogn som vi hadde til storebror. Emmaljunga edge duo, med svinghjul. Elsker at bagen på denne vognen er romslig og lang. Har i tillegg en litt enklere vogn (moweo curro lux 3) som jeg bruker til å feste bilstolen på og som er brukt på ferie.
Vurderer å kjøpe en søskenvogn siden minstemann ikke er 1,5år egang når jeg har termin.
 
Hentet vogna vår i dag, den er herlig! Helt forelsket i den :Heartred
Red:
Legger med bilder fra sider man får kjøpt den, orker ikke ta sånne nydelige bilder i den rotete stuen nå! Hittil elsker jeg den!

22903_2.jpg
276846_44577.jpg
 
Last edited:
Noen som har stokke trailz eller har prøvt den? Er den stabil og god? Hvordan er den i bilen, tar den liten plass? Og hvordan er den å gå med i allslags terreng?

Har egentlig veldig lyst på emmaljunga delux, men ser de tar mye plass i bagasjerommet. Så ser etter andre alternativ :nailbiting: Har tenkt å gå innom barnashus når vi har bikket 12 uker. For å prøve trille. Men kjekt me andres erfaringer :cat:
Eneste av de spørsmålene jeg kan svare på er at jeg synes den tar veldig stor plass i bil..
 
Back
Topp