Barnevogn

Fruflis

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
Er det noen som har bestemt seg for hvilken barnevogn det kommende barnet skal få? [emoji5] Vi (jeg) har bestemt oss for Bugaboo Fox. Den har jeg egentlig hatt lyst på siden den kom ut i vinter!

Legg gjerne ved et bilde av barnevognen dere har eller ønsker å kjøpe [emoji4]

Her står det mellom green melange, grey melange og blue melange [emoji173]️
IMG_7092.JPG
 
Vi har en grå Simo etter første, synes den er fin :-D og en baby jogger City elite som fortsatt er i bruk. Kan kjøpe bag til sistnevnte, men tror vi bruker simoen til junibabyen sitter selv :)

Men må si at den vognen du har lagt ut bilde av ser veldig fin ut ❤️

Simo_kombi_grå 2010.jpg 247966_35452.jpg
 
Er det noen som har bestemt seg for hvilken barnevogn det kommende barnet skal få? [emoji5] Vi (jeg) har bestemt oss for Bugaboo Fox. Den har jeg egentlig hatt lyst på siden den kom ut i vinter!

Legg gjerne ved et bilde av barnevognen dere har eller ønsker å kjøpe [emoji4]

Her står det mellom green melange, grey melange og blue melange [emoji173]️
Vis vedlegget 276916

Den har vi bestemt oss for og. Bare vi skal ha hele i svart [emoji7]
 
Jeg har denne fra sist og kommer nok til å bruke den denne gangen også :)
Har også babyjogger city mini gt til litt senere :)
 

Vedlegg

  • 26C78E8B-878F-42F0-B099-AB97456AD250.jpeg
    26C78E8B-878F-42F0-B099-AB97456AD250.jpeg
    1.021,9 KB · Visninger: 127
Jeg har denne fra sist og kommer nok til å bruke den denne gangen også :)
Har også babyjogger city mini gt til litt senere :)
 
Er det noen som har bestemt seg for hvilken barnevogn det kommende barnet skal få? [emoji5] Vi (jeg) har bestemt oss for Bugaboo Fox. Den har jeg egentlig hatt lyst på siden den kom ut i vinter!

Legg gjerne ved et bilde av barnevognen dere har eller ønsker å kjøpe [emoji4]

Her står det mellom green melange, grey melange og blue melange [emoji173]️
Vis vedlegget 276916
Den det har jeg sett på og , den er bare så fin :joyful:
 
Vi har en brio go fra forrige, veldig fornøyd med den :happy::happy:
 
Vi har bugaboo buffalo og er veldig fornøyd med den så blir å bruke den til denne babyen også evt[emoji4] Hadde jeg skulle kjøpt nå så hadde det nok blitt Fox[emoji4]
 
Jeg har den, veldig god, er både svingbare hjul, og terrenghjul. Pluss at jeg får plass til den i liten bil.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181005-200443.jpg
    Screenshot_20181005-200443.jpg
    691,2 KB · Visninger: 127
Hadde Stokke Trailz til storebror. Blir ikke en slik, ikke veldig imponert.. Tror nok jeg går for Emmaljunga<3
 
Den forrige versjonen trailz?

Har lyst å kjøpe den nyeste trailz, har hørt så mye bra om den

Aner ikke, kjøpte den i Januar 16(født Juli 16) og solgte den Januar 17. Bagdelen var kjempeliten, før han var 5 mnd var han vokst ut av den, og "sportsdelen" er ialefall ikke praktisk for oss som bor i nord på vinterstid. Ingenting å ha i bhg heller, kjøpesentervennlig vil jeg si. Plagdes også MYE med dekkene...:angryfire
 
Sniker fra april, vi skal også ha fox’en. All black, tror jeg. (Venter til vi vet kjønn med å bestemme oss for farge).
 
Her sikler jeg veldig på en Emmajunga Edge... Competion Black. Eller om det kommer en fin Limited igjen snart. Liker den de har hatt til nå, men den er utgått, selvfølgelig.

Men samboeren har ikke sett på vogner enda. Så han har ett ord med i laget han også.
 
Skal ha Fox. All black.
Har emmaljunga fra første, men den skal selges. Veldig stødig og god vogn, men alt for tung og tar alt for stor plass i bil :hungover:
 
Back
Topp